Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2012

Sofia

DK skriver:

Jeg har tabt 600 gram.

Jeg er udemærket tilfreds! Det er jo kun få kilo jeg mangler, så jeg er godt klar over at det vil gå langsomt. Men på den anden side synes jeg at sålænge jeg forsat taber mig over ,5 kg om ugen, så er det da skisme ok!

Igår syndede jeg for vildt med... PIZZA. Fik en hel en sammen med en anden synder herindefra til frokost (DU VED HVEM DU ER!). Tilgengæld gik jeg tur da jeg kom hjem, og spiste ikke aftensmad ud over 100 gram agurk kl. 20. Jeg var faktisk ret mæt og ikke engang sådan rigtig sulten i løbet af aftenen. Men sådan en pizza-svend er jo også lige 1500 kalorier.

Nå, men vægten står på 68,3 kg idag (som i går). 3,3 kg til delmålet

Jeg påtager mig AL skylden, men altså, det havde nok været værre hvis vi var taget på Jensens, uhhh deres sovs kan man jo ikke undgå at drikke i overflod...

Om jeg begriber du ikke fik aftenmad - sejt!! Ja du ved jo hvad jeg indtog til aften

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

DK

Sofia skriver:

Vi skal på Dollys... pyyyh der er vist mange kalorier i deres mad

Stegt flæsk og persillesovs fra Dollys?

Mon ikke det bliver en 5000 kalorier.. Men nårhhhh de er de dygtigste i verden til at lave den ret Nyyyd det!

Anmeld Citér

10. februar 2012

DK

DK skriver:

Stegt flæsk og persillesovs fra Dollys?

Mon ikke det bliver en 5000 kalorier.. Men nårhhhh de er de dygtigste i verden til at lave den ret Nyyyd det!

Og hvis i bestiller den store portion flæsk, så er der jo "spist til du sprækker"-princip!

Anmeld Citér

10. februar 2012

Sofia

DK skriver:

Og hvis i bestiller den store portion flæsk, så er der jo "spist til du sprækker"-princip!

Jeg overvejer Dollys gryde... Men mon ikke også den er lavet på en god omgang fløde??

Anmeld Citér

11. februar 2012

piadas

Tøser, jeg ville lige tjekke om I havde fået skrevet jeres vægttab fra igår herind, men jeg bliver i tvivl. Nogle af jer har skrevet jeres vægttab, men er det for denne uge, eller er det i alt?

Tanken var nemlig hver uge, at skrive det samlede vægttab siden start. Dvs. hvis man f.eks. første uge har tabt sig 400 g, ugen efter 700 g osv. Så skriver jeg i felterne ud for 1 - 400 g, 2 - 1100 g osv.

Vil I ikke lige skrive om de tal, I har givet mig kun er for den sidste uge eller samlet?

Sorry, men jeg er lidt fatsvag, og der skal jo være orden i sagerne!

Anmeld Citér

11. februar 2012

Maria-s

piadas skriver:

Tøser, jeg ville lige tjekke om I havde fået skrevet jeres vægttab fra igår herind, men jeg bliver i tvivl. Nogle af jer har skrevet jeres vægttab, men er det for denne uge, eller er det i alt?

Tanken var nemlig hver uge, at skrive det samlede vægttab siden start. Dvs. hvis man f.eks. første uge har tabt sig 400 g, ugen efter 700 g osv. Så skriver jeg i felterne ud for 1 - 400 g, 2 - 1100 g osv.

Vil I ikke lige skrive om de tal, I har givet mig kun er for den sidste uge eller samlet?

Sorry, men jeg er lidt fatsvag, og der skal jo være orden i sagerne!

Jeg tabte mig første uge 2,1 kg

Anden uge 0,4 kg

I alt siden start 2,5 kg

Anmeld Citér

11. februar 2012

piadas

Maria-s skriver:

Jeg tabte mig første uge 2,1 kg

Anden uge 0,4 kg

I alt siden start 2,5 kg

super, så er jeg med!

Anmeld Citér

12. februar 2012

DK

Ahh okay. 1,4 kg. ialt tabt denne fredag

Anmeld Citér

12. februar 2012

AnneBJ

Aber natürlich! Det er vidst os der er fatlamme, for du har jo skrevet at det var den måde det skulle være på...  gok gok!

Mit i alt er - 300 g. 

Anmeld Citér

12. februar 2012

_-Kathrine-_

Yes... 2 kg i alt :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.