Maria-s skriver:
Uhhhhhh!!!... JEg skal OGSÅ være med!! Jeg bliver bare fedre og fedre synes jeg pt, i hvert fald lige på flæskemaven. Hver gang jeg er i københavn (og det har jeg lige været i weekenden til tøsefødselsdag med drinks
) så har jeg taget omkring 2 kg på!???????? 
Så ejg ligger IGEN og svinger mellem 79 kg og 80 kg 

Jeg SKAL ned under 75 kg og meget gerne ende på ca 72, men synes bare overhovedet ikke det virker til at kunne lade sig gøre (SLET ikke når man lige har hentet juegave fra arbejde der er STOPPET med summerbird chokolade! Bl.a. sådan nogle læææææækre mandler jeg tror der er vendt i kakaosmør og så drysset med chokolade/ kakao bagefter?..... 

Lad mig sige det sådan: Min hånd er røget ned i det store glas mere end én gang...! HELT af sig selv.... næsten i hvert fald 

)
Så JA jeg vil gerne være med. Mit delmål hedder -4 kg (
) Har jo fødselsdag den 5. marts og vil bare SÅ gerne IKKE ligne en indsnøret rullepølse......!

Uha, ja jeg kunne lige forestille mig det....eller det kan jeg faktisk ikke, for chokolade eksisterer ikke længe i min verden!

Det går også rigtig godt for mig indtil videre, men jeg frygter lidt lørdag, hvor vi skal i byen at spise, men så må jeg jo synde lidt, og mon ikke også, det går!
Hæhæ, indsnøret rullepølse - kan lige se det for mig!

Anmeld
Citér