Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Nej, det fik jeg vist ikke skrevet...!
Det må være 5 kg de næste 6 uger

Super! Det er hermed noteret!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

Maria-s

piadas skriver:

Super! Det er hermed noteret!

Uhhhhhh!!!... JEg skal OGSÅ være med!! Jeg bliver bare fedre og fedre synes jeg pt, i hvert fald lige på flæskemaven. Hver gang jeg er i københavn (og det har jeg lige været i weekenden til tøsefødselsdag med drinks ) så har jeg taget omkring 2 kg på!????????  Så ejg ligger IGEN og svinger mellem 79 kg og 80 kg  

Jeg SKAL ned under 75 kg og meget gerne ende på ca 72, men synes bare overhovedet ikke det virker til at kunne lade sig gøre (SLET ikke når man lige har hentet juegave fra arbejde der er STOPPET med summerbird chokolade! Bl.a. sådan nogle læææææækre mandler jeg tror der er vendt i kakaosmør og så drysset med chokolade/ kakao bagefter?.....  Lad mig sige det sådan: Min hånd er røget ned i det store glas mere end én gang...! HELT af sig selv.... næsten i hvert fald )

Så JA jeg vil gerne være med. Mit delmål hedder -4 kg () Har jo fødselsdag den 5. marts og vil bare SÅ gerne IKKE ligne en indsnøret rullepølse......!

Anmeld Citér

26. januar 2012

piadas

Maria-s skriver:

Uhhhhhh!!!... JEg skal OGSÅ være med!! Jeg bliver bare fedre og fedre synes jeg pt, i hvert fald lige på flæskemaven. Hver gang jeg er i københavn (og det har jeg lige været i weekenden til tøsefødselsdag med drinks ) så har jeg taget omkring 2 kg på!????????  Så ejg ligger IGEN og svinger mellem 79 kg og 80 kg  

Jeg SKAL ned under 75 kg og meget gerne ende på ca 72, men synes bare overhovedet ikke det virker til at kunne lade sig gøre (SLET ikke når man lige har hentet juegave fra arbejde der er STOPPET med summerbird chokolade! Bl.a. sådan nogle læææææækre mandler jeg tror der er vendt i kakaosmør og så drysset med chokolade/ kakao bagefter?.....  Lad mig sige det sådan: Min hånd er røget ned i det store glas mere end én gang...! HELT af sig selv.... næsten i hvert fald )

Så JA jeg vil gerne være med. Mit delmål hedder -4 kg () Har jo fødselsdag den 5. marts og vil bare SÅ gerne IKKE ligne en indsnøret rullepølse......!

Uha, ja jeg kunne lige forestille mig det....eller det kan jeg faktisk ikke, for chokolade eksisterer ikke længe i min verden!

Det går også rigtig godt for mig indtil videre, men jeg frygter lidt lørdag, hvor vi skal i byen at spise, men så må jeg jo synde lidt, og mon ikke også, det går!

Hæhæ, indsnøret rullepølse - kan lige se det for mig!

Anmeld Citér

28. januar 2012

Diana...

piadas skriver:

Hey, smart - den må jeg da hellere prøve at finde! Selvom det ikke bliver til mange gåture, regner jeg med at det bliver til flere efterhånden som det bliver lysere om aftenen.

Fedt, at du også vil være med! Jeg skriver 4 kg. ved dig - mht. trøstespisning, hvad med at prøve Annes trick med at børste tænder? Eller spise en sukkerfri gajol i stedet?

I mit univers eksisterer chokolade, slik og is ikke pt. Jeg tænker slet ikke på det, og jeg på en eller anden måde fået blokeret det i min hjerne, så det satser jeg på er en blivende blokering! Jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg skal aflede mig selv, straks jeg begynder at få de tanker og det har virket indtil videre.

Serdar mener allerede han kan se det på mit ansigt, meeeen jeg er kun på 3. dagen, så mon ikke han ser syner?!

Ja jeg synes faktisk det tandbørstnings råd var rigtig godt, og jeg elsker gajoler så dem skal jeg også ha nogen af  Men det hjælper bare super meget at jeg er kommet i arbejde! Det ligger godt ude i no where hvor jeg ikke lige kan gå hen og købe en cola eller et stykke chokolade og når jeg kommer hjem er det hjem og lave mad og så jeg sgu for træt til at skulle gå over og købe noget slik he he. Så håber min hjerne også snart bliver omstillet som din! 

Jeg var på vægten igår 83,1 sagde den så 13 kilo skal jeg af med! Det må da kunne lade sig gøre????? 

Anmeld Citér

28. januar 2012

AnneBJ

Fredag d. 27/1: 77.3 kg.

Delmål efter første 6 uger: 73 kg.

Dvs. 4,3 kg 

Anmeld Citér

28. januar 2012

Maria-s

AnneBJ skriver:

Fredag d. 27/1: 77.3 kg.

Delmål efter første 6 uger: 73 kg.

Dvs. 4,3 kg 

Fredag den 27/1: 80 kg (igen-igen-igen )

Delmål 4 kg

Altså forhåbentlig 76 kg efter 6 uger  

zip it blev der sagt, for søde sager, chokolade, cola og andre ellers (troede man) livnødvendige indtag!

Ville gerne have været under de 75 kg inden marts, men jeg er jo også nødt til at være realistisk. Ellers så giver jeg bare mig selv nogle dumme nederlag. (de kunne jeg jo så også godt have nået hvis det ikke lige var at jeg har taget 2 kg på i Januar!.... ) Det må være alt den SNAK om motion, der har gjort mig ekstra sulten

Anmeld Citér

28. januar 2012

AnneBJ

Maria-s skriver:

Det må være alt den SNAK om motion, der har gjort mig ekstra sulten

Helt sikkert, man skal altså passe på!!

Anmeld Citér

28. januar 2012

Mettemus

DK skriver:

Ja den laver kurver, og den kan også fortælle dig hvor meget hhv. kulhydrater, proteiner osv. du har fået fordelt i maden på en dag. Den kan både tage imod kilo, men også mave, hofte mål (og nakke?!?)

Den er gratis så hvis du har en iphone kan du jo bare prøve at hente den og bruge den i en uges tid og se om det duer. Jeg vil gerne være din ven derinde hvis det er. Det er i alt fald klart motiverende for mig at vide at der er nogen der kigger med.

Der er jo så ikke opskrifter osv. som jeg har hørt at der er på madlog. Men det er SÅ praktisk lige at kunne taste alt ind man spiser uanset hvor man er, og at stort set alle madvarer kan findes i deres database. Især hvis man søger på engelsk, så dukker der ex. 100 varianter af tomatsauce op og så kan man jo vælge den der passer bedst til det man har spist.

Myfitnesspal hedder den helt nøjagtigt.

Uhh og hver dag når du afslutter dagen, så fortæller den dig hvor meget du har tabt dig om 5 uger hvis du forsætter med at spise som du hidtil har gjort. Det er meget motiverende for mig i alt fald.

Nu har jeg hentet app'en og brugt den et par dage - jeg er helt vild med den - især i kombination med endomondo. Men det er nok rigtigt at det er en god ide at være venner der også. Skal vi være venner?

Anmeld Citér

28. januar 2012

Diana...

Mettemus skriver:

Nu har jeg hentet app'en og brugt den et par dage - jeg er helt vild med den - især i kombination med endomondo. Men det er nok rigtigt at det er en god ide at være venner der også. Skal vi være venner?

Mette hvad hedder den for jeg kan slet ikke finde det som DK skrev? Ja endomondo bruger jeg også den er også super. 

Anmeld Citér

28. januar 2012

Mettemus

Diana... skriver:

Mette hvad hedder den for jeg kan slet ikke finde det som DK skrev? Ja endomondo bruger jeg også den er også super. 

Den hedder myfitnesspal i et ord. Det er det første hit jeg fik på den søgning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.