Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Diana...

Mettemus skriver:

Den hedder myfitnesspal i et ord. Det er det første hit jeg fik på den søgning

Så fandt jeg den  Tak det havde DK da også skrevet  Det er det med at åbne øjene  

Hvad hedder du der inde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Mettemus

Diana... skriver:

Så fandt jeg den  Tak det havde DK da også skrevet  Det er det med at åbne øjene  

Hvad hedder du der inde? 

Haha, ja jeg kender det godt  Jeg hedder tykkemette - find mig gerne!

Anmeld Citér

29. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Haha Mette - altså!! Er den kun til Iphone?

Anmeld Citér

29. januar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Haha Mette - altså!! Er den kun til Iphone?

Jeg ved det faktisk ikke? Er du blevet genforenet med din smart-mo-fon?

Anmeld Citér

29. januar 2012

Diana...

Mettemus skriver:

hahaha  har sendt dig en anmodning. 

Anmeld Citér

29. januar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Jeg ved det faktisk ikke? Er du blevet genforenet med din smart-mo-fon?

Ja, men den fejl som de har repareret oplever jeg stadig Så det er nok kun genforening for en stund... 

Anmeld Citér

29. januar 2012

piadas

Æj, altså - man kan ikke engang tage hjemmefra uden at tage en mia. kg. på!

Det gik ellers helt vildt godt. Lørdag morgen havde jeg tabt mig 2,1 kg., siden i mandags! Men så skulle vi lige i byen at spise, hvor jeg spiste mere, end jeg plejede + fik 2 øl. Derudover drak jeg cola light for resten...Alligevel sagde vægten er til morgen lige +1,4 kg., siden igår morges!!

Øv, hvor er det træls, at der ikke skal mere til! Nå, men så ved jeg da det, til en anden gang - bare træls, at jeg har planer de næste 3-4 weekender!

Anmeld Citér

30. januar 2012

Maja88

piadas skriver:

Æj, altså - man kan ikke engang tage hjemmefra uden at tage en mia. kg. på!

Det gik ellers helt vildt godt. Lørdag morgen havde jeg tabt mig 2,1 kg., siden i mandags! Men så skulle vi lige i byen at spise, hvor jeg spiste mere, end jeg plejede + fik 2 øl. Derudover drak jeg cola light for resten...Alligevel sagde vægten er til morgen lige +1,4 kg., siden igår morges!!

Øv, hvor er det træls, at der ikke skal mere til! Nå, men så ved jeg da det, til en anden gang - bare træls, at jeg har planer de næste 3-4 weekender!

Øv hvor er det træls.. men Alkohol er virkelig bare er no go i forbindelse med et vægttab.. det er bare en dræber

Anmeld Citér

31. januar 2012

DK

Myfitnesspal: DitteL

Kom bare frisk

Fååårk jeg har overspist denne weekend. Jeg tror jeg har fået nok kalorier til hele ugen Men hvad skal man gøre når der er fødselsdag Vidste den var gal så jeg har slet ikke noteret noget hele weekenden. Men nu starter jeg på en frisk og er vist pt oppe på 350 kalorier i dag!

Anmeld Citér

31. januar 2012

piadas

DK skriver:

Myfitnesspal: DitteL

Kom bare frisk

Fååårk jeg har overspist denne weekend. Jeg tror jeg har fået nok kalorier til hele ugen Men hvad skal man gøre når der er fødselsdag Vidste den var gal så jeg har slet ikke noteret noget hele weekenden. Men nu starter jeg på en frisk og er vist pt oppe på 350 kalorier i dag!

Ja, øv...jeg er også stadig sur over, at jeg tog så meget på i weekenden, men jeg er oppe på hesten igen!

Og imorges sagde vægten -1,8 kg. ift. sidste mandag, så jeg har da indhentet noget af det, jeg tog på i weekenden, men øv altså, at man ikke kan tillade sig noget som helst uden at det springer på sidebenene med det samme!

Jeg fik aldrig svaret dig på, hvad jeg spiser i løbet af en dag:

Morgenmad: 2 dl yoggi yogurt med 1 spsk müsli

Formiddag: 1 stk. knækbrød m/ost og rød peber, lidt frugt

Frokost: 1 stk. rugbrød m/pålæg, lidt frugt

Eftermiddag: 1 stk. knækbrød m/smør og marmelade, lidt frugt

Aften: Mindre portion, end jeg plejer - mindre ris, pasta, kartofler og mere grønt

Det er meget sigende for det jeg spiser hver dag, og det giver typisk mellem 1000 og 1200 kalorier om dagen alt efter hvad aftensmaden består af!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.