Tabertråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

Sofia

piadas skriver:

Super! Jo flere jo bedre!

Er dit mål så at tabe 3 kg. på de næste 6 uger, eller...?

Tror ikke jeg får tabt dem over de 6 uger.. Taber MAX et halvt kilo om ugen, så der går i hvert fald 12 uger...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Tror ikke jeg får tabt dem over de 6 uger.. Taber MAX et halvt kilo om ugen, så der går i hvert fald 12 uger...

Men stadig i fin tid til sol, strand og bikini! Du er så SEJ at du kan tabe dig til så få kilo ved kost alene. Der må virkelug skulle viljestyrke til!

Anmeld Citér

25. januar 2012

Diana...

Ihh jeg vil også være med. Jeg vil gerne min. tabe 15 kg. Mit delmål må være 4 kg Jeg håber på mere men det tør jeg slet ikke at sætte på da jeg så nok bare bliver skuffet. Jeg trøste spiser rigtig meget så jeg skal virkelig kæmpe men det hjælper meget at jeg er startet med at arbejde så det kun aftnerne jeg skal KÆMPE! 

Pia du snakker om gå ture. Der er en apps der hedder Endomondo som også fungere til android telefon, det tegner de ruder op du gå fortæller hvor langt du er gået regner kalorier ud osv den er super god. Den kan bruges til alle former for motion man skal bare huske at stille den om fra gå til fx cykel. 

Knus Diana 

Anmeld Citér

25. januar 2012

Diana...

DK skriver:

Jamen på den der app, der skriver man ind hver gang man er aktiv og det trækker den så fra i de kalorier man har spist så man kan spise flere (hvis man vil). Man kan også indstille den til at man ex. fast træner, men altså... jeg har sat min på inaktiv stillesiddende arbejde hver dag for at få udregnet de kalorier jeg så må få. Så er jeg på den sikre side og kan bedre lidt bare at taste ind når jeg så får gået/løbet.

Det lyder godt at det kan lade sige gøre med et kg om ugen. Det er dælme spændende om jeg når derned inden 3.3

Hey. 

Jeg har også en Iphone men kan ikke finde den app  Kan den hedde noget andet?? 

Knus

Anmeld Citér

25. januar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det er helt vildt fedt og kan bare mærke at jeg er top motiveret denne gang!
Det er helt sikkert projekt baby der trækker - en god gulerod!
Vil bare ha mit bmi under 28, så jeg slipper for den klamme sukkerbelastningstest igen! Fy føj det var klamt - vil hellere føde igen end at gå igennem den test
Jeg er også mega skruk - så lige det program om fødsler på DR her til aften, og den der lille skønne bebs var da bare monster lækker!! Sad og var helt misundelig, selvom hun råbte at hun skulle dø

Aj øv, er jeg gået glip af et program, der handler om fødsler?!

Jeg kan godt forstå, du gerne vil tabe dig, inden du bliver gravid igen, men den der sukkerbelastningstest kan jeg ikke forstå, hvorfor folk synes er så forfærdelig! Jeg slugte det bare, og tænkte - nå, var det bare det?

Men sådan er vi jo så forskellige!

Hep hep på os - jeg er også topmotiveret! NU SKAL DET VÆRE!!

Anmeld Citér

25. januar 2012

piadas

Sofia skriver:

Jamen, det kan jo også lade sig gøre!

Jeg skriver 1,5 kg. ud for dig, så er det kun 250 g om ugen, men det bliver jo også sværere, jo mindre man vejer, så jeg kan godt forstå, du gerne vil have mere tid til det!

Anmeld Citér

25. januar 2012

piadas

Diana... skriver:

Ihh jeg vil også være med. Jeg vil gerne min. tabe 15 kg. Mit delmål må være 4 kg Jeg håber på mere men det tør jeg slet ikke at sætte på da jeg så nok bare bliver skuffet. Jeg trøste spiser rigtig meget så jeg skal virkelig kæmpe men det hjælper meget at jeg er startet med at arbejde så det kun aftnerne jeg skal KÆMPE! 

Pia du snakker om gå ture. Der er en apps der hedder Endomondo som også fungere til android telefon, det tegner de ruder op du gå fortæller hvor langt du er gået regner kalorier ud osv den er super god. Den kan bruges til alle former for motion man skal bare huske at stille den om fra gå til fx cykel. 

Knus Diana 

Hey, smart - den må jeg da hellere prøve at finde! Selvom det ikke bliver til mange gåture, regner jeg med at det bliver til flere efterhånden som det bliver lysere om aftenen.

Fedt, at du også vil være med! Jeg skriver 4 kg. ved dig - mht. trøstespisning, hvad med at prøve Annes trick med at børste tænder? Eller spise en sukkerfri gajol i stedet?

I mit univers eksisterer chokolade, slik og is ikke pt. Jeg tænker slet ikke på det, og jeg på en eller anden måde fået blokeret det i min hjerne, så det satser jeg på er en blivende blokering! Jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg skal aflede mig selv, straks jeg begynder at få de tanker og det har virket indtil videre.

Serdar mener allerede han kan se det på mit ansigt, meeeen jeg er kun på 3. dagen, så mon ikke han ser syner?!

Anmeld Citér

25. januar 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, det er helt vildt fedt og kan bare mærke at jeg er top motiveret denne gang!
Det er helt sikkert projekt baby der trækker - en god gulerod!
Vil bare ha mit bmi under 28, så jeg slipper for den klamme sukkerbelastningstest igen! Fy føj det var klamt - vil hellere føde igen end at gå igennem den test
Jeg er også mega skruk - så lige det program om fødsler på DR her til aften, og den der lille skønne bebs var da bare monster lækker!! Sad og var helt misundelig, selvom hun råbte at hun skulle dø

Kan det passe, at du ikke har skrevet dit mål, eller har jeg overset det?

Anmeld Citér

25. januar 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Aj øv, er jeg gået glip af et program, der handler om fødsler?!

Jeg kan godt forstå, du gerne vil tabe dig, inden du bliver gravid igen, men den der sukkerbelastningstest kan jeg ikke forstå, hvorfor folk synes er så forfærdelig! Jeg slugte det bare, og tænkte - nå, var det bare det?

Men sådan er vi jo så forskellige!

Hep hep på os - jeg er også topmotiveret! NU SKAL DET VÆRE!!

Ja, det hedder "hjælp, vi skal føde" på dr1
Det med at drikke det sukkervand var heller ikke slemt - men jeg blev meget meget dårlig... Mega øv!

Anmeld Citér

25. januar 2012

_-Kathrine-_

piadas skriver:

Kan det passe, at du ikke har skrevet dit mål, eller har jeg overset det?

Nej, det fik jeg vist ikke skrevet...!
Det må være 5 kg de næste 6 uger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.