Diana... skriver:
Ihh jeg vil også være med. Jeg vil gerne min. tabe 15 kg. Mit delmål må være 4 kg Jeg håber på mere men det tør jeg slet ikke at sætte på da jeg så nok bare bliver skuffet. Jeg trøste spiser rigtig meget så jeg skal virkelig kæmpe men det hjælper meget at jeg er startet med at arbejde så det kun aftnerne jeg skal KÆMPE!
Pia du snakker om gå ture. Der er en apps der hedder Endomondo som også fungere til android telefon, det tegner de ruder op du gå fortæller hvor langt du er gået regner kalorier ud osv den er super god. Den kan bruges til alle former for motion man skal bare huske at stille den om fra gå til fx cykel.
Knus Diana
Hey, smart - den må jeg da hellere prøve at finde! Selvom det ikke bliver til mange gåture, regner jeg med at det bliver til flere efterhånden som det bliver lysere om aftenen.

Fedt, at du også vil være med! Jeg skriver 4 kg. ved dig - mht. trøstespisning, hvad med at prøve Annes trick med at børste tænder? Eller spise en sukkerfri gajol i stedet?
I mit univers eksisterer chokolade, slik og is ikke pt. Jeg tænker slet ikke på det, og jeg på en eller anden måde fået blokeret det i min hjerne, så det satser jeg på er en blivende blokering!
Jeg har lavet en aftale med mig selv om, at jeg skal aflede mig selv, straks jeg begynder at få de tanker og det har virket indtil videre.
Serdar mener allerede han kan se det på mit ansigt, meeeen jeg er kun på 3. dagen, så mon ikke han ser syner?!

Anmeld
Citér