Jeg har lige skrevet jer på, som har meldt jer - sig lige til, hvis jeg har glemt nogen!
Jeg har skrevet mål på for DK og jeg. Resten mangler jeg vist, men der er jo også god til på fredag!
Hov, Mette du skrev forresten, om dit udgangspunkt kan være 0 på fredag....det er det for os allesammen, for det er den første fredag, siden jeg lavede tråden, så du er ikke bagud fra starten!

Så i princippet behøves du ikke oplyse noget herinde, før d. 3. februar. Du skal selvfølgelig stadig veje dig på fredag, så du har noget at sammenligne med, men det bliver som sagt ikke ført til protokols herinde af den simple årsag, at TS ikke vil have sin vægt blæst ud i offentligheden!

Bare lige så alle er med på den:
1. gang vi vejer os er på fredag, men det bliver ikke skrevet herinde - det skal I selv holde styr på!
Fredagen efter (d. 3. februar) er første gang, I skal skrive vægttab i tråden her. Så skriver jeg vægttabet på ud for nr. 1. i skemaet. Fredag d. 10. februar er så nr. 2 osv.
Det vil sige det første delmål, I skal oplyse, er hvor meget I gerne vil have tabt jer d. 9. marts.
Anmeld
Citér