Haha, ja den der dukan-kur må være en slankekur for mænd
- Serdar synes også kuren lyder helt fantastisk!

Det lyder absolut heller ikke som noget for mig, for jeg kan altså ikke nøjes med æg og kød!
Hvor er grøntsagerne og frugten i den kur?!!
Nope! Den gode gammeldaws har jeg prøvet før, og jeg ved den virker!
Den der Fitness Pal - er det til Iphone? Jeg har nemlig Android på min tlf. og jeg kan ikke finde den...
Fårk mand, jeg ville give min højre arm og lidt af venstre for at bytte vægt med dig!

Men jeg tror sgi, du får svært ved at tabe et kilo om ugen! Især når du ikke vejer mere end du gør...
Da jeg gik til diætist, fortalte hun, at normalt har kvinder brug for ca. 8-9.000 KJ om dagen, men ifølge den plan jeg fik fra hende, skulle man kun have ca. 5.000 KJ. Det har jo så den naturlige konsekvens, at man taber sig. 
Det passer jo også nogenlunde med at halvere sine portioner.
Altså det har været godt for mig med en uge af den der dukan kur med kød, æg og 0,1% majeriprodukter. Det gode var at jeg hurtigt "detoxede" min krop og sukkerafhængighed (hæslig oplevelse, knald-hamrende hovedpine i to dage). Jeg har siden slet ikke haft trang til slik/søde sager

(for første gang nogensinde tror jeg!). Jeg har kun lyst til alm. mad og synes det er en ualmindelig lækker luksus med gulerødder bagt i ovnen, eller lidt bulgur med grøntsager
.
Jeg tror godt at jeg kunne finde på at tage en uge til, altså om 4 uger, hvis jeg får problemer med ellers at nå målet. Det føltes også som om at jeg nu bliver meget hurtigere mæt. Jeg ved ikke om min mavesæk er skrumpet eller hvad, men både Mikkel og jeg kunne slet ikke spise så meget på sidste dagen som på første dagen af kuren.
Nå, men jeg vil stadig holde mig fra ris, pasta og hvidt brød 6 dage om ugen. Jeg kan vist ikke skippe kartoflerne helt. Jeg vil også have bulgur selv om det har mange kalorier, men det er bare så lækkert med grøntsager og så savner jeg ikke sauce på samme måde som ellers.
Og man må efter 10 dage på dukan kuren få grønt hver anden dag. Men ingen frugt. Alt det frugtsukker er no go. (Hmm... mon det er det der for alvor har hjulpet mig af med sukker trængen? Altså at jeg pt ikke spiser frugt overhovedet?)
Fitness pal er en app på iphone. Det kan da godt være at den ikke findes til android?