Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Haha, hvor er det et sødt udtryk (:

Ja, det synes jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

sommerfuglen82

Her gik der 4 mdr

Brugte så ikke æltest eller noget, vi gjorde det når vi lystede.

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre.. Femte måned.. Der troede jeg ellers man næsten var "sikker".. 

Det kan man også godt være, sikker altså, men ikke med den skavank jeg er udstyret med.

Men den er heldigvis så sjælden, så vi kun er uendeligt få, der lider af den, men det vidste man jo ikke dengang for alle de mange år siden.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan man også godt være, sikker altså, men ikke med den skavank jeg er udstyret med.

Men den er heldigvis så sjælden, så vi kun er uendeligt få, der lider af den, men det vidste man jo ikke dengang for alle de mange år siden.

Puha, det må ikke have været nemt.. 

Anmeld

16. januar 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Pyh, håber også det sker hurtigt, så man ikke behøver tænke i ÆL, ÆL-teste og udvikle sig til et testmonster hver gang ens testdag nærmer sig.. Ville gerne bare kunne sige "kommer det, så kommer det", men er bare SÅ klar..

Jeg var også meget "opsat" på at blive gravid i perioder, men så blev kæresten udsendt i et halvt år og det eneste jeg tænkte på var at få tiden til at gå og så savne ham. Da han så kom hjem på orlov blev jeg gravid - det fandt vi jo så først ud af et par måneder senere  men er sikker på, at det var en af grundene til at det lige pludselig skete, at jeg ikke tænkte på det.

Har aldrig tænkt i tests osv synes det er rædselsfuldt at skulle planlægge sex, men det er jo desværre nødvendigt for nogen. Og kan også godt være at jeg var blevet gravid hurtigere, hvis vi havde planlagt tingene.

/Fenja

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

Her gik der 4 mdr

Brugte så ikke æltest eller noget, vi gjorde det når vi lystede.

Skønt, at det kan gå rimelig hurtigt uden den store planlægning, tællen dagr og sexen på bestemte tidspunkter.. (:

Anmeld

16. januar 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg blev gravid inden for en måned

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg var også meget "opsat" på at blive gravid i perioder, men så blev kæresten udsendt i et halvt år og det eneste jeg tænkte på var at få tiden til at gå og så savne ham. Da han så kom hjem på orlov blev jeg gravid - det fandt vi jo så først ud af et par måneder senere  men er sikker på, at det var en af grundene til at det lige pludselig skete, at jeg ikke tænkte på det.

Har aldrig tænkt i tests osv synes det er rædselsfuldt at skulle planlægge sex, men det er jo desværre nødvendigt for nogen. Og kan også godt være at jeg var blevet gravid hurtigere, hvis vi havde planlagt tingene.

/Fenja

Hm, tror ikke vi vil planlægge at sexe, men det ligger nok alligevel i baghovedet, så mon ikke også lysten er større i tidsrummet omkring ÆL?

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

ChristineMarie skriver:

Jeg blev gravid inden for en måned

Wauw, det var da dejlig hurtigt (:

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Puha, det må ikke have været nemt.. 

Det var det heller ikke, men jeg/vi kom da igennem det, og jeg har da fået 3 dejlige børn efter uendelige forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.