Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Muhmi

Var det på "sker det så sker det"-måden eller med ÆL-teste, planlagt sex osv.? Hvis man ellers må spørge..

De første 9-10 mdr. var det sådan, "sker det så sker det" Men de sidste 7-8 mdr. var det med tests hele tiden, ligge med røven i vejret efter sex, holde det inde så længe som muligt, ingen alkohol og de der piller... Jeg har aldrig gjort i det der med de ægløsningstest... Men det var sådan at vi var begyndt at snakke om at blive testet hver især til sidst og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Vi blev gravide efter at have været seksuel aktive i 14 dage og på p-piller... Vi havde på det tidspunkt ca. Været sammen og kendt hinanden i 1 1/2 månede... 

Uha, det var godt nok hurtigt - men bare fordi et barn ikke er ventet, kan det jo godt være ønsket! (:

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

De første 9-10 mdr. var det sådan, "sker det så sker det" Men de sidste 7-8 mdr. var det med tests hele tiden, ligge med røven i vejret efter sex, holde det inde så længe som muligt, ingen alkohol og de der piller... Jeg har aldrig gjort i det der med de ægløsningstest... Men det var sådan at vi var begyndt at snakke om at blive testet hver især til sidt og sådan

Dejligt, at det så lykkedes naturligt trods alt (:

Anmeld

16. januar 2012

KarinaBF

Der gik 4 år her ! og den kom naturligt da vi tænkte mindst over det ! vi var ved at snakke med fertilitetsklinik men da der kom en periode med sygdom i min familie og eksamner for mit vedkomne altså tankerne var andre steder kom det helt af sig selv
Det er lettere sagt end gjort men det er vigtigt ikke at tænke for meget over det !
Held og Lykke med det hele :-)
Karina

Anmeld

16. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Dejligt, at det så lykkedes naturligt trods alt (:

Ja det er jeg godt nok også glad for at det gjorde.. Det var godt nok opslidende at vente så længe

Men det er jo heldigvis ventetiden værd

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

KarinaBF skriver:

Der gik 4 år her ! og den kom naturligt da vi tænkte mindst over det ! vi var ved at snakke med fertilitetsklinik men da der kom en periode med sygdom i min familie og eksamner for mit vedkomne altså tankerne var andre steder kom det helt af sig selv
Det er lettere sagt end gjort men det er vigtigt ikke at tænke for meget over det !
Held og Lykke med det hele :-)
Karina

Puha, var det ikke hårdt at vente så længe? Og ja, det er meget nemmere sagt end gjort - hvordan undgår man lige at spekulere på, om ens største drøm kan blive opfyldt?

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja det er jeg godt nok også glad for at det gjorde.. Det var godt nok opslidende at vente så længe

Men det er jo heldigvis ventetiden værd

Anmeld

16. januar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Uha, det var godt nok hurtigt - men bare fordi et barn ikke er ventet, kan det jo godt være ønsket! (:

Hun var meget mere end ønsket, en af mandens og mine første samtaler sammen gik faktisk på børn, og hvor mange, hvornår og navne og vi var enige om at vi ikke vil vente længe med at gå igang med PB selvom vi først lige havde mødt hinanden, men kender du det med at hvis man møder den rigtige så er man slet ikke i tvivl om det, og allerede inden vi havde snakket sammen første gang men bare lige set hinanden viste vi at vi var den for hinanden

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Hun var meget mere end ønsket, en af mandens og mine første samtaler sammen gik faktisk på børn, og hvor mange, hvornår og navne og vi var enige om at vi ikke vil vente længe med at gå igang med PB selvom vi først lige havde mødt hinanden, men kender du det med at hvis man møder den rigtige så er man slet ikke i tvivl om det, og allerede inden vi havde snakket sammen første gang men bare lige set hinanden viste vi at vi var den for hinanden

Ej, hvor er det bare sødt! I er bare totalt meant to be 

Anmeld

16. januar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Ej, hvor er det bare sødt! I er bare totalt meant to be 

Det må vi være ( og jeg som ellers ikke troede på sådan noget hehe) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.