Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det var det heller ikke, men jeg/vi kom da igennem det, og jeg har da fået 3 dejlige børn efter uendelige forsøg

Alt godt kommer til den der venter - ofte er det bare nemmere sagt en gjort. Er glad for, at det lykkedes trods alt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hm, tror ikke vi vil planlægge at sexe, men det ligger nok alligevel i baghovedet, så mon ikke også lysten er større i tidsrummet omkring ÆL?

Jo, hvis man ved hvornår man har ÆL  

Pøj pøj med PB

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jo, hvis man ved hvornår man har ÆL  

Pøj pøj med PB

Mange tak.. 

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Alt godt kommer til den der venter - ofte er det bare nemmere sagt en gjort. Er glad for, at det lykkedes trods alt!

Ja..men det kan ikke nytte at tabe hovedet eller modet, man må bare se at komme videre, også selvom livet ikek altid går som man havde forventet.

Anmeld

16. januar 2012

Frk.S

Her gik der 3 måneder fra jeg stoppede med mine p-piller.

Held og lykke med projektet (kan tydeligt huske tankerne om, om man nu også havde nemt nok ved at blive gravid, eller om man måtte vente længe på ønskebarnet).

Håber i er lige så heldige som os.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

Det gik på anden cyklus.

Jeg er sikker på, at det ville være gået på den første, hvis det ikke var, fordi vi lige et par dage før det kritiske tidspunkt løb ind i et mega skænderi. Det tog flere dage at blive gode venner igen. Så var den chance forpasset.... Jeg var ret skuffet den gang, men heldigvis gik det i næste forsøg.

Begge gange er det gået første gang, vi forsøgte på rigtig tidspunkt i måneden. Virker, somom han næsten kun skal se på mig, for at der er en baby på vej, hvis bare timingen er der. Og min krop signaliserer meget tydeligt, hvornår det er. På den tid af måneden skal der ingenting til før jeg får lyst......

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Her gik der 3 måneder fra jeg stoppede med mine p-piller.

Held og lykke med projektet (kan tydeligt huske tankerne om, om man nu også havde nemt nok ved at blive gravid, eller om man måtte vente længe på ønskebarnet).

Håber i er lige så heldige som os.

Tak, det håber jeg også!

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det gik på anden cyklus.

Jeg er sikker på, at det ville være gået på den første, hvis det ikke var, fordi vi lige et par dage før det kritiske tidspunkt løb ind i et mega skænderi. Det tog flere dage at blive gode venner igen. Så var den chance forpasset.... Jeg var ret skuffet den gang, men heldigvis gik det i næste forsøg.

Begge gange er det gået første gang, vi forsøgte på rigtig tidspunkt i måneden. Virker, somom han næsten kun skal se på mig, for at der er en baby på vej, hvis bare timingen er der. Og min krop signaliserer meget tydeligt, hvornår det er. På den tid af måneden skal der ingenting til før jeg får lyst......

Åh,  for at min krop også er en "sladrehank", og at den med glæde tager imod udfordringen om at bære ønskebarnet! 

Anmeld

16. januar 2012

Lenaogkasper

Her smed jeg p-pillerne i september og har lige testet positiv igår, så 4 måneder. 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Babydreams skriver:

Her smed jeg p-pillerne i september og har lige testet positiv igår, så 4 måneder. 

Stort tillykke med din lille spire! Skønt at det gik så hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.