Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

10.800 visninger
165 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

stud mor

Der gik næsten 3år før det lykkes. Vi skulle lige til igang med behandling da jeg testede posigtig helt af os selv..

Nu glæder vi os til sommer hvor vi endelig skal være forældre.

Håber det går hurtiger for jer.

Anmeld

16. januar 2012

Rødhætte

Her gik ca 6 mdr fra jeg smed pillerne skal dog siges jeg havde en rigtig lang cyklus så nåede kun at have mens 4 gange.. Så kom storken til os - naturligt

P.s Har læst et sted at der gennemsnitlig går 6 mdr inden man bliver gravid (jeg troede det ville ske ved max 3 mdr- så blev jeg så meget kloger )

Anmeld

16. januar 2012

anynom

Det tog os 2 måneder - og det var på den "sjove" måde

Anmeld

16. januar 2012

Fenja09

Jeg blev gravid efter 3 år på naturlig vis. Skal lige tilføjes at vi ikke planlagde sex, ÆL osv. Vi droppede bare prævention og tænkte at kom det, så kom det.  Det kom dog helt bag på mig, da jeg så endelig var blevet gravid - fantastisk overraskelse

/Fenja

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

ark skriver:

Der gik næsten 3år før det lykkes. Vi skulle lige til igang med behandling da jeg testede posigtig helt af os selv..

Nu glæder vi os til sommer hvor vi endelig skal være forældre.

Håber det går hurtiger for jer.

Stort tillykke med den længe ventede graviditet! Pyh, håber også det går hurtigt for os..

Anmeld

16. januar 2012

dorthemus

Jeg blev gravid første gang jeg blev insemineret

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Her gik ca 6 mdr fra jeg smed pillerne skal dog siges jeg havde en rigtig lang cyklus så nåede kun at have mens 4 gange.. Så kom storken til os - naturligt

P.s Har læst et sted at der gennemsnitlig går 6 mdr inden man bliver gravid (jeg troede det ville ske ved max 3 mdr- så blev jeg så meget kloger )

Hm, håber, at jeg ligner min mor, som har fået mange børn (fem!), og der er for hende aldrig gået mere end tre måneder.. Frygter derfor at blive skuffet, hvis det tager længere tid..

Anmeld

16. januar 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

jeg smed p-pillerne i august 2008 og stod med en positiv test d. 20 jan. 2011, så det tog 2 ½ år, vi var blevet indkaldt til møde om fertilitetsbeh i marts 2011, men vi fik jo heldigvis ikke behov for mødet

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg blev gravid efter 3 år på naturlig vis. Skal lige tilføjes at vi ikke planlagde sex, ÆL osv. Vi droppede bare prævention og tænkte at kom det, så kom det.  Det kom dog helt bag på mig, da jeg så endelig var blevet gravid - fantastisk overraskelse

/Fenja

Pyh, håber også det sker hurtigt, så man ikke behøver tænke i ÆL, ÆL-teste og udvikle sig til et testmonster hver gang ens testdag nærmer sig.. Ville gerne bare kunne sige "kommer det, så kommer det", men er bare SÅ klar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.