Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja nogle gange betyder det ikke noget, men mange gange er der altså nok noget om snakken...

Men nej det er bestemt ikke nemt, jeg ved det alt for godt, jeg blev så gal når folk sagde jeg bare skulle slappe af så ville det komme når det kom... Ja tak, hvis jeg vidste hvornår det kom så kunne jeg også slappe af, men tiden går jo lissom, man bliver jo ikke yngre og man aner jo ikke om der skal gå 3 mdr eller 3 år...

Så ja det er super svært at slappe af, men jeg har lært at man virkelig gør sig selv en tjeneste ved at prøve at slappe af, men det er desværre nemmere sagt end gjort

Det var nok også nemmere at slappe af, hvis man bare kunne få en garanti for, at det ville ske..

Det er okay, at det tager 6, 10, 24 eller flere måneder, hvis der bare var en endegyldig garanti for, at graviditeten nok skulle komme..

Det ville være okay at f.eks. vente to år, hvis man så VIDSTE at man 100% sikkert ville blive gravid efter to år..

Men den garanti er der jo desværre aldrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Det var nok også nemmere at slappe af, hvis man bare kunne få en garanti for, at det ville ske..

Det er okay, at det tager 6, 10, 24 eller flere måneder, hvis der bare var en endegyldig garanti for, at graviditeten nok skulle komme..

Det ville være okay at f.eks. vente to år, hvis man så VIDSTE at man 100% sikkert ville blive gravid efter to år..

Men den garanti er der jo desværre aldrig..

Lige præcis... er også det jeg altid har sagt når folk sagde jeg skulle slappe af og bare lade det gå naturens gang... Men det forstår folk ikke.. men det er også hovedsageligt dem der er blevet gravide med det samme der har sagt jeg skulle slappe af.. de få jeg kender som har kæmpet længe for det, siger ikke den slags hehe...

Anmeld

16. januar 2012

Benjamins'mor

Blev uplanlagt gravid.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Lige præcis... er også det jeg altid har sagt når folk sagde jeg skulle slappe af og bare lade det gå naturens gang... Men det forstår folk ikke.. men det er også hovedsageligt dem der er blevet gravide med det samme der har sagt jeg skulle slappe af.. de få jeg kender som har kæmpet længe for det, siger ikke den slags hehe...

Puha nej, kan godt forestille mig, at det ikke er nemt med alle folks "gode råd", hvis de selv bliver gravide af at vaske kærestens underbukser..

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Puha nej, kan godt forestille mig, at det ikke er nemt med alle folks "gode råd", hvis de selv bliver gravide af at vaske kærestens underbukser..

Nej lige præcis.. Det er jo så enmt for dem at spille kloge. de er jo helt sikre på at de blev gravide fordi de slappede af.. ja jeg slappede da også af de førte 2-3 mdr altså... Tror nok de havde set anderledes på det hvis det havde taget dem længere tid...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nej lige præcis.. Det er jo så enmt for dem at spille kloge. de er jo helt sikre på at de blev gravide fordi de slappede af.. ja jeg slappede da også af de førte 2-3 mdr altså... Tror nok de havde set anderledes på det hvis det havde taget dem længere tid...

Ja, man er da helt afslappet de første par måneder - eller måske dén første i hvert fald

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Ja, man er da helt afslappet de første par måneder - eller måske dén første i hvert fald

Det er jo det.. Men håber da for dig at det kommer til at gå stærkt.. Det er ulideligt at gå og vente...

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er jo det.. Men håber da for dig at det kommer til at gå stærkt.. Det er ulideligt at gå og vente...

Tak..

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

Uplanlagt..jeg var 18 og min kæreste 20, men vi tog vel imod det hele, selvom vi mistede, da jeg var 5 mdr henne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Uplanlagt..jeg var 18 og min kæreste 20, men vi tog vel imod det hele, selvom vi mistede, da jeg var 5 mdr henne.

Kærligst
Sussie

Det er jeg ked af at høre.. Femte måned.. Der troede jeg ellers man næsten var "sikker".. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.