Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

B&J

3mdr også var den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

C@mill@

Er i gang med det 5 år 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Er i gang med det 5 år 

Pyh, det må godt nok være ulideligt hårdt..

Sender en masse babystøv til dig - jeg skal jo først bruge det til sommer..  *Puuuuuuuuuuuust*

Anmeld

16. januar 2012

Mother-love

Hejsa.
Vi gjorde lige præcis det samme jeg stoppede min p-piller i marts og vi startede pb i juni og jeg blev gravid i sep.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Hejsa.
Vi gjorde lige præcis det samme jeg stoppede min p-piller i marts og vi startede pb i juni og jeg blev gravid i sep.

for, at jeg kan gøre det mindst lige så hurtigt (:

Anmeld

16. januar 2012

Anonym

Lykkedes i første forsøg. Fuldstændig som planlagt.

Vi føler os utrolig heldige! 

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Som overskriften siger, hvor hurtigt blev du/din kæreste gravid med første barn?

Min kæreste og jeg står nemlig i den situation, at vi vil påbegynde PB i starten af juni (m. p-pillestop i marts), og er da lidt interesseret i, hvor hurtigt det går i gennemsnit..

Skriv meget gerne, om det var en "naturlig" graviditet eller om storken skulle have hjælp til at finde vej.. (:

Er anonym, da PB er en hemmelighed for omverdenen..

Vi fik en lille Kinderüberraschung

Anmeld

16. januar 2012

lycly

Vi har aldrig rigtig brugt beskyttelse, vi  brugte "stå-af-i-Roskilde" . Men et par gange på en måned lod vi den gå hele vejen, fordi jeg troede jeg havde styr på hvornår jeg IKKE havde ægløsning. Men så blev jeg gravid  Så jeg har stemt uplanlagt

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Det er jo fedt at se på afstemningen at det for det meste går hurtigt, men pas på ikke at forvente for meget.,. Her var jeg sikker på det ikke ville tage mere end max 3 mdr for alle mine venner var blevet gravide inden for 3 mdr... Men det tog 11 mdr!!!

Det var så ulideligt fordi jeg havde forventet det gik meget hurtigere... jeg blev så deprimeret af at få den ene negative test efter den anden... det endte med vi blev henvist til behandling og skulle have været igang her til januar, men blev gravid i november på naturlig vis

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lykkedes i første forsøg. Fuldstændig som planlagt.

Vi føler os utrolig heldige! 

Håber, håber, håber, jeg kan gøre jer kunsten efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.