Billedespam!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2012

TbCp

dorthemus skriver:

Han er vel nok en lækker lille dreng....glad og tilfreds er vist meget rammende Hvor er jeg bare glad for at det går så godt med ham. Sikke en omgang I alle har været igennem. Knus Dorthe

Tak
Ja han er helt fantastisk og har virkelig bare kæmpet alt hvad hans lille krop har kunne klare!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

FogL

Sidder her med tårer i øjnene, for hold nu op hvor er han bare dejlig! Så fin, altså. Han vokser da også godt! Skønt.. Iiiih hvor er det en dejlig tråd 

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

heaven skriver:

skøn update og skønne skønne billeder altså!!!!! sikke en lækker baby og ikke mindst stolt søster - hvor er det vildt det går så godt med ham - ved godt du skriver han ER lille, men han ser bare SÅ fin og trivelig ud på billederne.

Knuz Jannie

Tak  ja hans søster er bare så stolt af ham

Han ligner ihvertfald en rigtig glad og tilfreds baby nu

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Oliver&Troia <3 skriver:

Hold da helt kæft en køn og dejlig dreng... en rigtig lækkerbisken... elsker billede 1 især

1000gange tillykke med i er kommet så langt

1000 tak

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Phoenix skriver:

Dejligt med en update. Og dejlige billeder 

Håber Mikkel kommer sig hurtigere end forventet, så I kan komme hjem snart. 

Tak skal du have Ja det er også det vi krydser fingre for! Han er jo ikke "Mirakel-Mikkel" for ingenting

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Thalita skriver:

Jeg har lige læst lille Mikkels historie, og gud hvor er hans start barsk! Måtte da lige fælde en tåre 

Men hvor er han smuk, og godt at han er her endnu på trods af sin start  

Tusind tanker og kram herfra! 

Ja det har været ganske forfærdeligt! Og han har bare kæmpet så meget den lille fyr.. nu skal han bare helt på toppen så vi kan få ham med hjem.

Anmeld

8. januar 2012

K&S

Årh, mit hjerte smelter

Jeg (og manden) er SÅ glade for at det går fremad med Mikkel-manden  I har været i vores tanker...!

Fantastiske billeder, han er jo en lille lækkerbisken  og skønt at se, hvor stolt en storesøster, Liva er

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

Maja84 skriver:

Hvor skønne billeder, både af Mikkel di Liva, og hvor ser han skøn ud. Billedet med sutten minder mig om da Daniel blev født, den så også mega stor ud til ham :-)

Tak

Ja sutten fylder bare hele hovedet når de ikke er større

Anmeld

8. januar 2012

TbCp

ciepige skriver:

Sidder her med tårer i øjnene, for hold nu op hvor er han bare dejlig! Så fin, altså. Han vokser da også godt! Skønt.. Iiiih hvor er det en dejlig tråd 

Tak ja vi synes også han er ret lækker

Anmeld

8. januar 2012

MyLittleBaby

TbCp skriver:

Ja det har været ganske forfærdeligt! Og han har bare kæmpet så meget den lille fyr.. nu skal han bare helt på toppen så vi kan få ham med hjem.

Nemlig 

Jeg ønsker det bedste for jer alle  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.