Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Han er vel nok en lækker lille dreng....glad og tilfreds er vist meget rammende Hvor er jeg bare glad for at det går så godt med ham. Sikke en omgang I alle har været igennem. Knus Dorthe
Han er vel nok en lækker lille dreng....glad og tilfreds er vist meget rammende Hvor er jeg bare glad for at det går så godt med ham. Sikke en omgang I alle har været igennem. Knus Dorthe
Tak Ja han er helt fantastisk og har virkelig bare kæmpet alt hvad hans lille krop har kunne klare!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidder her med tårer i øjnene, for hold nu op hvor er han bare dejlig! Så fin, altså. Han vokser da også godt! Skønt.. Iiiih hvor er det en dejlig tråd
heaven skriver: skøn update og skønne skønne billeder altså!!!!! sikke en lækker baby og ikke mindst stolt søster - hvor er det vildt det går så godt med ham - ved godt du skriver han ER lille, men han ser bare SÅ fin og trivelig ud på billederne. Knuz Jannie
skøn update og skønne skønne billeder altså!!!!! sikke en lækker baby og ikke mindst stolt søster - hvor er det vildt det går så godt med ham - ved godt du skriver han ER lille, men han ser bare SÅ fin og trivelig ud på billederne.
Knuz Jannie
Tak ja hans søster er bare så stolt af ham
Han ligner ihvertfald en rigtig glad og tilfreds baby nu
Oliver&Troia <3 skriver: Hold da helt kæft en køn og dejlig dreng... en rigtig lækkerbisken... elsker billede 1 især 1000gange tillykke med i er kommet så langt
Hold da helt kæft en køn og dejlig dreng... en rigtig lækkerbisken... elsker billede 1 især
1000gange tillykke med i er kommet så langt
1000 tak
Phoenix skriver: Dejligt med en update. Og dejlige billeder Håber Mikkel kommer sig hurtigere end forventet, så I kan komme hjem snart.
Dejligt med en update. Og dejlige billeder
Håber Mikkel kommer sig hurtigere end forventet, så I kan komme hjem snart.
Tak skal du have Ja det er også det vi krydser fingre for! Han er jo ikke "Mirakel-Mikkel" for ingenting
Thalita skriver: Jeg har lige læst lille Mikkels historie, og gud hvor er hans start barsk! Måtte da lige fælde en tåre Men hvor er han smuk, og godt at han er her endnu på trods af sin start Tusind tanker og kram herfra!
Jeg har lige læst lille Mikkels historie, og gud hvor er hans start barsk! Måtte da lige fælde en tåre
Men hvor er han smuk, og godt at han er her endnu på trods af sin start
Tusind tanker og kram herfra!
Ja det har været ganske forfærdeligt! Og han har bare kæmpet så meget den lille fyr.. nu skal han bare helt på toppen så vi kan få ham med hjem.
Årh, mit hjerte smelter
Jeg (og manden) er SÅ glade for at det går fremad med Mikkel-manden I har været i vores tanker...!
Fantastiske billeder, han er jo en lille lækkerbisken og skønt at se, hvor stolt en storesøster, Liva er
Maja84 skriver: Hvor skønne billeder, både af Mikkel di Liva, og hvor ser han skøn ud. Billedet med sutten minder mig om da Daniel blev født, den så også mega stor ud til ham :-)
Hvor skønne billeder, både af Mikkel di Liva, og hvor ser han skøn ud. Billedet med sutten minder mig om da Daniel blev født, den så også mega stor ud til ham :-)
Tak
Ja sutten fylder bare hele hovedet når de ikke er større
ciepige skriver: Sidder her med tårer i øjnene, for hold nu op hvor er han bare dejlig! Så fin, altså. Han vokser da også godt! Skønt.. Iiiih hvor er det en dejlig tråd
Tak ja vi synes også han er ret lækker
TbCp skriver: Ja det har været ganske forfærdeligt! Og han har bare kæmpet så meget den lille fyr.. nu skal han bare helt på toppen så vi kan få ham med hjem.
Nemlig
Jeg ønsker det bedste for jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128