Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Foraget mand

Camulla skriver:

Jeg bliver squ lidt forarget når nogle skriver, at folk som ikke lever i et åbent forhold, skal skjule, når de er sammen med andre. 

Min mand og jeg er 100 % monogame, stoler på hinanden 100 % og kunne aldrig finde på at være utro nogle af os!

Hvad er det lige du bliver forarget over?

Når i er monogame er i jo ikke sammen med andre og skal vel ikke skjule noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Marts<3

I forbindelse med jeg selv er ved vejs ende i min graviditet, så har vores sexliv ændre sig. Ikke til det dårlige, men da det siger sig selv at man ikke er i stand til hård og superfrækt sex, så blir tingene lidt mere afdæmpet. Det jeg vil frem til, er at respekten for mig som gravid også er der. En del af det og vente barn sammen er bla forståelsen for graviditetens begrænsninger. Jeg er ikke kun han kæreste, men også kvinden der venter hans barn. Det sex vi ikke længere har, er blevet ersattet med en ny form for kærlighed. Derfor jeg uforstående overfor din kærestes behov. Han burede ikke have behov for andre i den periode. Ligenu er du for fanden i gang med at gi ham et barn. Så mens du ligger og ruger, så knalder han andre.Han er for fanden vel også en del af det her. Og må holde sin diller i ro til du er klar igen. Fatter ikke at sex stadig fylder så meget. Jeg finder det yderst respektløst. Jeg beklager hvis indlægget støder dig! Men syntes det er at se ned på dig som gravid at knalde andre i perioden. Han burde sidde og nusse din mave og ømme ryg i stedet for at tilfredsstille random kvinder!

Anmeld

3. januar 2012

Foraget mand

Zafir skriver:

Vi HAR altså plads til mænner herinde  og alting er heller ikke hønsegård.

Håber du finder dig bare lidt til rette.

Men jeg kender godt det med at føle sig over at folk i den grad tager afstand og væmmes ved ens livstil. Suk. Men sådan er livet desværre. Jeg ved det er rigtig for os

Tjoe tror jeg da på men tror ikke jeg får meget snak med udtryk som pind, båndmaskine eller tons akseltryk....

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Foraget mand skriver:

Tjoe tror jeg da på men tror ikke jeg får meget snak med udtryk som pind, båndmaskine eller tons akseltryk....

Mjøøøø... Hehe... Arrrh måske ikke Men det er vel ikke alt mænner sludrer med damer om?

Der er vel andet end: En dame: Score hende eller tale med hende om akseltryk

(i øvrigt kan jeg da godt sludre lidt om akseltryk hvis det skal være. Har da buskørekort og bestod første gang med 1 fejl og første gang til køreprøve uden fejl både til privat og erhverv hehe - SORRY jeg ved godt at det er totalt off topic!!! )

Anmeld

3. januar 2012

Foraget mand

Marts<3 skriver:

I forbindelse med jeg selv er ved vejs ende i min graviditet, så har vores sexliv ændre sig. Ikke til det dårlige, men da det siger sig selv at man ikke er i stand til hård og superfrækt sex, så blir tingene lidt mere afdæmpet. Det jeg vil frem til, er at respekten for mig som gravid også er der. En del af det og vente barn sammen er bla forståelsen for graviditetens begrænsninger. Jeg er ikke kun han kæreste, men også kvinden der venter hans barn. Det sex vi ikke længere har, er blevet ersattet med en ny form for kærlighed. Derfor jeg uforstående overfor din kærestes behov. Han burede ikke have behov for andre i den periode. Ligenu er du for fanden i gang med at gi ham et barn. Så mens du ligger og ruger, så knalder han andre.Han er for fanden vel også en del af det her. Og må holde sin diller i ro til du er klar igen. Fatter ikke at sex stadig fylder så meget. Jeg finder det yderst respektløst. Jeg beklager hvis indlægget støder dig! Men syntes det er at se ned på dig som gravid at knalde andre i perioden. Han burde sidde og nusse din mave og ømme ryg i stedet for at tilfredsstille random kvinder!

Ej det der mener du da forhåbentligt ikke seriøst??  skulle han bytte sex for barn??  

Ved godt at der sker mange ting med en kvinde under en graviditet, men forpokker min kæreste var gået besærk hvis jeg havde sidet og nusset hende på den måde....  

Og synne faktisk du er nedladende over for dem som SELV har valgt at leve sådan....

Jeg tænker bare stakkels din mand....  Men i har jo selv valgt det så respekt for det og håber da det går godt for jer...

Anmeld

3. januar 2012

Foraget mand

Zafir skriver:

Mjøøøø... Hehe... Arrrh måske ikke Men det er vel ikke alt mænner sludrer med damer om?

Der er vel andet end: En dame: Score hende eller tale med hende om akseltryk

(i øvrigt kan jeg da godt sludre lidt om akseltryk hvis det skal være. Har da buskørekort og bestod første gang med 1 fejl og første gang til køreprøve uden fejl både til privat og erhverv hehe - SORRY jeg ved godt at det er totalt off topic!!! )

Hmm ja vi ka da også snakke om HA tilskud eller sex....  

Tillykke  

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Foraget mand skriver:

Hmm ja vi ka da også snakke om HA tilskud eller sex....  

Tillykke  

Så absolut

Anmeld

4. januar 2012

T.A.

Foraget mand skriver:

Tror du misforstår... Mener ikke at alle i et sundt forhold skal gøre det... Siger blot at det kræver man har et sundt forhold for at kunne gøre det! Det er IKKE en redningsplanke til et skrantende forhold....

Det er jo lige netop det med spændingen... Du forstår ikke pointen... Når man kender hinanden SÅ godt som jeg om min kæreste gør, så behøver vi faktisk ikke snakke sammen, vi ved hvad den anden ka lide og hvordan, og det er da kanont, men det bliver også en anelse forudsigeligt... Ikke at det på nogen måde er dårligt at kende hianden så godt... Men det er sommetider vildt fedt IKKE at vide hvad ens partner i sex gøre næste gang...

Og det handler IKKE om utroskab... Definationen på utroskab er jo netop at man skjuler ting for sin partner...

Ser du det er lige netop den holdning som "ødelægger" min ærlighed, da kvinder som KUN søger sex har den holdning at man ikke ka være andet end et utro dumt svin, selv om min kæreste heller end gerne vil snakke med dem så de ved det er ok...  Jeg ville da klart helst være 100% ærlig om at jeg har en kæreste som jeg elsker meget højt, men så ville jeg ikke finde en pige at lege med... Og jeg ka lige garantere dig at der er mange piger som heller ikke fortæller de har en fyr..

Nej jeg har ikke noget problem med at vide der har været en anden mand... Jeg ka se jeg får en gladere og frækkere kæreste som får udlevet noget som giver nye og spændende oplevelser...

Som du f.eks. nok selv har erfaret så er der jo ingen der dyrker sex ens... Der er lige en lille forskel på hvordan der stødes eller slikkes... Og det ka jo være nok til at det bliver en helt ny oplevelse...

Og fuld respekt for at du har det sådan... Havde du spurgt mig for bare 10-12 år siden om jeg skulle leve som jeg gør i dag, så havde jeg sagt som dig... Men i dag vil jeg ikke undværre det... Ikke for noget...

hej gravid20's kæreste her -

Undskyld mig basse mand men  ægteskabsloven§33 er til ægteskab. så må men spørge er du gift ?.

og bare for en at få alt på det rene min kærste er ikke  jaloux.. langt fra.

Men må nu sige du er sku smart den måde du får din kone/kæreste til at blive på. sådan som jeg forstår det, (har læst hele debatten) hvis hun en dag kommer og siger til dig, at det går hende på at du er sammen med andre - så vokser du fra hende ? altså så er hun ikke moden nok til dig mere ?? 

respekt for at i kan få det til at fungere i jeres forhold, MEN grunden til vores kritiske blik på jeres forhold, er at i kalder noget så "unormalt" for sundt.. 

hvordan vil du på længere sigt holde det hemmeligt for børnene at mor og far "hygger" med andre, eller vil i være åbne om det når børnene opfanger det .. ? 

misforstå mig ikke, det er ikke for at være efter dig, men jeres sexliv med de andre vil komme til at påvirke børnene.. 

Min personlige mening (som mand) er at det at knalde med andre end sin partner, ikke er noget der burde finde sted i et sundt forhold, for i et sundt forhold bør der ikke være den slags trang til andre end ens faste partner. et åbent forhold, er i mine øjne en måde at retfærdigøre utroskab - hvilket slet ikke er iorden når der er børn som også skal tages hensyn til. sex og samliv bør ikke være noget man dele med andre end sin kæreste/kone.. 

Anmeld

4. januar 2012

Foraget mand

T.A. skriver:

hej gravid20's kæreste her -

Undskyld mig basse mand men  ægteskabsloven§33 er til ægteskab. så må men spørge er du gift ?.

og bare for en at få alt på det rene min kærste er ikke  jaloux.. langt fra.

Men må nu sige du er sku smart den måde du får din kone/kæreste til at blive på. sådan som jeg forstår det, (har læst hele debatten) hvis hun en dag kommer og siger til dig, at det går hende på at du er sammen med andre - så vokser du fra hende ? altså så er hun ikke moden nok til dig mere ?? 

respekt for at i kan få det til at fungere i jeres forhold, MEN grunden til vores kritiske blik på jeres forhold, er at i kalder noget så "unormalt" for sundt.. 

hvordan vil du på længere sigt holde det hemmeligt for børnene at mor og far "hygger" med andre, eller vil i være åbne om det når børnene opfanger det .. ? 

misforstå mig ikke, det er ikke for at være efter dig, men jeres sexliv med de andre vil komme til at påvirke børnene.. 

Min personlige mening (som mand) er at det at knalde med andre end sin partner, ikke er noget der burde finde sted i et sundt forhold, for i et sundt forhold bør der ikke være den slags trang til andre end ens faste partner. et åbent forhold, er i mine øjne en måde at retfærdigøre utroskab - hvilket slet ikke er iorden når der er børn som også skal tages hensyn til. sex og samliv bør ikke være noget man dele med andre end sin kæreste/kone.. 

Æh, hvis du nu lige rent faktisk LÆSER hvad jeg har skrevet så har jeg allerede svaret dig på disse spørgsmål!

Og har da hvis aldrig udtalt mig om din kærestes jaoluxi....

Og gift eller ej, gør vel ingen forskel???

Og hvis du igen læser hvad jeg har skrevet, så var det IKKE mig som bragte det på banen hos os!  

Og hvordan ka du tillade dig at kalde os og vores liv for unormalt???  Vi lever anderledes end i gør, så ka det vel ligeså godt være jer som er de unormale?? Ik sandt??

Og ja på et tidspunkt så bliver børnene jo så store at de godt ka lægge to og to sammen og regne ud at det bliver en firkant...  Men skal børn ikke også vide at deres forældre har det godt? Jeg vil sgu hellere fortælle dem at mor og far har det godt og har venner end jeg vil fortælle dem at mor og far ikke har det godt sammen og skændes.... Sex er en naturlig ting, som de jo allerede i medierne får i hovedet i en meget tidlig alder, hvorfor så "kriminalisere" noget? Vær dog ærlig og kald en skovl for en skovl....

Og endnu en gang for prins knud..... et åbent forhold er IKKE utroskab!!!!!   Hvad man gensidigt aftaler og begge er enige om, ka ikke kaldes utroskab/løftebrud, uanset hvad du har af holdning til det!! Det er noget som KUN vedkommer det enkelte par!

Og at du ikke føler du har lyst at leve sådan, jamen alt mulig respekt for det MEN at kalde os der ikke har lysten unormale....

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Smølf skriver:

Den slags kendskab tager mange år at etablere, og man kan være nok så forelsket, men man kan ikke på et år alene (specielt ikke, hvis man ikke bor sammen) nå dertil.
Jeg tror ganske enkelt ikke på det. Jeg fornemmer at i inderligt elsker hinanden, men et i sandhed stabilt forhold, tager år at opbygge.

jeg vil give dig ret i at et forhold kan tage år at etablere på godt og ondt. Når det så er sagt, så synes jeg at ærligheden fra min mands og min side fra starten af har lagt et godt fundament for et sundt og stabilt forhold.

Der er ingen af os der kan sætte "tid" på hvornår forholdet er "sundt nok" til at begive sig ud i en sådan verden. Åben forhold eller ej, det kræver en masse arbejde at skabe et godt forhold.

At jeg vælger IKKE at "lave noget" nu, er fordi jeg er gravid og føler ikke at det er ansvarsfuldt fra MIN side at være sammen med andre på grund af barnet i maven. Det er mit helt eget valg, og han skal da have lov til at hygge sig når vi ikke er sammen i de uger jeg er hjemme og ikke hos ham...Vi elsker ikke hinanden mindre af den grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.