Foraget mand skriver:
Tror du misforstår... Mener ikke at alle i et sundt forhold skal gøre det... Siger blot at det kræver man har et sundt forhold for at kunne gøre det! Det er IKKE en redningsplanke til et skrantende forhold....
Det er jo lige netop det med spændingen... Du forstår ikke pointen... Når man kender hinanden SÅ godt som jeg om min kæreste gør, så behøver vi faktisk ikke snakke sammen, vi ved hvad den anden ka lide og hvordan, og det er da kanont, men det bliver også en anelse forudsigeligt... Ikke at det på nogen måde er dårligt at kende hianden så godt... Men det er sommetider vildt fedt IKKE at vide hvad ens partner i sex gøre næste gang...
Og det handler IKKE om utroskab... Definationen på utroskab er jo netop at man skjuler ting for sin partner...
Ser du det er lige netop den holdning som "ødelægger" min ærlighed, da kvinder som KUN søger sex har den holdning at man ikke ka være andet end et utro dumt svin, selv om min kæreste heller end gerne vil snakke med dem så de ved det er ok... Jeg ville da klart helst være 100% ærlig om at jeg har en kæreste som jeg elsker meget højt, men så ville jeg ikke finde en pige at lege med... Og jeg ka lige garantere dig at der er mange piger som heller ikke fortæller de har en fyr..
Nej jeg har ikke noget problem med at vide der har været en anden mand... Jeg ka se jeg får en gladere og frækkere kæreste som får udlevet noget som giver nye og spændende oplevelser...
Som du f.eks. nok selv har erfaret så er der jo ingen der dyrker sex ens... Der er lige en lille forskel på hvordan der stødes eller slikkes... Og det ka jo være nok til at det bliver en helt ny oplevelse...
Og fuld respekt for at du har det sådan... Havde du spurgt mig for bare 10-12 år siden om jeg skulle leve som jeg gør i dag, så havde jeg sagt som dig... Men i dag vil jeg ikke undværre det... Ikke for noget... 
hej gravid20's kæreste her -
Undskyld mig basse mand men ægteskabsloven§33 er til ægteskab. så må men spørge er du gift ?.
og bare for en at få alt på det rene min kærste er ikke jaloux.. langt fra.
Men må nu sige du er sku smart den måde du får din kone/kæreste til at blive på. sådan som jeg forstår det, (har læst hele debatten) hvis hun en dag kommer og siger til dig, at det går hende på at du er sammen med andre - så vokser du fra hende ? altså så er hun ikke moden nok til dig mere ??
respekt for at i kan få det til at fungere i jeres forhold, MEN grunden til vores kritiske blik på jeres forhold, er at i kalder noget så "unormalt" for sundt..
hvordan vil du på længere sigt holde det hemmeligt for børnene at mor og far "hygger" med andre, eller vil i være åbne om det når børnene opfanger det .. ?
misforstå mig ikke, det er ikke for at være efter dig, men jeres sexliv med de andre vil komme til at påvirke børnene..
Min personlige mening (som mand) er at det at knalde med andre end sin partner, ikke er noget der burde finde sted i et sundt forhold, for i et sundt forhold bør der ikke være den slags trang til andre end ens faste partner. et åbent forhold, er i mine øjne en måde at retfærdigøre utroskab - hvilket slet ikke er iorden når der er børn som også skal tages hensyn til. sex og samliv bør ikke være noget man dele med andre end sin kæreste/kone..