Smølf skriver:
Jeg synes bare det er lidt sigende, når folk har ekstrabladet som referenceramme.
Hvad siger den udtalelse mest om dig eller mig?
Det er ikke det faktum, at du udbeder dig en forklaring , at jeg tænker du farer op, men nok nærmere det, at du virkede temmelig vred i dit svar. Der var da i hvert fald et eksessivt brug af udråbstegn I dit indlæg. Og du påstår, at jeg kalder dig skældsord. Jamen jeg kunne da aldrig drømme om det
Du mener jeg er outreret... Det finder jeg godt nok meget negativt... MEGET!
. Men, jeg kan vel have lov, at mene noget om dit syn på sex, kan jeg ikke?
Jo, men må vi andre så ikke også have lov at have vores uden at du skal fortælle at vi er forkerte på den?
Når jeg nu holder mig til et pænt sprogbrug uden et massivt overforbrug af udråbstegn og sure smileys -og jeg bliver mødt af modsatte, jamen så tænker jeg, at det nok er bedst at stoppe den her.
Hmm fornemmer du stopper fordi du ikke ka kue os længere og dine argumenter ikke helt slår igennem... ?
Så vidt jeg ved, har jeg (i den senere del af debatten) kun forholdt mig til, hvad jeg (og formentlig de fleste andre) vil finde normalt.
Så spøger jeg igen: Hvad er normalt??
Har jeg på noget tidspunkt sagt, at et anderledes sexliv er direkte forkert? Jeg har sagt, at jeg ikke lever i et åbent forhold, og det er vidst det. Flere detaljer har jeg ikke behov for at dele om mit liv eller mine præferencer.
Du har ihvertfald ikke lagt skjul på at du mener vores valg var/er forkerte og at vi må have nogel dårlige forhold....
Og mere vil vi ikke vide... Men Vi forlanger blot at du viser os den samme respekt vi viser dig og ikke fortælle dig at dine valg er forkerte for dig... Er det for meget forlangt??