Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

komodo

jydeinden skriver:

sikke en måde du da debatterer på.. det er da lige før at Du er den der forarger mest.. fair nok at du har En holdning, men accepter da at andre har en anden, og skrive ordenligt til dem. 

helt enig.

Forarget mand:

Hvor er det du ser at vi ikke respektere jeres livsstil, for mit eget vedkommende lægger jeg meget vægt på at det der kommer fra mig er er MIN mening og det er at det er en ulækker livsstil, den virker på mig billig og udflagrende, i har lov til at leve som i vil, det er et frit land, men jeg har lov at have en holdning til det når i selv bringer det på bane på et debatforum.

Hav din holdning, men lad være med at forsøge og pådutte mig den, jeg har lov til at stille mig undrende over fro det, og stille spørgsmål, eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

baby012

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i det at have et åbent forhold, jeg tror personligt at det er en sidste chance for at redde noget som allerede er ødelagt ? 

MEN-- hvis der ikke er andre muligheder for at få det til at fungere seksuelt, så er det da fint at i har fundet hinanden når i nu har det på sammen måde  

Jeg bliver også lidt nysgerrig over hvad det er i ikke kan give hinanden, som der absolut skal en anden kvinde/mand ind og ordne ?? er i ærlige når i er sammen med andre om at i har en mand/kvinde derhjemme som i elsker? snakker i om de seksuelle oplevelser han har med andre kvinder ?? og hvordan har du det med det ? 

syns det er sejt af jer at i kan få det til at fungere, herhjemme var den ikke gået, da jeg har et meget stort behov for at vide at min kæreste KUN vil have mig og han har det heldigvis på samme måde.. tror godt nok at jeg var smuttet hvis min mand havde et behov for at "pille" ved andre kvinder.. 

Håber bare du husker at din mening i dette er meget vigtig, og hvis du får det ddårligt over at han er sammen med andre, så er du i din gode ret til at sige det til ham  og så håber jeg inderligt for jer og den bette at i kan få det til at fungere uden sidespring .. 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

helt enig.

Forarget mand:

Hvor er det du ser at vi ikke respektere jeres livsstil, for mit eget vedkommende lægger jeg meget vægt på at det der kommer fra mig er er MIN mening og det er at det er en ulækker livsstil, den virker på mig billig og udflagrende, i har lov til at leve som i vil, det er et frit land, men jeg har lov at have en holdning til det når i selv bringer det på bane på et debatforum.

Hav din holdning, men lad være med at forsøge og pådutte mig den, jeg har lov til at stille mig undrende over fro det, og stille spørgsmål, eller hvad?

Jeg synes godt at man kan bevare det pæne sprog herinde. Jeg siger jo heller ikke til dig at du lever en ulækker livsstil og at den virker billig og udflagrende!

Vi har hver vores holdninger ja, men synes det er grænseoverskridende at få det der at vide, bare fordi man er i et åbent forhold!

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Foraget mand skriver:

Nej jeg har INTET med trådstarter at gøre, hverken på den ene eller anden måde... Min kæreste er her inde og viste mig dette... Og undskyld mig men det bragte mit p** i kog...

Og nej i skal ikke være enige med trådstarter eller mig, Men man må dælme kunne forvente at i respektere hende og os andre der har valgt at leve sådan!!

Ligesom at vi fuldt ud respektere dem som lever monogamt...

Hvad man gør hvis en bliver gravid.....

Tjae man beskytter sig så godt som man kan, det vil sige sikker sex, og for mit eget vedkomne har det sagt snip snip, så skulle der ske et uheld at gummiet springer ja så er der en ekstra skiring på den risiko...

Og nu vil det næste vel være diverse sygdomme... Men tænk lige tilbage på da i selv mødte jeres partner og begyndte at dyrke sex, var det sikkert? Var i testet? Der tror jeg ikke der er forskel...

Og hvordan det forgår.... Tjae nogel bruger nettet, andre klubber og andre igen går bare i byen... Hvor godt man vil lære den man vil være sammen med er meget individuaelt.... Nogle er til engangs og andre til faste....

Anmeld

3. januar 2012

komodo

Anonym skriver:

Jeg synes godt at man kan bevare det pæne sprog herinde. Jeg siger jo heller ikke til dig at du lever en ulækker livsstil og at den virker billig og udflagrende!

Vi har hver vores holdninger ja, men synes det er grænseoverskridende at få det der at vide, bare fordi man er i et åbent forhold!

jeg synes ikke jeg har talt grimt på noget tidspunkt, er ked af at du tager det sådan, det var bestemt ikke meningen, men det er hånden på hjertet sådan jeg har det med det.

synes også aborter er ulækre, men ser overhovedet ikke ned på folk der får sådan en, ikke engang dem der får dem i flæng.

Jeg er ikke ked af hvad jeg sagde, men er ked af at det ramte dig, var ikke min mening, sorry

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i det at have et åbent forhold, jeg tror personligt at det er en sidste chance for at redde noget som allerede er ødelagt ? 

MEN-- hvis der ikke er andre muligheder for at få det til at fungere seksuelt, så er det da fint at i har fundet hinanden når i nu har det på sammen måde  

Jeg bliver også lidt nysgerrig over hvad det er i ikke kan give hinanden, som der absolut skal en anden kvinde/mand ind og ordne ?? er i ærlige når i er sammen med andre om at i har en mand/kvinde derhjemme som i elsker? snakker i om de seksuelle oplevelser han har med andre kvinder ?? og hvordan har du det med det ? 

syns det er sejt af jer at i kan få det til at fungere, herhjemme var den ikke gået, da jeg har et meget stort behov for at vide at min kæreste KUN vil have mig og han har det heldigvis på samme måde.. tror godt nok at jeg var smuttet hvis min mand havde et behov for at "pille" ved andre kvinder.. 

Håber bare du husker at din mening i dette er meget vigtig, og hvis du får det ddårligt over at han er sammen med andre, så er du i din gode ret til at sige det til ham  og så håber jeg inderligt for jer og den bette at i kan få det til at fungere uden sidespring .. 

Tak for dit svar - Jeg vil prøve at besvare dine spørgsmål så godt jeg kan

Vi har et rigtig dejligt forhold, så der er ikke noget der skal reddes

For vores vedkommende handler det ikke om hvad vi IKKE kan give hinanden, for vi kan give hinanden alt. Kærlighedsmæssigt og sexmæssigt. Behovet for andre er der også, og vi har derfor valgt at det er ok at gøre i vores forhold. Vi har et dejligt og frækt sexliv som giver mange dejlige ting med sig.

Jeg har ikke behov for at vide hvad han laver med andre kvinder, for at være ærlig har jeg ikke lyst til at vide det. Vi tager det op nogengange hvis jeg lige har brug for at snakke om det og det respekterer han 100% andet er der ikke i det.

Jeg er gravid nu og har ikke sex med andre, men jeg er sikker på det sker. Dog tror jeg det bliver sammen med ham, det tænder mig mest

Som jeg har skrevet før, så var det svært til at starte med. Men når jeg ser hvad jeg får ud af det, så tænker jeg ikke over det mere

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

komodo skriver:

jeg synes ikke jeg har talt grimt på noget tidspunkt, er ked af at du tager det sådan, det var bestemt ikke meningen, men det er hånden på hjertet sådan jeg har det med det.

synes også aborter er ulækre, men ser overhovedet ikke ned på folk der får sådan en, ikke engang dem der får dem i flæng.

Jeg er ikke ked af hvad jeg sagde, men er ked af at det ramte dig, var ikke min mening, sorry

Det er helt iorden

Anmeld

3. januar 2012

Foraget mand

Nejnej der tager du nemlig helt fejl! Det er absolut IKKE en måde at rede et forhold på! Det kræver et sundt forhold!

Jeg bliver også lidt nysgerrig over hvad det er i ikke kan give hinanden, som der absolut skal en anden kvinde/mand ind og ordne ?? Jamen du kender den spænding du har når man lære en ny partner at kende, den ka man altså bare ikke holde vedlige udanset hvad man gør....  er i ærlige når i er sammen med andre om at i har en mand/kvinde derhjemme som i elsker? Det tror jeg er meget forskelligt, min kæreste er overfor dem hun er sammen med, men jeg bliver DESVÆRRE nød til at tie, da fodommene er meget udbredte blandt kvinder....  snakker i om de seksuelle oplevelser han har med andre kvinder ??  JA da  og hvordan har du det med det ?  Godt, det tænder da og er spændende.. Det ka jo også være hun har lært noget spændende...

Anmeld

3. januar 2012

baby012

Foraget mand skriver:

Se, der er vi så forskellige, jeg mener ikke at man i et sundt forhold burde have behov for andre end sin partner bare tanken om at skulle være sammen med en anden end min kæreste giver mig kvalme.. og tanken om at han skulle være sammen med andre kvinder end mig, jamen det ville jeg ikke finde mig i overhoved .. har selv været i et forhold hvor åbent forhold kom på tale, og der vidste jeg med det samme hvor det bar hen, så det blev hurtigt afsluttet.. 

Og igen er jeg uenig, Man kan sagtens opretholde den spænding i et forhold man har i starten, det er bare et spørgsmål om at man husker på hvad der er vigtigt for ens partner, og man ikke glemmer hinandens behov.. personligt ville jeg ALDRIG være sammen med en mand som havde så stærkt et jagtinstinkt at det krævede utroskab.. men det er jo forskelligt fra person til person  

Så hun er ærlig omkring at hun har dig, men du lyver omkring at du har hende ?? eller undlader du helt at sige at du har en derhjemme som du elsker ?? se, det er så der jeg tænker at det har taget overhånd.. og det ville jeg ikke finde mig i under nogen omstændigheder, hverken som den kvinde du var din kæreste utro med, eller som kæresten.. 

Så du har ikke noget problem med at hun snakker om de fantastiske seksuelle oplevelser hun har som du ikke kan give hende, hvis det altså er rigtigt at det er spændingen som du selv siger, der mangler ?? 

Kan ikke forstå man kan have så stort et behov for "jagten", at man helt overser værdien i det at have en som er end egen. En som man ikke skal dele med nogen overhoved .. 

Men igen, hvis det fungere for jer i jeres forhold, så det jo fint den ville bare aldrig gå herhjemme.. 

Anmeld

3. januar 2012

DortheSimonsen

Smølf skriver:

Jeg lever ikke i et åbent forhold, men gør mig ud fra det du skriver nogle tanker.

Hvis i ikke bor sammen og i venter jeres første barn, så har i nok ikke været sammen så længe. Jeg synes godt nok det er tidligt at mangle spænding i et forhold.

Det kan godt være, at jeg tager fejl, men for mig lyder det som om, at det er ham der har brug for et åbent forhold og ikke dig. Det skriver du i hvert fald. Jeg tror, at du er så forelsket at du efterrationaliserer dig til, at et åbent forhold er godt. For mig, at se, er det en klar ubalance, at det kun er ham der knalder ved siden af.

Jeg undrer mig om du inderst inde har det godt med det?

Anyways... Det studsede jeg lige over. Jeg tager sikkert fejl.

/smølf

Du kom mig i forkøbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.