Foraget mand skriver:
Se, der er vi så forskellige, jeg mener ikke at man i et sundt forhold burde have behov for andre end sin partner
bare tanken om at skulle være sammen med en anden end min kæreste giver mig kvalme.. og tanken om at han skulle være sammen med andre kvinder end mig, jamen det ville jeg ikke finde mig i overhoved .. har selv været i et forhold hvor åbent forhold kom på tale, og der vidste jeg med det samme hvor det bar hen, så det blev hurtigt afsluttet..
Og igen er jeg uenig, Man kan sagtens opretholde den spænding i et forhold man har i starten, det er bare et spørgsmål om at man husker på hvad der er vigtigt for ens partner, og man ikke glemmer hinandens behov.. personligt ville jeg ALDRIG være sammen med en mand som havde så stærkt et jagtinstinkt at det krævede utroskab.. men det er jo forskelligt fra person til person
Så hun er ærlig omkring at hun har dig, men du lyver omkring at du har hende ?? eller undlader du helt at sige at du har en derhjemme som du elsker ?? se, det er så der jeg tænker at det har taget overhånd.. og det ville jeg ikke finde mig i under nogen omstændigheder, hverken som den kvinde du var din kæreste utro med, eller som kæresten..
Så du har ikke noget problem med at hun snakker om de fantastiske seksuelle oplevelser hun har som du ikke kan give hende, hvis det altså er rigtigt at det er spændingen som du selv siger, der mangler ??
Kan ikke forstå man kan have så stort et behov for "jagten", at man helt overser værdien i det at have en som er end egen. En som man ikke skal dele med nogen overhoved ..
Men igen, hvis det fungere for jer i jeres forhold, så det jo fint
den ville bare aldrig gå herhjemme..
Anmeld