Anonym skriver:
Hejsa,
Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre end mig der lever i et åbent forhold? I vores tilfælde er det min mand der har sex med andre kvinder lige pt.
Vi elsker hinanden meget højt og det handler ikke om at vi indleder forhold med andre, men for opfyldt nogle behov som i dette tilfælde er spændingen ved at være sammen med andre.
Vi bor ikke sammen endnu da muligheden ikke er der, og jeg venter vores første fælles barn. Vi er sammen hver 2 uge.
Vores sex liv fejler INTET, det er tværtimod blevet endnu mere fantastisk og kærligheden til hinanden er heller ikke blevet mindre.
Jeg har det fint med det, men kunne godt tænke mig at dele lidt erfaringer med andre omkring dette emne, da det åbenbart er meget tabubelagt.

JUHHUUUUUU kan slet ik få armene ned over din/jeres holdning til dette emne, hvorfor skal alting være så kedeligt og ens???? hvorfor er det så tabu belagt ???li som det for nogle år siden var at være homoseksuel???? hvorfor???? vi er alle forskellige mennesker med hver sine lyster/behov og syn på verden og undskyld mig men HAALELUJAAA for det 

Ik fordi det er noget jeg selv har overvejet synes bare det er fedt når nogen går efter det de synes er vigtigt og så skider på resten af verden (undskyld sproget) 

Anmeld