Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Foraget mand

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes mange af de ting de sender der i er skide uhyggelige.. Det er min mening.. Men altså jeg syntes det er vildt spændende og sjovt,, Og skræmmende at se det der sexministeriet.. Jeg kan ikke andet end at grine af det .. Og tænkte hmm fandtes der også sådan noget.. Men sætte mit pis i kog kan det sørme ikke.. Og ja han er en pivskid.. Men det er jeg også.. Jeg kunne ikke gøre 5% af det han gør ... Nåle og andre uhyggelige ting.. Nej tak ! 

Hilsen en større pivskid en ham ! 

uhyggeligt og skræmmende????  Ej synnes jeg så ikke, mange meget spændende ting og lærerigt for dem som ikke har stiftet bekendtskab med det...

Men den hvor han er bange for at blive våd (ikke regntøjs/gasmaske fetishen) Var jeg sgu da flad af grin.....  Måske fordi jeg har det lige modsat af ham....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Foraget mand skriver:

uhyggeligt og skræmmende????  Ej synnes jeg så ikke, mange meget spændende ting og lærerigt for dem som ikke har stiftet bekendtskab med det...

Men den hvor han er bange for at blive våd (ikke regntøjs/gasmaske fetishen) Var jeg sgu da flad af grin.....  Måske fordi jeg har det lige modsat af ham....

Nååå den ehhehe.. Jeg syntes hende med nålene og andre diverse ting er skide uhyggeligt.. Jeg bliver decideret bange.. det er bare grænseoverskridende.. Sådan er man forskellige..

Anmeld

5. januar 2012

C@mill@

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre end mig der lever i et åbent forhold? I vores tilfælde er det min mand der har sex med andre kvinder lige pt.

Vi elsker hinanden meget højt og det handler ikke om at vi indleder forhold med andre, men for opfyldt nogle behov som i dette tilfælde er spændingen ved at være sammen med andre.

Vi bor ikke sammen endnu da muligheden ikke er der, og jeg venter vores første fælles barn. Vi er sammen hver 2 uge.

Vores sex liv fejler INTET, det er tværtimod blevet endnu mere fantastisk og kærligheden til hinanden er heller ikke blevet mindre.

Jeg har det fint med det, men kunne godt tænke mig at dele lidt erfaringer med andre omkring dette emne, da det åbenbart er meget tabubelagt.

JUHHUUUUUU kan slet ik få armene ned over din/jeres holdning til dette emne, hvorfor skal alting være så kedeligt og ens???? hvorfor er det så tabu belagt ???li som det for nogle år siden var at være homoseksuel???? hvorfor???? vi er alle forskellige mennesker med hver sine lyster/behov og syn på verden og undskyld mig men HAALELUJAAA for det

Ik fordi det er noget jeg selv har overvejet synes bare det er fedt når nogen går efter det de synes er vigtigt og så skider på resten af verden (undskyld sproget)

Anmeld

5. januar 2012

Foraget mand

AalborgPigen skriver:

Nååå den ehhehe.. Jeg syntes hende med nålene og andre diverse ting er skide uhyggeligt.. Jeg bliver decideret bange.. det er bare grænseoverskridende.. Sådan er man forskellige..

Ej har ikke set hele det afsnit, men hun var da lidt spændende...  Men ja hun var da i den hårde ende... Men synnes ikke hun var skræmmende, hun var jo meget realistisk og obs på sikkerheden...

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

Foraget mand skriver:

Ej har ikke set hele det afsnit, men hun var da lidt spændende...  Men ja hun var da i den hårde ende... Men synnes ikke hun var skræmmende, hun var jo meget realistisk og obs på sikkerheden...

Ja men jeg kan simpelthen ikke klare sådan noget.. Det er lige uhyggeligt nok for mig.. Kan godt være jeg ikke har nogen fordomme. MEn gammeldags og kedelig er jeg  

Anmeld

6. januar 2012

Foraget mand

AalborgPigen skriver:

Ja men jeg kan simpelthen ikke klare sådan noget.. Det er lige uhyggeligt nok for mig.. Kan godt være jeg ikke har nogen fordomme. MEn gammeldags og kedelig er jeg  

Hehe det er der også plads til... Det er jo så DIN fetish du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.