Foraget mand skriver:
Tror du misforstår... Mener ikke at alle i et sundt forhold skal gøre det... Siger blot at det kræver man har et sundt forhold for at kunne gøre det! Det er IKKE en redningsplanke til et skrantende forhold....
Det er jo lige netop det med spændingen... Du forstår ikke pointen... Når man kender hinanden SÅ godt som jeg om min kæreste gør, så behøver vi faktisk ikke snakke sammen, vi ved hvad den anden ka lide og hvordan, og det er da kanont, men det bliver også en anelse forudsigeligt... Ikke at det på nogen måde er dårligt at kende hianden så godt... Men det er sommetider vildt fedt IKKE at vide hvad ens partner i sex gøre næste gang...
Og det handler IKKE om utroskab... Definationen på utroskab er jo netop at man skjuler ting for sin partner...
Ser du det er lige netop den holdning som "ødelægger" min ærlighed, da kvinder som KUN søger sex har den holdning at man ikke ka være andet end et utro dumt svin, selv om min kæreste heller end gerne vil snakke med dem så de ved det er ok... Jeg ville da klart helst være 100% ærlig om at jeg har en kæreste som jeg elsker meget højt, men så ville jeg ikke finde en pige at lege med... Og jeg ka lige garantere dig at der er mange piger som heller ikke fortæller de har en fyr..
Nej jeg har ikke noget problem med at vide der har været en anden mand... Jeg ka se jeg får en gladere og frækkere kæreste som får udlevet noget som giver nye og spændende oplevelser...
Som du f.eks. nok selv har erfaret så er der jo ingen der dyrker sex ens... Der er lige en lille forskel på hvordan der stødes eller slikkes... Og det ka jo være nok til at det bliver en helt ny oplevelse...
Og fuld respekt for at du har det sådan... Havde du spurgt mig for bare 10-12 år siden om jeg skulle leve som jeg gør i dag, så havde jeg sagt som dig... Men i dag vil jeg ikke undværre det... Ikke for noget... 
Set fra min synsvinkel, så er et forhold ikke sundt hvis man har et behov for andre.. og det bliver der ikke lavet om på.. jeg mener netop at et sundt forhold er et forhold hvor man kan opretholde den der spænding, og hvis den allerede er væk efter et år, jamen så er det måske et tegn på at man ikke passer sammen godt nok seksuelt.. men kan jo altså gøre ret meget for at opretholde den der spænding, også seksuelt, blandt andet ved at købe legetøj eller evt. besøge en seksolog .. ? den første løsning på mangel på spænding må altså ikke være at knalde med andre.. og kan sagtens forstå de kvinder der ser dig seom et utro svin (misforstå mig ikke) . men hvis jeg lå med en fyr, og jeg pludselig fandt ud af at han havde en kæreste, jamen så var han da ude med det samme..
hvordan har din kæreste det med at du ikke er ærlig om at du har hende derhjemme ?? og hvordan ville du have det hvis hun ikke var ærlig overfor de mænd hun er sammen med ??
JO, det er utroskab : Slår man op i Politikens Nudansk Ordbog, er forklaringen: ”Det at have et seksuelt forhold til en anden end sin ægtefælle, samlever el. kæreste.” Det har INTET at gøre med om man er ærlig omkring det, at jeg siger til min kæreste at jeg tager ud og hygger med en anden gør det jo ikke ok.
jamen, hvis din kæreste bliver gladere og frækkere af at være sammen med en anden mand, er der så ikke et problem ???
og er det noget du vil blive ved med at gøre, efter at din kæreste har født ? hun kan sikkert give dig de samme ting som en "elskerinde" kan..
Kan du forklare mig hvorfor du har brug for den der nye stødende oplevelse ?? har du slet ikke et behov for at føle at der er noget som er dit, og kun dit ??
Du siger at du ikke vil undvære det, vil det sige at hvis din kæreste en dag kommer og siger til dig at hun har det dårligt over at du knalder med andre, så smutter du fra hende og barnet ?? for at få det der jagtinstinkt opfyldt ?? (ved godt det er et behov visse mænd har)