Smølf skriver:
Hov citatet forsvandt, men refererer til dit seneste svar til mig.
Hej foragede mand.
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener med at det var mit argument, men lad gå. Vaniliesex ved jeg søreme heller ikke hvad er.
Hvorom alting er så har jeg gennemlæst dine øvrige svar her i debatten, og det forekommer mig nu, at det er komplet meningsløst at debattere yderligere med dig.
For mig at se, er dit din mening her i debatten gennemsyret af dit outrerede syn på sex. Og jeg tror ikke, at vi på nogen måde kunne blive enige om et normalitetsbegreb.
Debatten er jo for længst også kørt af sporet. Men mon ikke du kunne tage al den modvind du får her op til revision, og reflektere lidt over, hvorvidt din holdning til sex nu også er så normal.
/smølf
Så nu er ens holdning til sex unormal, når man lever i et åbent forhold?
Undskyld mig, men jeg siger heller ikke til dig, at fordi du lever et monogamt forhold, så er du unormal.Nej, tilgengæld acceptere jeg de forskelligheder der er blandt mennesker UDEN at være dømmende...Vi kan og skal ikke alle være ens og det må man acceptere!
Jeg kan godt forstå at det er SÅ tabulagt det her emne, når man får kastet i hovedet at man er unormal bare fordi man har en anden holdning til sex! Og jeg synes simpelthen at det er for groft at der ikke kan være plads til andre i det her samfund, som lever på en anden måde og at man derfor bliver nød til at ligge skjul på det istedet for at være åben.
Det er lige præcis derfor jeg har valgt at være anonym...Men jeg har SÅ meget respekt for dem der tør stå frem, virkelig!
Anmeld