Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvem er det lige der kaster med mudder?

Der er jo ikke på noget tidspunkt blevet sagt at man har et kedeligt forhold fordi men er monogan, eller det er dårligt. Tror det foraget mand prøver at sige at bare fordi han og hans kæreste lever sådan er der ingen grund til at se ned på dem.

Og lige hvad børn angår ja så kunne jeg forstille mig at lige som jeres børn ikke ved en masse om hvordan en monogan forhold er så ved børn fra åben forhold heller ikke en masse om hvordan det forgår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Smølf

Hov citatet forsvandt, men refererer til dit seneste svar til mig.

Hej foragede mand.
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener med at det var mit argument, men lad gå. Vaniliesex ved jeg søreme heller ikke hvad er.

Hvorom alting er så har jeg gennemlæst dine øvrige svar her i debatten, og det forekommer mig nu, at det er komplet meningsløst at debattere yderligere med dig.

For mig at se, er dit din mening her i debatten gennemsyret af dit outrerede syn på sex. Og jeg tror ikke, at vi på nogen måde kunne blive enige om et normalitetsbegreb.

Debatten er jo for længst også kørt af sporet. Men mon ikke du kunne tage al den modvind du får her op til revision, og reflektere lidt over, hvorvidt din holdning til sex nu også er så normal.

/smølf

Anmeld

4. januar 2012

Bassemor<3

Smølf skriver:

Hej foragede mand.
Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener med at det var mit argument, men lad gå. Vaniliesex ved jeg søreme heller ikke hvad er.

Hvorom alting er så har jeg gennemlæst dine øvrige svar her i debatten, og det forekommer mig nu, at det er komplet meningsløst at debattere yderligere med dig.

For mig at se, er dit din mening her i debatten gennemsyret af dit outrerede syn på sex. Og jeg tror ikke, at vi på nogen måde kunne blive enige om et normalitetsbegreb.

Debatten er jo for længst også kørt af sporet. Men mon ikke du kunne tage al den modvind du får her op til revision, og reflektere lidt over, hvorvidt din holdning til sex nu også er så normal.

/smølf

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Smølf skriver:

Hej foragede mand.

/smølf

Så nu er ens holdning til sex unormal, når man lever i et åbent forhold?

Undskyld mig, men jeg siger heller ikke til dig, at fordi du lever et monogamt forhold, så er du unormal.Nej, tilgengæld acceptere jeg de forskelligheder der er blandt mennesker UDEN at være dømmende...Vi kan og skal ikke alle være ens og det må man acceptere!

Jeg kan godt forstå at det er SÅ tabulagt det her emne, når man får kastet i hovedet at man er unormal bare fordi man har en anden holdning til sex! Og jeg synes simpelthen at det er for groft at der ikke kan være plads til andre i det her samfund, som lever på en anden måde og at man derfor bliver nød til at ligge skjul på det istedet for at være åben.

Det er lige præcis derfor jeg har valgt at være anonym...Men jeg har SÅ meget respekt for dem der tør stå frem, virkelig!

Anmeld

4. januar 2012

Smølf

Anonym skriver:

Undskyld mig, men jeg siger heller ikke til dig, at fordi du lever et monogamt forhold, så er du unormal.Nej, tilgengæld acceptere jeg de forskelligheder der er blandt mennesker UDEN at være dømmende...Vi kan og skal ikke alle være ens og det må man acceptere!

Jeg kan godt forstå at det er SÅ tabulagt det her emne, når man får kastet i hovedet at man er unormal bare fordi man har en anden holdning til sex! Og jeg synes simpelthen at det er for groft at der ikke kan være plads til andre i det her samfund, som lever på en anden måde og at man derfor bliver nød til at ligge skjul på det istedet for at være åben.

Det er lige præcis derfor jeg har valgt at være anonym...Men jeg har SÅ meget respekt for dem der tør stå frem, virkelig!

Det mindes jeg da ikke, at jeg har skrevet. Men vores mandlige gæst giver i sine svar et indtryk af, at han har MEGET vide grænser for hvad, der er almindelig sex. Det synes jeg ikke er normalt, defineret ud fra hvad man kan forvente at et flertal ville synes. Og er åbne forhold egentlig så normale?

Det ikke sagt, at folk i åbne forhold skulle være unormale. Vi kan vel alle have overbevisninger inden for et emne, der i den brede helhed vil være unormalt -men det skal da ikke definere os som mennesker.

Anmeld

4. januar 2012

Foraget mand

Smølf skriver:

Hej foragede mand.

Det var dit eget argument med hvad der er "normal" sex..... Hvad det udtryk dækker over,forklare joan ørting fint her....  http://ekstrabladet.dk/spoerg_joan_oerting/article1062909.ece

Hmm Er det fordi jeg ikke vil give dig ret? Jeg har stor respekt for at DU og andre ikke synnes det er noget for jer, men vil IKKE finde mig i at blive set skævt til fordi jeg lever sådan... Og jeg lader mig ikke påvirke at at du(med flere) synnes vi har det dårligt... Og hvis du efter at have læst ALT jeg har skrevet, så læser du nok hvad jeg skriver som  en hvis Herre læser biblen....

Hvad f***** bilder du dig ind at kalde mit syn på sex outredet?? Fordi at vi ikke deler lyster seksuelt, får det da ikke mig til at kalde dig skældsord!! Og nej for normalt er et umuligt begreb at definere når man snakker om sex!! For en ting er hvad folk snakker om offentligt at de laver og noget helt ander hvad de rent faktisk laver... Netop på grund af holdninger som dette forum er præget af....

NEJ, det vil jeg skam ikke... For hvad jeg laver i mit sexliv skal godt nok IKKE dikteres af jer! Men der imod synnes jeg du skulle prøve at se lidt mere åbent på mennesker som har valgt at dyrke andre former for sex end du gør...

/smølf

Anmeld

4. januar 2012

Foraget mand

Anonym skriver:

Anmeld

4. januar 2012

Foraget mand

Smølf skriver:

Det mindes jeg da ikke, at jeg har skrevet. Men vores mandlige gæst giver i sine svar et indtryk af, at han har MEGET vide grænser for hvad, der er almindelig sex. Det synes jeg ikke er normalt, defineret ud fra hvad man kan forvente at et flertal ville synes. Og er åbne forhold egentlig så normale?

Det ikke sagt, at folk i åbne forhold skulle være unormale. Vi kan vel alle have overbevisninger inden for et emne, der i den brede helhed vil være unormalt -men det skal da ikke definere os som mennesker.

Hvad er det så egentligt man ka forvente af flertallet??????

Og hvem har gjort dig til dommer for om jeg er normal??

For ka da finde mange som vil sige at du er den unormale af os to... Men hvor skulle vi stille os op og udpege dig som unormal bare fordi at du ikke delere vores syn på sex og samliv??

Og nu må du da lige bestemme dig...

Ka vi rent faktisk nu godt være normale selv om vi lever i et åbentforhold og har et andet syn på sex??

Anmeld

4. januar 2012

Smølf

Til forargede mand...

Jøsses, sikke da du kører op. Jeg vil nu, til trods for at det kan være tillokkende, ikke debattere yderligere med dig. Det er,som jeg skrev tidligere, intet mindre end formålsløst.

Joan Ørting og Ekstrabladet, vore herre bevares... Jeg kan lige se det for mig.

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Smølf skriver:

Til forargede mand...

Jøsses, sikke da du kører op. Jeg vil nu, til trods for at det kan være tillokkende, ikke debattere yderligere med dig. Det er,som jeg skrev tidligere, intet mindre end formålsløst.

Joan Ørting og Ekstrabladet, vore herre bevares... Jeg kan lige se det for mig.

Jeg kan altså godt forstå at han kører op, for jeg skal VIRKELIG holde mig i skindet for ikke at gøre det!

Jeg synes du er UTROLIG dømmende, og du kan og vil ikke se det fra andre synsvinkler end din egen!

Fair nok at du ikke kan se det fantastiske i et sådant forhold, men stop med at dømme, det er der ingen der får noget ud af!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.