gravid20 skriver:
Set fra min synsvinkel, så er et forhold ikke sundt hvis man har et behov for andre.. og det bliver der ikke lavet om på.. jeg mener netop at et sundt forhold er et forhold hvor man kan opretholde den der spænding, og hvis den allerede er væk efter et år, jamen så er det måske et tegn på at man ikke passer sammen godt nok seksuelt.. men kan jo altså gøre ret meget for at opretholde den der spænding, også seksuelt, blandt andet ved at købe legetøj eller evt. besøge en seksolog .. ?
Øh der er fair du har din mening, men Der bliver heller ikke lavet om på at min mening er at jeg lever i et meget sundt forhold!
Og come on.... Købe legetøj... Besøge en sexolog (må man kn***e sådan en? Ej tror du ikke at vi har masser af legetøj og bruger det? Det er altså slet ikke det samme som at lege med et andet menneske.....
den første løsning på mangel på spænding må altså ikke være at knalde med andre..
Har nogen sagt det er det?
og kan sagtens forstå de kvinder der ser dig seom et utro svin (misforstå mig ikke) . men hvis jeg lå med en fyr, og jeg pludselig fandt ud af at han havde en kæreste, jamen så var han da ude med det samme..
Hovhov det er skam allerede hvis jeg er ærlig INDEN der er sket noget... Og det er selv om det er piger som med syvtommer søm har slået fast at de KUN søger sex... Jeg vil da helst være ærligt om det men sommetider må man altså bare æde den ærlighed...
hvordan har din kæreste det med at du ikke er ærlig om at du har hende derhjemme ?? og hvordan ville du have det hvis hun ikke var ærlig overfor de mænd hun er sammen med ??
Ja det er sådan set hende der har sagt at jeg skulle være lidt mindre ærlig... Og er da lidt ligeglad, så længe hun er ærlig overfor mig... Dobbeltmoralsk måske men Er du selv altid 100% ærlig?
JO, det er utroskab : Slår man op i Politikens Nudansk Ordbog, er forklaringen: ”Det at have et seksuelt forhold til en anden end sin ægtefælle, samlever el. kæreste.” Det har INTET at gøre med om man er ærlig omkring det, at jeg siger til min kæreste at jeg tager ud og hygger med en anden gør det jo ikke ok.
Nej klap lige hesten lidt... DU har jo heller ikke en GENSIDIG aftale om at det er ok, vel?? Og hvis du så lige læser ægteskabsloven§33 utroskab, så står der jo at seksuelt samvær med andre end ægtefællen IKKE er skilmissegrund NÅR ægtefællen har været indforstået med dette... Så allerede der er der så taget højde for folk som os...
jamen, hvis din kæreste bliver gladere og frækkere af at være sammen med en anden mand, er der så ikke et problem ???
Problem?? Nej da, er det da et problem for dig at din kæreste bliver gladere af at lave noget (ikke sex) med andre end dig? Det er det samme....
og er det noget du vil blive ved med at gøre, efter at din kæreste har født ? hun kan sikkert give dig de samme ting som en "elskerinde" kan..
Hmm nu har jo så altså givet mig 2 guldklumper så JA det vil jeg...
Og nej det ka hun jo ikke og det har jeg tidliger forklaret hvorfor det er sådan...
Kan du forklare mig hvorfor du har brug for den der nye stødende oplevelse ??
Stødende?
har du slet ikke et behov for at føle at der er noget som er dit, og kun dit ??
Jo og det er det jeg har med min kæreste da... Men hvis du der med mener total ejerfornemmelse og jalouxi så er det ikke posetivt i min verden...
Du siger at du ikke vil undvære det, vil det sige at hvis din kæreste en dag kommer og siger til dig at hun har det dårligt over at du knalder med andre, så smutter du fra hende og barnet ?? for at få det der jagtinstinkt opfyldt ?? (ved godt det er et behov visse mænd har)
Tror du helt ærligt selv på det? Altså der en mænd og kvinder der er smuttet for mindre... Men jeg har ingen plane om at forlade hende... Og sker det en dag en af os får det sådan må vi tage det der fra... Vi ka ALLE vokse fra hinanden...
Og mange kvinder har det også...