Andre der lever i åbne forhold?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.743 visninger
145 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre end mig der lever i et åbent forhold? I vores tilfælde er det min mand der har sex med andre kvinder lige pt.

Vi elsker hinanden meget højt og det handler ikke om at vi indleder forhold med andre, men for opfyldt nogle behov som i dette tilfælde er spændingen ved at være sammen med andre.

Vi bor ikke sammen endnu da muligheden ikke er der, og jeg venter vores første fælles barn. Vi er sammen hver 2 uge.

Vores sex liv fejler INTET, det er tværtimod blevet endnu mere fantastisk og kærligheden til hinanden er heller ikke blevet mindre.

Jeg har det fint med det, men kunne godt tænke mig at dele lidt erfaringer med andre omkring dette emne, da det åbenbart er meget tabubelagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er andre end mig der lever i et åbent forhold? I vores tilfælde er det min mand der har sex med andre kvinder lige pt.

Vi elsker hinanden meget højt og det handler ikke om at vi indleder forhold med andre, men for opfyldt nogle behov som i dette tilfælde er spændingen ved at være sammen med andre.

Vi bor ikke sammen endnu da muligheden ikke er der, og jeg venter vores første fælles barn. Vi er sammen hver 2 uge.

Vores sex liv fejler INTET, det er tværtimod blevet endnu mere fantastisk og kærligheden til hinanden er heller ikke blevet mindre.

Jeg har det fint med det, men kunne godt tænke mig at dele lidt erfaringer med andre omkring dette emne, da det åbenbart er meget tabubelagt.

Hej!

Hvor er det bare fedt at I kan få det til at fungerer!

Herhjemme er det dog det traditionelle monogamt forhold!

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hejsa,

Jeg siger bare thumbs up  Det ville aldrig gå herhjemme.. 

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

håber i kan få det til at fungere lisså fint når baby kommer til verden

er det planen at i vil flytte sammen på et tidspunkt ??

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Hej!

Hvor er det bare fedt at I kan få det til at fungerer!

Herhjemme er det dog det traditionelle monogamt forhold!

Tak skal du have

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

håber i kan få det til at fungere lisså fint når baby kommer til verden

er det planen at i vil flytte sammen på et tidspunkt ??

Det håber jeg også, ellers tager vi snakken op igen

Ja det vil vi, det kan dog ikke blive lige nu. Men vi glæder os begge som små logrende hundehvalpe til vi kan flytte sammen

Anmeld

3. januar 2012

Smølf

Jeg lever ikke i et åbent forhold, men gør mig ud fra det du skriver nogle tanker.

Hvis i ikke bor sammen og i venter jeres første barn, så har i nok ikke været sammen så længe. Jeg synes godt nok det er tidligt at mangle spænding i et forhold.

Det kan godt være, at jeg tager fejl, men for mig lyder det som om, at det er ham der har brug for et åbent forhold og ikke dig. Det skriver du i hvert fald. Jeg tror, at du er så forelsket at du efterrationaliserer dig til, at et åbent forhold er godt. For mig, at se, er det en klar ubalance, at det kun er ham der knalder ved siden af.

Jeg undrer mig om du inderst inde har det godt med det?

Anyways... Det studsede jeg lige over. Jeg tager sikkert fejl.

/smølf

Anmeld

3. januar 2012

Filippa & Liva

Er det kun din mand som er sammen med andre?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Smølf skriver:

Jeg lever ikke i et åbent forhold, men gør mig ud fra det du skriver nogle tanker.

Hvis i ikke bor sammen og i venter jeres første barn, så har i nok ikke været sammen så længe. Jeg synes godt nok det er tidligt at mangle spænding i et forhold.

Det kan godt være, at jeg tager fejl, men for mig lyder det som om, at det er ham der har brug for et åbent forhold og ikke dig. Det skriver du i hvert fald. Jeg tror, at du er så forelsket at du efterrationaliserer dig til, at et åbent forhold er godt. For mig, at se, er det en klar ubalance, at det kun er ham der knalder ved siden af.

/smølf

Han har nogle andre behov end mig rent seksuelt, og derfor lader jeg ham gøre det. Det er ikke fordi vi mangler spændning på den måde. Vi er jo enkelte individer som har brug for forskellige ting og jeg kan ikke se hvorfor jeg skal holde ham tilbage, hvis det er det han har brug for lige nu.Når jeg ikke længere er gravid, vil vi gerne afprøve ting sammen osv. Jeg har bare ikke lyst nu hvor jeg er gravid, men den kommer da helt sikkert på et tidspunkt.

Jeg vil da indrømme at det har været svært at håndtere til at starte med, men jeg ser også det positive i det og ser hvad jeg får tilbage af ham

Vi elsker ikke hinanden mindre af den grund - Vi har en kæmpe kærlighed til hinanden og stor stor respekt

Anmeld

3. januar 2012

Sommerfugl86

/smølf

Lige mine ord L

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.