Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Tak for dit svar ..

Jeg tror hvis en havde skrevet det tidligere ville jeg ikke helt tro på det før nu hvor jeg selv har oplevet det

Jeg får sovepiller så jeg sover !

Så udnytter han dig da, hvis du er på sovepiller.. Det er da bare ikke i orden.. I skal da hev snakket om det her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Det har jeg også oplevet i længere tid med en fyr jeg engang havde.. jeg var vågen hver gang men turde ikke at stå op og skælde ham ud.. det endte så med at jeg fik nok en dag hvor vi var ude og gå en tur så jeg råbte og skreg meget højlydt fordi jeg havde gået med det i lang tid... men det skete så heller efter det

Sgde han hvorfor han gjorde det ? hvis jeg må vide det

Anmeld

3. januar 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg har det fint med ikke have sex , jeg føler ikke jeg mangler det .. Han har sgat flere gange at det er fint , men klart hvis han knalder mig hver aften/nat

Ingen mand er ok med overhovedet ikke at have sex, så klarer de det selv eller finder det andetsteds, eller som i dit tilfælde, tager selv. Det er ikke i orden når du er på sovepiller, men jeg kan godt forstå at han er desperat hvis han ikke har fået sex i over et år. 

Anmeld

3. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
AalborgPigen skriver:

Enig.. Men hvis hun virkelig ikke har lyst, kan jeg godt forstå det er grænseoverskridende.. meeenn kan da godt forstå hendes mand 

hvorfor kan du forstå hendes mand?

hun er bedøvet på sovepiller og han forgriber sig på hende.... der er da ingen undskyldning, at hun ikke giver ham det frivilligt... der skal to til tango... og med hans opførsel ville jeg sørme heller ikke levere i sengen... hun skriver han er voldelig og hun er bange for ham....

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Hvis din kæreste er vågen og han tager et valg om at "have sex" med dig, mens du sover, så synes jeg, at det er yderst problematisk!
(Hvis altså I ikke har en aftale om, at det er ok. Og det antager jeg, at I ikke har, da du skriver som du gør.)

Han forgriber sig på dig, da du ikke har mulighed for at sige fra.
Sex skal være en samtykkende handling fra begge parter.
Du bliver nødt til at snakke med ham om det. (Måske han gør det i søvne?)

Og så synes jeg, at du bliver nødt til at finde ud af, hvorfor lysten er forsvundet og hvordan du kan genfinde den.
Sex er en vigtig del af et forhold (hvis begge parter ikke er a-seksuelle).

Kram! Det kan ikke være en nem situation at stå i. 

Vi har ingen aftale om at det er okay ...

Jeg tror ikke han sover da han fra han går i seng til jeg opdagede ham i fuld gang kun var gået 30 minutter ..

Jeg er på sovepiller så sover ret tungt og meget hurtigt ..

Sex-lysten er her bare ikke - jeg mangler den ikke

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

hvorfor kan du forstå hendes mand?

hun er bedøvet på sovepiller og han forgriber sig på hende.... der er da ingen undskyldning, at hun ikke giver ham det frivilligt... der skal to til tango... og med hans opførsel ville jeg sørme heller ikke levere i sengen... hun skriver han er voldelig og hun er bange for ham....

Ja men det havde jeg ikke læst inden..

Jeg havde ikke set der der med han var voldelig og at hun var på sovepiller.. Det er absolut ikke i orden.. Jeg havde læst det som om han gjorde det i søvne.. Jeg havde ikke læst de andre ting..

Det er absolut ikke i orden !!! Jeg ville selv blive meget ked af det.. Og komme ud af det forhold. Selvom det er svært..  

Anmeld

3. januar 2012

aarhusmor

Du bliver nødt til at få stoppet det her, du er jo helt inde på et galt spor. Du er bange for ham, du tager sovepiller og han voldtager dig om natten og udnytter at du sover tungt.

Det er helt galt!

Du har brug for hjælp. Først om fremmest kan du tage ned og tale med politiet om at få hjælp. Hvad kan de gøre for dig. Kan du samle beviser osv. Hvad er din situation. Dernæst kan du tage på krisecenter med dine børn og så tage det derfra.

Jeg ved godt at det heller ikke er et liv at være på flugt fra en voldelig mand. Men det er et mere stolt liv, forstået på den måde at du ikke "tigger om nåde" hver dag og sover dig fra at han udnytter dig sexuelt. Har du lyst til at han gør det resten af dit liv? Det tror jeg ikke, for så havde du ikke skrevet herinde.

Du må ud af det!

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Jeg ville straks flytte i et andet rum for at sove ... for når du ikke har lyst og du tager sove piller så er det jo voldtægt

jeg håber så inderligt du får en kæmpe snak med ham og få det stoppet og når du siger han er voldig har du ikke noget familie osv der kan hjælpe dig med at komme væk fra ham???

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg forstår egentlig godt at din mand knalder dig i søvne hvis han ikke har fået noget siden august 2010...

Det kan godt være at du føler dig forulempet, men ærlig talt, har du virkelig lyst til at være sammen med du ikke har lyst til at dyrke sex med?

Er som sagt kun sammen med ham fordi han er faren til mine børn og jeg er bange for ham - han er voldig og er bange for han vil tage mine børn fra mig ..

Anmeld

3. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
AalborgPigen skriver:

Ja men det havde jeg ikke læst inden..

Jeg havde ikke set der der med han var voldelig og at hun var på sovepiller.. Det er absolut ikke i orden.. Jeg havde læst det som om han gjorde det i søvne.. Jeg havde ikke læst de andre ting..

Det er absolut ikke i orden !!! Jeg ville selv blive meget ked af det.. Og komme ud af det forhold. Selvom det er svært..  

så godt, at du havde skrevet efterfølgende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.