Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Ranarupta

Anonym skriver:

Vi har ingen aftale om at det er okay ...

Jeg tror ikke han sover da han fra han går i seng til jeg opdagede ham i fuld gang kun var gået 30 minutter ..

Jeg er på sovepiller så sover ret tungt og meget hurtigt ..

Sex-lysten er her bare ikke - jeg mangler den ikke

Jamen, der findes mennesker, som ikke har et behov for sex - og sådan er det bare!

Jeg synes, at du skal tænke grundigt over, om du ønsker at være i et forhold med ham - det virker det ikke som. Og så finde ud af, hvad du har af muligheder.

For du skriver, at du er bange for, om du kan få børnene med dig osv. Men er det en reel frygt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

PsychedeliC

Anonym skriver:

Sgde han hvorfor han gjorde det ? hvis jeg må vide det

Han kunne ikke forklare det tror jeg men jeg kunne mærke på ham at han blev meget flov og var ved at græde.. men jeg skabte mig også helt åndsvagt .. jeg skulle måske have sagt det på en pæn måde

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det der er altså ikke godt .. og når der så samtidig ikke går længere tid fra du kigger på telefonen og falder i søvn til du kigger på telefonen og han er i gang .. så kan han altså ikke nå at sove .. ergo gør han det HELT planlagt og bevidst ..

han laver overgreb på dig .. det der er voldtægt ..

hvad mener du med at du er bange for hvad han kunne finde på ?? slå, sparke, bide eller værre ?? kræve børnene hos sig?? tvinge dig til at blive ?? ..

tror du skal overveje MEGET KRAFTIGT om ikke der var et andet  sted der var bedre for både dig og børnene

og der er i øvrigt ikke noget at være flov over .. det er jo ikke din skyld

jeg er bange for ham fordi han har det med at blive hidsig og slå ..

Er ligeså bange for at han vil tage børnene fra mig så jeg ikke ser dem igen ..

Når jeg endeligt tager diskutionen op med ham og beder ham om at pakke sit lort og skride , tager han fat i mig og slipper ikke igen før jeg bryder sammen i gråd

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Mathias Villads skriver:

så godt, at du havde skrevet efterfølgende...

Ja det er slet ikke i orden !! Jeg ville selv blive rasende...  Herhjemme har vi også haft problemer pga. jeg har en underlivs sygdom.. Men alligevel kunne min kæreste ALDRIG finde på det, selvom jeg har haft 3 måneder hvor jeg intet kunne.. Det handler om at vise respekt, man kan jo godt have sex på andre måder, herhjemme gælder nussen, sidde sammen, putte sammen og bare lave ting sammen også som nærvær.. Det er meget vigtigt.. Men tager lang tid at lære og acceptere 

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Er som sagt kun sammen med ham fordi han er faren til mine børn og jeg er bange for ham - han er voldig og er bange for han vil tage mine børn fra mig ..

Vidste ikke at han var voldlig... Men hvis han er det så kan du jo flytte ind på et krisecenter sammen med børnene og så sørge for at blive beskyttet... Hvis dette står i din sag når i skal i forældreretten, så giver de da dig medhold....

Anmeld

3. januar 2012

Smølf

Nej det er selvfølgelig ikke iorden, og der er noget helt rivende galt i jeres forhold. Det er jo ikke normalt at gå og være bange for ens ægtefælles reaktion og det ikke normalt at skulle frygte vold.

Han er ikke normal. Og du skal da ud af det forhold. Jeg kan ikke forestille mig andet end at jeres børn også må lide under jeres usunde forhold.

I øvrigt er det da også lidt et skråplan med sovepiller i så ung en alder. Hvem giver dig dem? Man anbefaler ikke sovepiller i længere perioder af gangen... Sovepiller er SÅ vanedannende og noget skrammel at begynde på.

For mig at høre, har i begge store problemer og jeg håber du har et netværk, der kan hjælpe dig og dine børn videre.

De bedste ønsker
/smølf

Anmeld

3. januar 2012

Camulla

Puha da, det er da helt sikkert overgreb! Jeg må sige at jeg er rystet over de kvinder der skriver at de godt kan forstå ham... Selvom hun ikke har givet ham sex i et år, er det ikke en undskyldning for at "tage det selv" mens hun sover!!! 

Til TS: Er grunden til at du ikke har lyst, at han gør dette mod dig? Det har jeg ikke helt fået afklaret... For det giver da god mening og så håber jeg at de der synes det er okay, at han gør det, lige tænker sig om igen...

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Når jeg endeligt tager diskutionen op med ham og beder ham om at pakke sit lort og skride , tager han fat i mig og slipper ikke igen før jeg bryder sammen i gråd

som flere af de andre er inde på ...

så tror jeg at et krisecenter for både dig og børnene er den bedste løsning ... se om du ikke kan pakke nogle småting uden han opdager det ... især pas, penge og tøj til dig og ungerne til et par dage .. smut en dag han ikke er hjemme ...

håber det bedste for din og børnenes fremtid

Anmeld

3. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Kan det ikke være han tror du er med på den når du bliver våd. Måske du leger med i søvne og han ikke ved du ikke er vågen?

Anmeld

3. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Havde ikke læst hele indlægget før mit svar.

Han lyder da ikke rar, du må se at komme væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.