Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

ano14316

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Vi har flere gange prøvet at vågne under sex.. at vi er begge begyndt i søvne.. hvem af os der starter ved jeg ikke..

Men altså er han vågen og starter vågen? Fordi så synes jeg bestemt ikke det er i orden..

Sover han , så må man jo tage den derfra og finde ud af hvad man skal gøre ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

MinNoah

Ja undskyld mig men hold da op jeg var blevet stiktosset hvis min kæreste gjorde det! Det er sgu da bare IKKE i orden!!

Jeg ville meget bestemt fortælle ham at DET gjorde han bare IKKE igen, så ville jeg gå fra ham....

Og nogle mennesker har altså bare ikke samme sexbehov som andre har.. men 1 år, ja det er længe... men jeg kender flere der lever i et parforhold hvor de har sex 1 gang hver 2. måned ca. Og de har det begge fint med det.,.

Anmeld

3. januar 2012

*Louise*

Hejsa...... 

Altså kan godt forstå at det ikke er rart for dig....

Men kan da også godt forstå dig mand hopper på dig når du sover, når nu du ikke gider når du er vågen..... Manden har ikke mærket din lyst i over et år!! 

Jeg ville være glad for han trods alt hopper på mig mens jeg sover, frem for han fik stillet hans lyst et andet sted.....

Men syntes helt sikkert i to sku tage jer en rigtig go snak...

Anmeld

3. januar 2012

PsychedeliC

Det har jeg også oplevet i længere tid med en fyr jeg engang havde.. jeg var vågen hver gang men turde ikke at stå op og skælde ham ud.. det endte så med at jeg fik nok en dag hvor vi var ude og gå en tur så jeg råbte og skreg meget højlydt fordi jeg havde gået med det i lang tid... men det skete så heller efter det

Anmeld

3. januar 2012

Ranarupta

Hvis din kæreste er vågen og han tager et valg om at "have sex" med dig, mens du sover, så synes jeg, at det er yderst problematisk!
(Hvis altså I ikke har en aftale om, at det er ok. Og det antager jeg, at I ikke har, da du skriver som du gør.)

Han forgriber sig på dig, da du ikke har mulighed for at sige fra.
Sex skal være en samtykkende handling fra begge parter.
Du bliver nødt til at snakke med ham om det. (Måske han gør det i søvne?)

Og så synes jeg, at du bliver nødt til at finde ud af, hvorfor lysten er forsvundet og hvordan du kan genfinde den.
Sex er en vigtig del af et forhold (hvis begge parter ikke er a-seksuelle).

Kram! Det kan ikke være en nem situation at stå i. 

Anmeld

3. januar 2012

Ranarupta

Dobbelt indlæg 

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Jeg forstår egentlig godt at din mand knalder dig i søvne hvis han ikke har fået noget siden august 2010...

Det kan godt være at du føler dig forulempet, men ærlig talt, har du virkelig lyst til at være sammen med du ikke har lyst til at dyrke sex med?

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Jeg er i bund og grund enige med de andre Hvorfor er du i forholdet?

Anmeld

3. januar 2012

Ranarupta

Helt ærligt, piger...
Jer der mener, at det er ok, at han hopper på hende, mens hun sover...
Han forgriber sig på hende!
Det er bare ikke i orden!

Jeg synes, at det er foruroligende!
Og jeg synes ikke, at I er særligt konstruktive i jeres svar.
Pigen har brug for hjælp.

At der så er noget galt i forholdet, når trådstarters lyst er forsvundet, det er jeg enig i!! 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

du skal sige det til ham..

og fortælle at hvis ikke det stopper, så må du skifte værelse..

i min verden er det ufrivillig sex, og det kan gå under betegnelsen voldtægt når han går det uden dit samtykke..

hvorfor være sammen med en mand du ikke vil have sex med egentlig??

Tak for dit svar .

Jeg er nok sammen med ham fordi han er faren til vores børn og jeg er måske lidt bange for at gå fra ham for at miste mine børn samt hva han kan finde på at gøre ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.