Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Benjamins'mor

B&J skriver:

Jeg ville straks flytte i et andet rum for at sove ... for når du ikke har lyst og du tager sove piller så er det jo voldtægt

jeg håber så inderligt du får en kæmpe snak med ham og få det stoppet og når du siger han er voldig har du ikke noget familie osv der kan hjælpe dig med at komme væk fra ham???

Ikke noget ondt, men hvad ville det hjælpe hun lagde sig til at sove i et andet rum? Han kan sku da stadig gå ind og knalde hende i søvne, hun er jo nødtil at komme et andet sted hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

B&J

Benjamins'mor skriver:

Ikke noget ondt, men hvad ville det hjælpe hun lagde sig til at sove i et andet rum? Han kan sku da stadig gå ind og knalde hende i søvne, hun er jo nødtil at komme et andet sted hen.

Jaa vi er enige hun skal væk men det er nemmer sagt ind gjord, for selv om han er ond osv jamen så er det trykhed på den forkerte måde... og mener hun skulle gå ind i et rum man kan lånse så han ikke kan komme ind...

men ja det er heller ikke noget liv men desværre er det jo den eneste løsning hvis man bliver sammen

Anmeld

3. januar 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Synes det er direkte uaccetabelt, grænseoverskridende, og respektløst af din mand at udnytte dig på den måde, det vil jeg sige er nærmest at voldtage dig! Du bliver nødt til at gøre noget ved det, enten skride fra ham, konfrontere ham, eller holde dig vågen en nat og give ham den største overraskelse med at tage ham i at gøre det!

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

B&J skriver:

Jaa vi er enige hun skal væk men det er nemmer sagt ind gjord, for selv om han er ond osv jamen så er det trykhed på den forkerte måde... og mener hun skulle gå ind i et rum man kan lånse så han ikke kan komme ind...

men ja det er heller ikke noget liv men desværre er det jo den eneste løsning hvis man bliver sammen

Ja, og det er jo heller ikke holdbart at være i et forhold med en man ikke kan sove i samme seng med.

For mig at sige lyder det som om hun har taget sin beslutning om at forlade ham, hun skal bare have det gjort.

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Mor til Mike <3 skriver:

Synes det er direkte uaccetabelt, grænseoverskridende, og respektløst af din mand at udnytte dig på den måde, det vil jeg sige er nærmest at voldtage dig! Du bliver nødt til at gøre noget ved det, enten skride fra ham, konfrontere ham, eller holde dig vågen en nat og give ham den største overraskelse med at tage ham i at gøre det!

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Benjamins'mor skriver:

Ja, og det er jo heller ikke holdbart at være i et forhold med en man ikke kan sove i samme seng med.

For mig at sige lyder det som om hun har taget sin beslutning om at forlade ham, hun skal bare have det gjort.

jeg giver dig helt ret det er slet ikke noget forhold....

men desværre skal man jo lige forladen manden først

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

B&J skriver:

jeg giver dig helt ret det er slet ikke noget forhold....

men desværre skal man jo lige forladen manden først

Selvfølgelig.

Anmeld

3. januar 2012

Sommerfugl86

Puha sikke da en stodder!!!
Jeg forstår godt, du er bange for hvad fremtiden vil bringe, hvis du forlader ham, men den fremtid du og dine børn har hos en voldelig mand der ovenikøbet VOLDTAGER dig når du sover, er HELLER ingen god/stabil fremtid.
Selvfølgelig ser det sort ud nu, og det nemmeste er helt sikkert at blive hvor i er, men det er bare ikke det sikreste eller bedste for hverken dig eller børnene.
Der findes krisecentre rundt om i landet der kan hjælpe jer, hvor din mand ingen adgang har, de kan også hjælpe dig med evt. anmeldelser mod din mand.
Hvor mere hjælp du får og hvor mere der bliver skrevet ind i din sag, hvor bedre står du i forhold til retten om børnene.

Det er misforstået kærlighed/omsorg for sine børn at bliive i et skidt forhold for børnenes skyld, børn har bedre af en (eller 2) lykkelige forældre hver for sig, end 2 ulykkelige forældre sammen.

Jeg sender en masse positiv energi og styrke i din retning.

Der  er altid lys for enden af tunellen, selvom vejen kan være lang og mørk.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Je vil

Vi har aldrig snakket om det og jeg ville aldrig give ham lov ..

Jeg får sovepiller derfor jeg sover så tungt ..

Jeg ville få styr på det med min sex lyst, for det er jo helt klart frustration Fra hans side.

Anmeld

3. januar 2012

Ryberg

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Som jeg ser er der to ting du kan/skal gøre...

1. Find ud af om du elsker ham - hvis du gør det, så få arbejdet med den sex lyst, så gnisten kan komme retur i forholdet og hans evt. voldelige adfærd forsvinder..

2. Hvis du ikke elsker ham, men føler du lever med ham under en form af tvang pga. børnene og evt. vold, så skal du forlade ham hurtigst muligt... jeg taler af meget, meget, meget stor personlig erfaring....
Åh der er så meget jeg gerne vil skrive, men vil ikke i det åbne forum.. men mærk efter i dig selv... hvad er det du vil..
Du er velkommen til at skrive til mig..

og det han gør, er voldtægt - hvis du ikke har lyst og du ikke vil.. så er det voldtægt, det har jeg fået bekræftet gennem 2 forløb med 2 forskellige psykologer...

Som sagt - du er velkommen til at skrive..

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.