Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Phoenix

An&Jo skriver:

du skal sige det til ham..

og fortælle at hvis ikke det stopper, så må du skifte værelse..

i min verden er det ufrivillig sex, og det kan gå under betegnelsen voldtægt når han går det uden dit samtykke..

hvorfor være sammen med en mand du ikke vil have sex med egentlig??

Præcis mine tanker. Det lyder meget uværdigt og utrygt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Den lykkelige

babyboy2012 skriver:

kan godt være det er mig der er underlig, men jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er ? Min kæreste kan da også vågne midt om natten og være stang liderlig, og gå igang med at pille ved mig, jeg vågner ofte først når vi er godt igang, det er da bare skide frækt synes jeg. Han ligger der og har syndsygt lyst til DIG hvorfor ikke bare nyde det ? 

Desuden kan jeg sagtens forstå at din kæreste er desperat, mænd har bare mere sexlyst end kvinder, hvis min kæreste mener han for for lidt kan han godt finde på lige at tage en spiller til en film, og det rør mig virkelig ikke, det er da bedre end at han går ud og finder en anden ! 

Det er synd for din mand at du ikke vil have sex med ham, og at du ikke har snakket med ham om det ! det er absolut ikke fair over for ham. i skal SAMMEN løse problemet, ellers ender det bare med at du har en mand som giver op og finder behovet dækket et andet sted. 

Har det præcis på samme måde.. kan slet ikke sætte mig ind i dem der skriver det er overgreb....???
Hvis min kæreste gør det er jeg da bare glad for ham vil mig og har lyst selv på de mærkeligste tidspunkter... Og hvorfor skulle jeg ikke synes om det???

Anmeld

3. januar 2012

muzen

Anonym skriver:

jeg er bange for ham fordi han har det med at blive hidsig og slå ..

Er ligeså bange for at han vil tage børnene fra mig så jeg ikke ser dem igen ..

Når jeg endeligt tager diskutionen op med ham og beder ham om at pakke sit lort og skride , tager han fat i mig og slipper ikke igen før jeg bryder sammen i gråd

Puha det er godt nok ikke sjovt at være dig. men dnu skal jeg fortælle dig hvad du skal gøre.

! du skal ringe til mødrehjælpen der skal du få dig en snak med den anonyme rådgivning. derefter skal du bede om en tid ved deres GRATIS advokat, også skal du bede om en tid ved deres socialrådgiver.

de vil fortælle dig om love og regler, og så længe at du har en mand der er voldlig vil han aldrig kunne tage børne fra dig. det vil være dig der får den faste bopælsret.

du skal ikke være bange for at ringe til mødrehjælpen alt forgår med tavshedspligt. men de er en kæmpe hjælp.

håber at du ringer og snakker med nogen om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.