„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Muhmi skriver:
Hvis han selv sover, så forgriber han sig jo sådan set ikke på hende... Men jeg siger jo heller ikke at det er iorden at han knalder hende hvis han er lysvågen og kan se chancen for at få noget når hun sover... Men de er jo i et forhold, han er jo ikke en voldtægtsmand.... Ikke dermed sagt at voldtægt er ok når man er kærester, men det er jo ikke en fremmed der hopper på hende og hvis hun virkelig ikke har hverken lyst til hans sex eller hans selskab, så er det da hende der fører ham bag lyset, ikke omvendt...
Hvorfor er det, at det ikke er voldtægt...?
Sex SKAL ALTID være samtykkende... hvis hun ikke er med til, men sover på sovepiller og dermed er hel væk, så er det voldtægt!
V il det sige, at fordí du er i et forhold så er det legalt? For det er slet ikke.. man kan godt blive voldtaget af sin kæreste, ligesom man kan blive tæsket.. men er det også ok, hvis man er kærester?
Til trådstarter..
Du skal væk i en fart, for det er slet ik i orden, heller ikke selvom i er et forhold... han forulemper dig, når du er helt væk på sovepiller, det gør mig dybt bekymret... han er mine øjne ikke helt rask...
Knus Mette
Anmeld