Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Ranarupta

Muhmi skriver:

Hvis han selv sover, så forgriber han sig jo sådan set ikke på hende... Men jeg siger jo heller ikke at det er iorden at han knalder hende hvis han er lysvågen og kan se chancen for at få noget når hun sover... Men de er jo i et forhold, han er jo ikke en voldtægtsmand.... Ikke dermed sagt at voldtægt er ok når man er kærester, men det er jo ikke en fremmed der hopper på hende og hvis hun virkelig ikke har hverken lyst til hans sex eller hans selskab, så er det da hende der fører ham bag lyset, ikke omvendt...

Jeg er enig med dig i, at hvis han sover, så kan han ikke gøre for det.
Men hvis han er vågen, så kan han.

Hun har ikke givet ham samtykke til sex - og så er det (i mine øjne) sådan set ligegyldigt, om de er i forhold sammen.  

Ja, hun fører ham måske bag lyset ved ikke at være åben om sine følelser, men det er ikke en undskyldning.

Jeg synes, at det er rigtigt uhyggeligt og jeg får helt ondt i maven over, at hun har oplevet dette!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Muhmi skriver:

Hvis han selv sover, så forgriber han sig jo sådan set ikke på hende... Men jeg siger jo heller ikke at det er iorden at han knalder hende hvis han er lysvågen og kan se chancen for at få noget når hun sover... Men de er jo i et forhold, han er jo ikke en voldtægtsmand.... Ikke dermed sagt at voldtægt er ok når man er kærester, men det er jo ikke en fremmed der hopper på hende og hvis hun virkelig ikke har hverken lyst til hans sex eller hans selskab, så er det da hende der fører ham bag lyset, ikke omvendt...

Hvorfor er det, at det ikke er voldtægt...?

Sex SKAL ALTID være samtykkende... hvis hun ikke er med til, men sover på sovepiller og dermed er  hel væk, så er det voldtægt!

V il det sige, at fordí du er i et forhold så er det legalt? For det er slet ikke.. man kan godt blive voldtaget af sin kæreste, ligesom man kan blive tæsket.. men er det også ok, hvis man er kærester?

Til trådstarter..

Du skal væk i en fart, for det er slet ik i orden, heller ikke selvom i er et forhold... han forulemper dig, når du er helt væk på sovepiller, det gør mig dybt bekymret... han er mine øjne ikke helt rask...

Knus Mette

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

jeg har selv haft en x der gjorde det samme

så jeg ved det sagtens kan lade sig gøre

jeg vågnede flere gange ved at han faktisk var i fuld gang , til sidst kunne jeg ikk magte det længere, han forstod ikke at det var grotest og det var ulækkert

så efter 6 år vi havde været sammen måtte jeg stoppe vores forhold

for jo mere han gjorde det, jo mindre havde jeg lyst til sex

og i det resultat nu er at jeg ikk er en der nyder sex, for mig er det kun noget der skal overståes en gang imellem. .

Rart ikke at være alene om det

Anmeld

3. januar 2012

Ranarupta

Mathias Villads skriver:

Sex SKAL ALTID være samtykkende... hvis hun ikke er med til, men sover på sovepiller og dermed er  hel væk, så er det voldtægt!

V il det sige, at fordí du er i et forhold så er det legalt? For det er slet ikke.. man kan godt blive voldtaget af sin kæreste, ligesom man kan blive tæsket.. men er det også ok, hvis man er kærester?

Til trådstarter..

Du skal væk i en fart, for det er slet ik i orden, heller ikke selvom i er et forhold... han forulemper dig, når du er helt væk på sovepiller, det gør mig dybt bekymret... han er mine øjne ikke helt rask...

Knus Mette

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså - hvis du ikke har lyst til sex med din mand, - så er der jo et eller andet galt i jeres forhold. At han bliver frustreret og har brug for sex, det er jo forståeligt.

At jeg er imponeret over at du kan sove fra det - det er da helt vildt!!!!...

Herhjemme, er det en regel, at vi gerne må hoppe på hinanden, når den anden sover Hellere det, end man går i seng og savner, men jeg har da altid vågnet af det.

Jeg syntes du skal få løst,hvorfor du ikke har lyst til sex.

Vi har aldrig snakket om det og jeg ville aldrig give ham lov ..

Jeg får sovepiller derfor jeg sover så tungt ..

Anmeld

3. januar 2012

MaleneJensen

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Hejsa..

Jeg syntes Bestemt du skal snakke med din mand om det og fortælle hvad du føler og hvordan du har med det.. At han så også gør det når du tager sovepiller er slet ikke i orden!

Det er et træls emne af skal snakke med sin mand/kæreste om og det kan give skænderier men det må man tage med så, for det kan jo ikke passe du ikke kan gå i seng for af sove uden af skal være bekymret... Men syntes virkelig du skal snakke med ham for det kan jo ende med han opsøger andre kvinder for af blive tilfredsstillet når hans kone ikke vil gøre det med ham.. Mænd har jo visse behov...

Jeg har selv oplevet det ske nogle gange, Men jeg har det fint med det

Snak med ham for din og jeres forholds skyld..

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Vi har flere gange prøvet at vågne under sex.. at vi er begge begyndt i søvne.. hvem af os der starter ved jeg ikke..

Men altså er han vågen og starter vågen? Fordi så synes jeg bestemt ikke det er i orden..

Sover han , så må man jo tage den derfra og finde ud af hvad man skal gøre ved det.

Jeg vil tro han er vågnen da han fra han kom i seng og spiller lidt på sin Iphone til jeg vågner han er fuld igang er der gået max 30 minutter

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Mathias Villads skriver:

Til trådstarter..

Knus Mette

Undskyld mig... Men prøv lige at læse hvad jeg skriver før du går amok...

"Ikke dermed sagt at voldtægt er ok når man er kærester"

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Jeg forstår egentlig godt at din mand knalder dig i søvne hvis han ikke har fået noget siden august 2010...

Det kan godt være at du føler dig forulempet, men ærlig talt, har du virkelig lyst til at være sammen med du ikke har lyst til at dyrke sex med?

Enig.. Men hvis hun virkelig ikke har lyst, kan jeg godt forstå det er grænseoverskridende.. meeenn kan da godt forstå hendes mand 

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

Ja undskyld mig men hold da op jeg var blevet stiktosset hvis min kæreste gjorde det! Det er sgu da bare IKKE i orden!!

Jeg ville meget bestemt fortælle ham at DET gjorde han bare IKKE igen, så ville jeg gå fra ham....

Og nogle mennesker har altså bare ikke samme sexbehov som andre har.. men 1 år, ja det er længe... men jeg kender flere der lever i et parforhold hvor de har sex 1 gang hver 2. måned ca. Og de har det begge fint med det.,.

Jeg har det fint med ikke have sex , jeg føler ikke jeg mangler det .. Han har sgat flere gange at det er fint , men klart hvis han knalder mig hver aften/nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.