Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Kan det virkelig lade sig gøre? Jamen du er da berettiget til at sige fra. Måske han ikke ved du "sover" ?

Mærk efter hvordan du har det med det og prøv at tage hul på snakken omkring den manglende sexlyst. Det er der jo mange par der kæmper med.

Tak for dit svar ..

Jeg tror hvis en havde skrevet det tidligere ville jeg ikke helt tro på det før nu hvor jeg selv har oplevet det

Jeg får sovepiller så jeg sover !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

annec skriver:

Bliver lige nød til at spørge om du ikke vågner af det?

Jeg kan svarer dig ærligt og sige jeg kun vågnede af det i nat mens han var igang ..

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

schonert skriver:

Min kæreste begynt at pille når han sov, så fik han en på hovedet efter 3 gange, stoppet det  

Jeg sankket med ham om det, og sagde hvis han blev ved på den måde, så skred jeg fra ham. få jeg snyes det vær ulækkert! - og det kunne han respekter ;D 

Tak for dit svar ..

Jeg synes det er svært at skulle komme ind på det uden at blive total uvenner ...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Du skal selvfølgelig snakke med ham. Det er slet ikke sikkert at han selv er klar over det når han starter også kan det jo være svært at stoppe igen. 

Jeg har prøvet det samme men jeg vågnet af og kunne så bare ikke lide at sige nej. Men så fik jeg nok og jeg havde heller ikke lyst til ham mere jeg snakket med ham om det og han sagde så at han bare lige pludselig vågnet og var rigtig liderlig og var mere eller mindre igang på mig og det irriteret faktisk også ham selv. Der har ikke været noget siden og hvis det sker siger jeg bare nej og så det det. og jeg fik lysten tilbage til sex igen. Jeg følte mig rigtig kringet til sidst fordi jeg ikke kunne lide at sige nej hvorfor jeg ikke kunne det aner jeg virkelig ikke skyldes nok min fortid. 

Men snak med ham. 

Jeg ved at igår kom han op i seng lidt efter mig hvor jeg så på klokken (22.35) også ligger han altid og spiller på hans Iphone og kl.22.55 kiggede jeg på uret igen og der var han igang

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

Ranarupta skriver:

Helt ærligt, piger...
Jer der mener, at det er ok, at han hopper på hende, mens hun sover...
Han forgriber sig på hende!
Det er bare ikke i orden!

Jeg synes, at det er foruroligende!
Og jeg synes ikke, at I er særligt konstruktive i jeres svar.
Pigen har brug for hjælp.

At der så er noget galt i forholdet, når trådstarters lyst er forsvundet, det er jeg enig i!! 

Hvis han selv sover, så forgriber han sig jo sådan set ikke på hende... Men jeg siger jo heller ikke at det er iorden at han knalder hende hvis han er lysvågen og kan se chancen for at få noget når hun sover... Men de er jo i et forhold, han er jo ikke en voldtægtsmand.... Ikke dermed sagt at voldtægt er ok når man er kærester, men det er jo ikke en fremmed der hopper på hende og hvis hun virkelig ikke har hverken lyst til hans sex eller hans selskab, så er det da hende der fører ham bag lyset, ikke omvendt...

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

MissMona skriver:

Hvis du bliver helt vild våd af det, kan det jo være han misforstår "signalet". Jeg har haft kærester hvor vi syntes begge 2 at det var hyggeligt at vågne op til et "overraskende knald". Men man skal selvfølgelig være indforstået.

En anden årsag kunne være at han er nået desperationens rand og håber på det u-undgåeligt fører til en samtale om hvorfor du ikke har haft lyst til sex med ham i al den tid.

Du behøver jo ikke nødvendigvis sige at du har oplevet det denne gang. Men blot tænke igennem hvad du vil sige til ham hvis det sker igen. Hvis du ikke kan vente til der, må du tale med ham face to face om det evt. med hjælp fra en parterapeut!

Pøj pøj med det!

Tak for dit svar ..

Jeg er våd af sæd , det lugter i hvert fald som det hvergang

Anmeld

3. januar 2012

Bassemor<3

kan godt være det er mig der er underlig, men jeg kan virkelig ikke se hvad problemet er ? Min kæreste kan da også vågne midt om natten og være stang liderlig, og gå igang med at pille ved mig, jeg vågner ofte først når vi er godt igang, det er da bare skide frækt synes jeg. Han ligger der og har syndsygt lyst til DIG hvorfor ikke bare nyde det ? 

Desuden kan jeg sagtens forstå at din kæreste er desperat, mænd har bare mere sexlyst end kvinder, hvis min kæreste mener han for for lidt kan han godt finde på lige at tage en spiller til en film, og det rør mig virkelig ikke, det er da bedre end at han går ud og finder en anden ! 

Det er synd for din mand at du ikke vil have sex med ham, og at du ikke har snakket med ham om det ! det er absolut ikke fair over for ham. i skal SAMMEN løse problemet, ellers ender det bare med at du har en mand som giver op og finder behovet dækket et andet sted. 

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Helt ærligt , så var jeg blevet stik tosset !! Havde sagt at hvis det skete igen , kunne han godt finde et andet sted at bo .. JEG synes det er et overgreb ..

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Du SKAL snakke med ham om det!
Men hvorfor være sammen med en mand du ikke har villet have sex med i over 1 år? 

Han har irriteret mig så meget også er jeg bange for at blive gravid og det har jeg sagt til ham , men han er ligeglad ...

Han er meget voldig så jeg er bange for at gå fra ham

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Tak for dit svar .

Jeg er nok sammen med ham fordi han er faren til vores børn og jeg er måske lidt bange for at gå fra ham for at miste mine børn samt hva han kan finde på at gøre ..

det der er altså ikke godt .. og når der så samtidig ikke går længere tid fra du kigger på telefonen og falder i søvn til du kigger på telefonen og han er i gang .. så kan han altså ikke nå at sove .. ergo gør han det HELT planlagt og bevidst ..

han laver overgreb på dig .. det der er voldtægt ..

hvad mener du med at du er bange for hvad han kunne finde på ?? slå, sparke, bide eller værre ?? kræve børnene hos sig?? tvinge dig til at blive ?? ..

tror du skal overveje MEGET KRAFTIGT om ikke der var et andet  sted der var bedre for både dig og børnene

og der er i øvrigt ikke noget at være flov over .. det er jo ikke din skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.