Han knalder mig i søvne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30.495 visninger
72 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så mens jeg sover knalder min mand mig

Jeg vågnede i nat ved at han hoppede på mig , men sagde ikke noget

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Jeg har ikke lyst til sex med min mand og har ikke haft det siden august 2010 .

Hva skal jeg gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg har tit tænkt hvorfor jeg er så våd - nu hvor jeg ved vi ikke har haft sex . eller hvorfor jeg ingen trusser har på om morgen .

Hva skal jeg gøre ?

du skal sige det til ham..

og fortælle at hvis ikke det stopper, så må du skifte værelse..

i min verden er det ufrivillig sex, og det kan gå under betegnelsen voldtægt når han går det uden dit samtykke..

hvorfor være sammen med en mand du ikke vil have sex med egentlig??

Anmeld

3. januar 2012

Mussen2

Kan det virkelig lade sig gøre? Jamen du er da berettiget til at sige fra. Måske han ikke ved du "sover" ?

Mærk efter hvordan du har det med det og prøv at tage hul på snakken omkring den manglende sexlyst. Det er der jo mange par der kæmper med.

Anmeld

3. januar 2012

annec

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre ?

Bliver lige nød til at spørge om du ikke vågner af det?

Anmeld

3. januar 2012

Nolle

Min kæreste begynt at pille når han sov, så fik han en på hovedet efter 3 gange, stoppet det  

Jeg sankket med ham om det, og sagde hvis han blev ved på den måde, så skred jeg fra ham. få jeg snyes det vær ulækkert! - og det kunne han respekter ;D 

Anmeld

3. januar 2012

Diana...

Du skal selvfølgelig snakke med ham. Det er slet ikke sikkert at han selv er klar over det når han starter også kan det jo være svært at stoppe igen. 

Jeg har prøvet det samme men jeg vågnet af og kunne så bare ikke lide at sige nej. Men så fik jeg nok og jeg havde heller ikke lyst til ham mere jeg snakket med ham om det og han sagde så at han bare lige pludselig vågnet og var rigtig liderlig og var mere eller mindre igang på mig og det irriteret faktisk også ham selv. Der har ikke været noget siden og hvis det sker siger jeg bare nej og så det det. og jeg fik lysten tilbage til sex igen. Jeg følte mig rigtig kringet til sidst fordi jeg ikke kunne lide at sige nej hvorfor jeg ikke kunne det aner jeg virkelig ikke skyldes nok min fortid. 

Men snak med ham. 

Anmeld

3. januar 2012

MissMona

Hvis du bliver helt vild våd af det, kan det jo være han misforstår "signalet". Jeg har haft kærester hvor vi syntes begge 2 at det var hyggeligt at vågne op til et "overraskende knald". Men man skal selvfølgelig være indforstået.

En anden årsag kunne være at han er nået desperationens rand og håber på det u-undgåeligt fører til en samtale om hvorfor du ikke har haft lyst til sex med ham i al den tid.

Du behøver jo ikke nødvendigvis sige at du har oplevet det denne gang. Men blot tænke igennem hvad du vil sige til ham hvis det sker igen. Hvis du ikke kan vente til der, må du tale med ham face to face om det evt. med hjælp fra en parterapeut!

Pøj pøj med det!

Anmeld

3. januar 2012

BabyMiracle <3

Du SKAL snakke med ham om det!
Men hvorfor være sammen med en mand du ikke har villet have sex med i over 1 år? 

Anmeld

3. januar 2012

MorTil4<3

jeg har selv haft en x der gjorde det samme

så jeg ved det sagtens kan lade sig gøre

jeg vågnede flere gange ved at han faktisk var i fuld gang , til sidst kunne jeg ikk magte det længere, han forstod ikke at det var grotest og det var ulækkert

så efter 6 år vi havde været sammen måtte jeg stoppe vores forhold

for jo mere han gjorde det, jo mindre havde jeg lyst til sex

og i det resultat nu er at jeg ikk er en der nyder sex, for mig er det kun noget der skal overståes en gang imellem. .

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Altså - hvis du ikke har lyst til sex med din mand, - så er der jo et eller andet galt i jeres forhold. At han bliver frustreret og har brug for sex, det er jo forståeligt.

At jeg er imponeret over at du kan sove fra det - det er da helt vildt!!!!...

Herhjemme, er det en regel, at vi gerne må hoppe på hinanden, når den anden sover Hellere det, end man går i seng og savner, men jeg har da altid vågnet af det.

Jeg syntes du skal få løst,hvorfor du ikke har lyst til sex.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.