Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Zafir

Jeg var lige tilfældigvis et smut i Bilka og Føtex for en ½ time siden, og så tænkte jeg at jeg da lige ville kigge for dig!

Jeg tog et bilelde af nogen jeg måske TROR du kunne mene, men jeg er slet ikke sikker. Jeg ville nemlig ikke bare satse og købe dem, da jeg havde glemt hvad de hed - men kunne huske du havde haft skrevet et sted at de kun fandtes i en størrelse!

Er det dem her?

Desværre ikke dem  Det er ellers rigtig pænt af dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

CamillaSoefelt

Har ikke glemt dig. Ligger bare syg herhjemme med ondt i halsen. Så har ikke været nogen steder. Men så der var en der fandt dem på eBay. Vil du bare købe dem der? Eller skal jeg stadig kigge?

Anmeld

4. januar 2012

Worldwide

Hej!

Mangler du dem stadig? Jeg vil fra feb bo i England og ved at de i Tesco koster £2 pr pakke med 2 sutter i. Sig til hvis du mangler, saa kan vi da godt finde ud af noget

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

CamillaSoefelt skriver:

Har ikke glemt dig. Ligger bare syg herhjemme med ondt i halsen. Så har ikke været nogen steder. Men så der var en der fandt dem på eBay. Vil du bare købe dem der? Eller skal jeg stadig kigge?

Du må meget gerne kigge

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

Jeg har idag modtaget 2 sutter. Men kig GERNE videre. 2 sutter holder ikke længe, nu hvor Frigg har fået tænder. Der bliver godtnok gnasket løs. Hun har allerede hapset den ene af de nye og gnasker på livet lyst!

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

Jeg har fået atvide Lisbeth:-) at de er ved at udgå. Hun kender én der har en ønskebørn butik.

Så jeg er STADIG på udgik, hvis det er at der folk der ser dem rundt omkring. Så KØB KØB.

Anmeld

6. januar 2012

mil-ka

Zafir skriver:

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

hej! Jeg er i mit hjemland nu og vi har Tommee Tippee sutter i butikker.. Skriv PB til mig hvor mange har du brug for. De koster ca. 15 kr pr stk. Hvis du har brug for dem nu kan jeg sender dem fra mit hjemland eller om 3 uger når jeg kommer tilbage til Denmark.

Anmeld

7. januar 2012

Mimbi

Zafir skriver:

Så er de hapset

ih hvor dejligt

glad for jeg kunnu hjælpe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.