Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UmmA skriver: Hvilken stoerrelse sut skal det vaere?
Hvilken stoerrelse sut skal det vaere?
Zafir skriver: Nogen der har fundet ud af noget? *venter spændt*
Nogen der har fundet ud af noget? *venter spændt*
Der var ikke nogen i vores lokalesupermarked(Kun nogen andre tommy tipee), men jeg skal ind til Cork i næste uge, og der vil jeg se efter dem.
Har du set tommee tipeee fun style, de er næsten den samme slags og er vist nogle nye nogen. og der er frøen og mariehønen. ved godt at det er en engelsk side, men det er bare hvis de andre er ved at forsvinde helt fra markedet, er der en chance for at de her kommer til danmark. http://www.tommeetippee.co.uk/product/fun-style-soothers/
Yurie skriver: Der var ikke nogen i vores lokalesupermarked(Kun nogen andre tommy tipee), men jeg skal ind til Cork i næste uge, og der vil jeg se efter dem. Har du set tommee tipeee fun style, de er næsten den samme slags og er vist nogle nye nogen. og der er frøen og mariehønen. ved godt at det er en engelsk side, men det er bare hvis de andre er ved at forsvinde helt fra markedet, er der en chance for at de her kommer til danmark. http://www.tommeetippee.co.uk/product/fun-style-soothers/
Zafir skriver: Jeg har set dem. Men jeg tvivler på at hun godtager dem. Problemer er at hun kan sagtens 'gnaske' på andre sutter, - men roen, den får hun kun af dem. vi har prøvet SÅ mange andre.Glæder mig til at høre nyt <3
Jeg har set dem. Men jeg tvivler på at hun godtager dem. Problemer er at hun kan sagtens 'gnaske' på andre sutter, - men roen, den får hun kun af dem. vi har prøvet SÅ mange andre.Glæder mig til at høre nyt <3
Ok.
Jeg skal nok kigge når jeg kommer til Cork.
Yurie skriver: Ok. Jeg skal nok kigge når jeg kommer til Cork.
Min engelske veninde fandt desværre ikke nogen igår, da hun var inde i byen.
- Hun tager på ferie nu på lørdag, men har lovet at kigge efter i den lokale tesco når hun kommer hjem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128