Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Isabeau

Zafir skriver:

JA TAK!!! Meget gerne. Kan du købe 3 pakker??

øv Ikke flere - er lige vendt hjem derfra. Sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Zafir

Isabeau skriver:

øv Ikke flere - er lige vendt hjem derfra. Sorry

Øvvvv... noget pis. Jeg håber andre i tråden har held!!!

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

CamillaSoefelt skriver:

ellers vender du bare tilbage.

Isebau havde ikke held med at finde sutterne - du må meget gerne købe til mig! mindst 3 pakker

Anmeld

2. januar 2012

Pigent

Zafir skriver:

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

Ved ikke om de her dur 

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje/sutter/tommee-tippee-%27pure%27-anatomisk-korrekt-sut%2c-2-stk.---3-9-mdr/c-23/c-122/p-2012

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje/sutter/tommee-tippee-%27pure%27-anatomisk-korrekt-sut%2c-2-stk.---9-18-mdr/c-23/c-122/p-2023

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/pusle-og-pleje/sutter/tommee-tippee-bloed-anatomisk-korrekt-sut%2c-2-stk/c-23/c-122/p-2026

Anmeld

3. januar 2012

CamillaSoefelt

Zafir skriver:

Isebau havde ikke held med at finde sutterne - du må meget gerne købe til mig! mindst 3 pakker

Midst 3 pakker? Hvor mange vil du ha? Hvor siger du de normalt plejer og have dem? Og hvad præcis hed de nu?

Anmeld

3. januar 2012

bøgelund

Zafir skriver:

De er desværre HELT anderledes de der funky faces... Vi har kigget på alle de andre tommy tippee sutter vi har kommet i nærheden af...

Jeg skal i Bilka i Odense i dag. Skal jeg kigge efter dem, eller har du andre på sagen?  

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

bøgelund skriver:

Jeg skal i Bilka i Odense i dag. Skal jeg kigge efter dem, eller har du andre på sagen?  

Du må MEGET gerne kigge efter dem. Uanset - om der så var 2 der købte til os, skulle de jo nok blive brugt henadvejen

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

CamillaSoefelt skriver:

Midst 3 pakker? Hvor mange vil du ha? Hvor siger du de normalt plejer og have dem? Og hvad præcis hed de nu?

Jeg har tidligere fået dem i superbrugsen og i bilka... Mmm...

De hedder Tommy Tippee funky faces. Mariehøne, frø, tiger og zebra i pakker med 2 og 2.

3 pakker - gerne

Anmeld

3. januar 2012

bøgelund

Zafir skriver:

Du må MEGET gerne kigge efter dem. Uanset - om der så var 2 der købte til os, skulle de jo nok blive brugt henadvejen

Der var ikke nogen desværre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.