Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2012

Mira0911

Zafir skriver:

De har dem ikke i føtex mere... men jeg har fået nu. Det var det jeg skrev i det aller sidste indlæg. Det er bare så skønt. Jeg har fået dem fra polen.

De er ved at gå ud af produktion, har jeg fundet ud af her i tråden. Så der er faktisk ingen her i tråden, der har fundet dem i danske butikker mere.

Men nu har jeg 30 stks Så kan vi lige klare det er jeg sikker på

Havde jeg ikke lige set... Dejligt du har fået et lille lager af dem... 

Julie var også stor fan af dem da hun brugte sut... Får dælme et problem hvis Lina også bliver fan af dem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Zafir

Mira0911 skriver:

Havde jeg ikke lige set... Dejligt du har fået et lille lager af dem... 

Julie var også stor fan af dem da hun brugte sut... Får dælme et problem hvis Lina også bliver fan af dem... 

ja - specielt fordi der bare ikke er andre sutter formet som dem Skide træls.
Også ser de jo også super nuttede ud. Jeg ville holde den lille fra dem hehe.

Anmeld

19. juni 2014

Zafir

Jeg ved det er en MEGET gammel tråd... Men sagen er den, at Frigg nu er næsten 4 år.

Hun har fået epilepsi og har fået en del handicaps som følge af epilepsien.
Dvs at hendes karakteristika mest som en autistisk adhd'er... Mmm... OG der er INGEN udsigt til at hun stopper med at bruge sut.

Problemet, er så det, at jeg har snakket med importøren i Danmark. De siger at de ALDRIG bliver solgt i danmark mere, fordi teksten på pakkerne var på engelsk... :-|
HVad mere så er problemet, er at de er gået ud af produktion, således at der kun er dem jeg kan finde nogen steder.

Jeg har fundet dem i et online supermarked og på ebay, men de er SINDSYGT dyre. Hende der købte dem til mig i polen sidst - herinde på baby.dk har ikke været online i en evighed - men importøren i Danmark siger, at vi burde kunne få dem i england eller sydeuropa - måske polen også?

SÅ min bøn, er ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE OS?!

Jeg vil gerne lave et sidste desperat forsøg, inden jeg bruger 1000 kr på sutter, fra england... der er noget forskel på at bruge 2 pund pr pakke, eller bruge 5,3 pund pr. pakke på nettet Men hvis det er den eneste mulighed, så er det det.
Hun får simpelthen ikke den samme ro og tilfredstillelse af andre... Vi har prøvet adskillige

HÅBER på jeres hjælp - selvom jeg ikke har været en hyppig gæst de sidste 15 mrd. <3

Anmeld

19. juni 2014

TNBC

Zafir skriver:

Jeg ved det er en MEGET gammel tråd... Men sagen er den, at Frigg nu er næsten 4 år.

Dvs at hendes karakteristika mest som en autistisk adhd'er... Mmm... OG der er INGEN udsigt til at hun stopper med at bruge sut.

Problemet, er så det, at jeg har snakket med importøren i Danmark. De siger at de ALDRIG bliver solgt i danmark mere, fordi teksten på pakkerne var på engelsk... :-|
HVad mere så er problemet, er at de er gået ud af produktion, således at der kun er dem jeg kan finde nogen steder.

Jeg har fundet dem i et online supermarked og på ebay, men de er SINDSYGT dyre. Hende der købte dem til mig i polen sidst - herinde på baby.dk har ikke været online i en evighed - men importøren i Danmark siger, at vi burde kunne få dem i england eller sydeuropa - måske polen også?

Jeg vil gerne lave et sidste desperat forsøg, inden jeg bruger 1000 kr på sutter, fra england... der er noget forskel på at bruge 2 pund pr pakke, eller bruge 5,3 pund pr. pakke på nettet Men hvis det er den eneste mulighed, så er det det.
Hun får simpelthen ikke den samme ro og tilfredstillelse af andre... Vi har prøvet adskillige

HÅBER på jeres hjælp - selvom jeg ikke har været en hyppig gæst de sidste 15 mrd. <3

Nu skal jeg desværre ikke ind til en stor by i den nærmest fremtid(først første uge i Juli), men jeg vil da gerne se efter dem(bor i irland) Jeg kan også få andre til at kigge.

Jeg tjekkede lige på nettet, og man kan vist få dem i tesco, som vi har her i irland. ved bare ikke lige hvorhenne. 

Er det nogen du skal bruge nu eller har i stadigvæk nogen?

Anmeld

19. juni 2014

tarkoflen

Zafir skriver:

Tjek lige eBay før du bestiller. Der er flere steder hvor det ser ud til de er noget billigere end 5 £

http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_kw=TOMMEE+TIPP EE+FUNKY+FACE+SOOTHERS+DUMMIES+LION+MONKEY

Anmeld

19. juni 2014

Hulubulu86

De saelger dem I Dubai hvor jeg er fra til ca 25kr (for to tror jeg).
Jeg kunne bestille dem og se om der er en anden Dansker der kan have dem med hjem I kufferten, eller min mand kan sende dem med posten (jeg er paa ferie I dk lige nu)

Anmeld

20. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har en veninde der bor i England, og en dansk veninde der skal dertil om et par uger. Jeg kan høre dem ad, om de vil se sig om efter dem hvis det er?

Anmeld

20. juni 2014

LinLin

Zafir skriver:

Kan ikke hjælpe med sutterne, men ville bare sige at jeg er ked af at høre hun har fået følger oveni epilepsien! Hun er jo lige så gammel som min Adam....

Håber du finder nogle! - det ser jo allerede ud til der er nogle stykker der kan hjælpe

Anmeld

20. juni 2014

Zafir

Nu skal jeg desværre ikke ind til en stor by i den nærmest fremtid(først første uge i Juli), men jeg vil da gerne se efter dem(bor i irland) Jeg kan også få andre til at kigge.

Jeg tjekkede lige på nettet, og man kan vist få dem i tesco, som vi har her i irland. ved bare ikke lige hvorhenne. 

Er det nogen du skal bruge nu eller har i stadigvæk nogen?

Meget meget gerne <3
Kan også være andre butikker. Måske en butik nær dig?

Bor du på landet i Irland?

X'er virkelig fingre!

Vi taler 10 pakker mindst - betaler naturligvis omkostninger. <3

Det skal være dem der hedder odentric (altså ergonomiske)

Anmeld

20. juni 2014

Zafir

UmmA skriver:

De saelger dem I Dubai hvor jeg er fra til ca 25kr (for to tror jeg).
Jeg kunne bestille dem og se om der er en anden Dansker der kan have dem med hjem I kufferten, eller min mand kan sende dem med posten (jeg er paa ferie I dk lige nu)

Meget meget meget gerne <3

Mindst 10 pakker <3

HÅBER så meget

Det skal være dem der hedder odentric (altså ergonomiske)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.