Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.199 visninger
97 svar
9 synes godt om
1. januar 2012

Zafir

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Dot D

Jeg er jævnligt i diverse Brugser, så skal nok holde øje med dem for dig

Anmeld

1. januar 2012

K&S

Zafir skriver:

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

Jeg skal muligvis i Bilka Hundige i morgen, så jeg kigger gerne

Er der forskellige str. eller andet jeg skal være obs på?

Anmeld

1. januar 2012

Mor Christa

vil gerne lige kigge hvad str er det og er det silikone eller latex?

Anmeld

1. januar 2012

Zafir

K&S skriver:

Dybe

Jeg skal muligvis i Bilka Hundige i morgen, så jeg kigger gerne

Er der forskellige str. eller andet jeg skal være obs på?

Funky faces er kun i en størrelse... Det er dem der er i frø, Tiger, hund og MarieHøne...

Anmeld

1. januar 2012

Zafir

MissChrista skriver:

vil gerne lige kigge hvad str er det og er det silikone eller latex?

De er kun i latex og i en størrelse. :-)

Anmeld

1. januar 2012

K&S

Zafir skriver:

Funky faces er kun i en størrelse... Det er dem der er i frø, Tiger, hund og MarieHøne...

Anmeld

1. januar 2012

Valle81

Nettet bliver vist din bedste ven

Prøv tojbamsen.dk

Eller amazon.uk

Anmeld

1. januar 2012

Zafir

Valle81 skriver:

De e inNettet bliver vist din bedste ven

Prøv tojbamsen.dk

Eller amazon.uk

Der var ikke nogen på tojbamsen.dk... Der var Tommy tippie, men ikke Funky faces...

Anmeld

1. januar 2012

Zafir

Valle81 skriver:

Nettet bliver vist din bedste ven

Prøv tojbamsen.dk

Eller amazon.uk

Heller ikke på amazon...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.