Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2014

Zafir

TanyaGR skriver:

Jeg har en veninde der bor i England, og en dansk veninde der skal dertil om et par uger. Jeg kan høre dem ad, om de vil se sig om efter dem hvis det er?

Meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2014

Zafir

tarkoflen skriver:

Tjek lige eBay før du bestiller. Der er flere steder hvor det ser ud til de er noget billigere end 5 £

http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_kw=TOMMEE+TIPP EE+FUNKY+FACE+SOOTHERS+DUMMIES+LION+MONKEY

Funky faces koster 3,49 pund pr pakke på ebay. HVis jeg skal bruge mindst 10 pakker - fordi de er gået ud af produktion, så er det mange penge, jeg kan spare, hvis nogen kan købe dem til 'oprindelig pris', som er ca 20-25 kr pr. pakke

Anmeld

20. juni 2014

Zafir

Det er disse - præcis denne slags <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2014

Zafir

LinLin skriver:

Kan ikke hjælpe med sutterne, men ville bare sige at jeg er ked af at høre hun har fået følger oveni epilepsien! Hun er jo lige så gammel som min Adam....

Håber du finder nogle! - det ser jo allerede ud til der er nogle stykker der kan hjælpe

Tak - ja det har været en rigtig hård proces, men der begynder at komme lidt ro på nu. Efter den sidste medicintilpasning, har været god og hun er begyndt at få lidt udvikling. - Hun er jo også gået i stå og blevet udvikligshæmmet og har indlæringsvanskeligheder. Mmm...

Men altså - hun har det godt i specialbørneaven og jeg har fundet en måde at kommunikere med kommunen på. Så det går okay - efter omstændighederne. - Måske også derfor jeg har fået en anelse overskud igen, så jeg har våget mig herind en lille smule igen

Anmeld

20. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Zafir skriver:

Meget gerne

Min veninde fra England vil se sig om efter dem på onsdag, når hun alligevel skal ind til byen. Hvis hun finder dem vil hun gerne købe ind af dem til dig. 

Hun vender tilbage med nyt når hun er hjemme igen onsdag. 

Den anden veninde skal først til England d. 11/7 og ved ikke hvor meget tid hun får til at kigge i butikker. Men hvis hun finder tiden til det, vil hun gerne se om hun kan finde nogen til dig. 

Anmeld

20. juni 2014

LinLin

Zafir skriver:

Tak - ja det har været en rigtig hård proces, men der begynder at komme lidt ro på nu. Efter den sidste medicintilpasning, har været god og hun er begyndt at få lidt udvikling. - Hun er jo også gået i stå og blevet udvikligshæmmet og har indlæringsvanskeligheder. Mmm...

Men altså - hun har det godt i specialbørneaven og jeg har fundet en måde at kommunikere med kommunen på. Så det går okay - efter omstændighederne. - Måske også derfor jeg har fået en anelse overskud igen, så jeg har våget mig herind en lille smule igen

Åh hvor er det synd for hende og hvor må det være hårdt for hele familien!

Men godt det går okay efter omstændighederne...

Anmeld

20. juni 2014

Laulund87

Zafir skriver:

Jeg ved det er en MEGET gammel tråd... Men sagen er den, at Frigg nu er næsten 4 år.

Hun har fået epilepsi og har fået en del handicaps som følge af epilepsien.
Dvs at hendes karakteristika mest som en autistisk adhd'er... Mmm... OG der er INGEN udsigt til at hun stopper med at bruge sut.

Problemet, er så det, at jeg har snakket med importøren i Danmark. De siger at de ALDRIG bliver solgt i danmark mere, fordi teksten på pakkerne var på engelsk... :-|
HVad mere så er problemet, er at de er gået ud af produktion, således at der kun er dem jeg kan finde nogen steder.

Jeg har fundet dem i et online supermarked og på ebay, men de er SINDSYGT dyre. Hende der købte dem til mig i polen sidst - herinde på baby.dk har ikke været online i en evighed - men importøren i Danmark siger, at vi burde kunne få dem i england eller sydeuropa - måske polen også?

SÅ min bøn, er ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE OS?!

Jeg vil gerne lave et sidste desperat forsøg, inden jeg bruger 1000 kr på sutter, fra england... der er noget forskel på at bruge 2 pund pr pakke, eller bruge 5,3 pund pr. pakke på nettet Men hvis det er den eneste mulighed, så er det det.
Hun får simpelthen ikke den samme ro og tilfredstillelse af andre... Vi har prøvet adskillige

HÅBER på jeres hjælp - selvom jeg ikke har været en hyppig gæst de sidste 15 mrd. <3

Åhh hvordan går det med hende?? Tænker tit på jer, mangler en update-tråd

Anmeld

21. juni 2014

Zafir

Laulund87 skriver:

Åhh hvordan går det med hende?? Tænker tit på jer, mangler en update-tråd

Jeg smider lige en update tråd, når jeg igen er på computeren. :-)
Det er lidt langt på fon.
(mandag ish)

Anmeld

21. juni 2014

ano14316

Zafir skriver:

Funky faces koster 3,49 pund pr pakke på ebay. HVis jeg skal bruge mindst 10 pakker - fordi de er gået ud af produktion, så er det mange penge, jeg kan spare, hvis nogen kan købe dem til 'oprindelig pris', som er ca 20-25 kr pr. pakke

Her koster de 3,28..
http://www.tynechem.com/shop/essentials_funky_face _soother_6-8m_x2-p1204.html

Anmeld

22. juni 2014

Zafir

ano14316 skriver:

Her koster de 3,28..
http://www.tynechem.com/shop/essentials_funky_face _soother_6-8m_x2-p1204.html

Tak. :-)
Den vil jeg benytte mig af, hvis andet glippede <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.