Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Jakob'sMor

Zafir skriver:

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

Mener at have set nogle i vores brugs, kigger i morgen og giver besked, hvor mange stk hvis de er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Zafir

Jakob'sMor skriver:

Mener at have set nogle i vores brugs, kigger i morgen og giver besked, hvor mange stk hvis de er der?

Ja tak.

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Zafir skriver:

Du må MEGET gerne kigge efter dem. Uanset - om der så var 2 der købte til os, skulle de jo nok blive brugt henadvejen

Øøøøøv.

Anmeld

3. januar 2012

SHERO

Jeg kigger også gerne i min føtex i morgen... Kan godt huske jeg har set dem..

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Hvis der er nogen af jer, der har brug for et billede for at se om I har set dem nogen steder, ser de sådan her ud:

Og til alle jer, der har skrevet i tråden: Jeg er MEGA glad for jeres hjælpsomhed. Og nej - der er ikke nogen der har haft held med at finde dem endnu

Jeg håber virkelig det lykkes, inden de sidste er gnasket færdig  (kigger selv alle steder der er sutter.)

Anmeld

3. januar 2012

LISBETH:-)

Jeg er meget sikker på at jeg har set dem i kære børn. Kigger gerne for dig hvis det skulle være?

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

LISBETH:-) skriver:

Jeg er meget sikker på at jeg har set dem i kære børn. Kigger gerne for dig hvis det skulle være?

Ja, sådan en butik har vi ikke i nærheden hvor jeg bor. Det må du MEGET gerne

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Nej , hvor er de søde
Har set dem i Bilka , har dog ikke nogen i nærheden .. Håber du finder nogle !

Anmeld

3. januar 2012

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Ja, sådan en butik har vi ikke i nærheden hvor jeg bor. Det må du MEGET gerne

Kører forbi på vej til job i morgen. Har for 100 år siden selv købt nogen der, så ved ihvertfald at de har haft dem.

Kender hende der har butikken så hvis de ikke er der, får jeg hende bare til at bestille dem hjem. Jeg vender tilbage i morgen aften!!!

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

LISBETH:-) skriver:

Kører forbi på vej til job i morgen. Har for 100 år siden selv købt nogen der, så ved ihvertfald at de har haft dem.

Kender hende der har butikken så hvis de ikke er der, får jeg hende bare til at bestille dem hjem. Jeg vender tilbage i morgen aften!!!

Uha det lyder spændende!!! TAK!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.