Sutter - nogen der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Simon's moar <3

Zafir skriver:

Funky faces er kun i en størrelse... Det er dem der er i frø, Tiger, hund og MarieHøne...

Har du prøvet Rema 1000? 
Simon har nemlig nogle, og de er købt i Rema (:
Hvis du ikke har fået nogle, så kan jeg godt prøve at kigge for dig,? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Zafir

Simon's moar <3 skriver:

Har du prøvet Rema 1000? 
Simon har nemlig nogle, og de er købt i Rema (:
Hvis du ikke har fået nogle, så kan jeg godt prøve at kigge for dig,? 

Næææ... Men det er også yderst sjældent Hej kommer i rema. For vi har ingen i nærheden. Du må gerne kigge.

Anmeld

4. januar 2012

Simon's moar <3

Zafir skriver:

Næææ... Men det er også yderst sjældent Hej kommer i rema. For vi har ingen i nærheden. Du må gerne kigge.

Okey, jamen det skal jeg gøre

Anmeld

4. januar 2012

nilletøz

Jeg har en her men ved ikke om det er sådan en du leder efter? Kan tag billede af den senere og ligge ind. 

Købte den til min søn i Bilka men hn har ikke brugt den

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

nilletøz skriver:

Jeg har en her men ved ikke om det er sådan en du leder efter? Kan tag billede af den senere og ligge ind. 

Købte den til min søn i Bilka men hn har ikke brugt den

Ja tak.

Anmeld

4. januar 2012

nilletøz

Ja tak.

Jeg kan se at det er hunden jeg har ved de billeder der er lagt ind. 

Den må du gerne overtage

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

nilletøz skriver:

Jeg kan se at det er hunden jeg har ved de billeder der er lagt ind. 

Den må du gerne overtage

Ja tak!!! Så er der da lidt at gøre godt med!!!

Sender lige min adresse i en pb, så bare send et kontonummer til porto og det.

Anmeld

4. januar 2012

Mimbi

Zafir skriver:

Herhjemme, er Friggs ynglings sutter, Tommy Tippie Funky faces sutter. Faktisk, er der ikke rigtig andre der duer.
Vi har købt dem i vores lokale superbrugs, men de har dem ikke mere. Så har vi fået nogen fra Bilka, men den anden dag, var der nogen der kiggede efter dem i Bilka Fields for os. Og der var der ingen... Suk.

Hun er ved at havde færdig gnasket hendes sutter... Og jeg aner nu ikke, hvor vi skal finde nye forsyninger...

Så tænker jeg, er der nogen af mine skønne med søstre her fra baby.dk, der kan se i deres lokale butik og hvis de har dem, så køb nogen pakker og Send dem til mig?

(jeg har spurgt Google guden, men desværre er de kun i England og med rigtig meget porto på... )

Hej

http://www.ebay.com/itm/Tommee-Tippee-Funky-Face-baby-dummy-soother-twin-pk-Ladybird-Frog-/220916918264?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&hash=item336faca7f8

Ebay er din ven

håber du kan bruge linket

knus

Anmeld

4. januar 2012

Zafir

Mimbi skriver:

Hej

http://www.ebay.com/itm/Tommee-Tippee-Funky-Face-baby-dummy-soother-twin-pk-Ladybird-Frog-/220916918264?pt=UK_Baby_Baby_Feeding_Dummies_Pacifiers_Teething_Aids&hash=item336faca7f8

Ebay er din ven

håber du kan bruge linket

knus

Tak Det vil jeg prøve at kigge på,når jeg har lavet mad

Anmeld

4. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg var lige tilfældigvis et smut i Bilka og Føtex for en ½ time siden, og så tænkte jeg at jeg da lige ville kigge for dig!

Jeg tog et bilelde af nogen jeg måske TROR du kunne mene, men jeg er slet ikke sikker. Jeg ville nemlig ikke bare satse og købe dem, da jeg havde glemt hvad de hed - men kunne huske du havde haft skrevet et sted at de kun fandtes i en størrelse!

Er det dem her?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.