Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Plysbjørnen

Maja_4000 skriver:

Hej piger .. Og GOD JUL ! 

Sagen er den , at vores elskede Odder barnevogn er blevet stjålet natten til igår .. Vores første tanke var at vi SELVFØLGELIG skulle ud og købe den samme model igen .. 

Men nu er vi kommet til at tænke på , hvad vi egentlig brugte den til .. Det er primært til at handle ind , ture på legeplads , i byen osv. .. Ikke så meget til at sove i - kun hvis vi er udenfor vores hjem .. 
Det skal lige siges at vores datter er 1 år og vi har en paraplyklapvogn .. Men den kører sgu ikke godt nok til lange ture

Så kan vi "nøjes" med en klapvogn ? 

I må meget gerne anbefale en model (og også MEGET gerne sætte billede på) , vores krav er at barnet skal kunne vende begge veje , den skal kunne ligges helt ned (eller i hvert fald næsten helt) , den skal have forholdsvis stor kurv under og må meget gerne have svinghjul (med mindre I siger at det er noget lort )

Håber på nogle hjælpsomme svar og at I har en god lillejuleaften !  

Jeg ville ikke kunne undvære min barnevogn. Ejer ikke en klapvogn, og har aldrig haft.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

Okay .. Tak for svar

så lidt...

Vi stod nemlig og ville have købt city'en i sin tid, men fik det råd i foretning at købe cerox 360' - fordi der var bedre plads til voksi eller lift. Et køb vi aldrig har fortrudt.

Han er idag over 3 år og bruger den stadig, især når vi er i legoland hvor han stadig sover til middag i den og ellers bruger den til at komme op og slappe af i. Han er godt nok for lang, men han elsker den...

dertil havde vi en base, så da han var mindre havde vi blot stel (uden overdel) med og så kunne vi klikke autostol fast på stel.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Mor til Frederic skriver:

så lidt...

Vi stod nemlig og ville have købt city'en i sin tid, men fik det råd i foretning at købe cerox 360' - fordi der var bedre plads til voksi eller lift. Et køb vi aldrig har fortrudt.

Han er idag over 3 år og bruger den stadig, især når vi er i legoland hvor han stadig sover til middag i den og ellers bruger den til at komme op og slappe af i. Han er godt nok for lang, men han elsker den...

dertil havde vi en base, så da han var mindre havde vi blot stel (uden overdel) med og så kunne vi klikke autostol fast på stel.

Men jeg synes der står at selve siddepladsen er samme størrelse som på de andre klapvogne .. Så det kun er stellet der er smallere 

Iih .. Håber vi bliver ligeså glade for vores - hvis det ender med at vi køber sådan en Hehe

Anmeld

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Sikke dog en sur situation og stå i. Øv at folk ikk ka kende forskel på dit og mit! ! Ejh

Men jeg ville bruge erstatnings pengene på en ny super go klapvogn..

Jeg har en Simo bby Bertini- jeg ved ikke om den fåes mere, men den kunne fåes både med og uden svinghjul. Jeg har uden- men købt brugt. (billede følger)
Min datter har svet mere i denne vogn end barnevognen, da jeg kun har ku have denne i min bil. Jeres datter er for stor til lift, men hvis der skulle komme en til, kan denne model altså godt have en lift i. Det har jeg i hvert fald brugt til. Også.

Nogle mener svinghjul går hurtigt i stykker, men de er fantastiske at køre med, bare det ikk er for meget op og ned af fortorve, for så vil jeg klart anbefale uden svinghjul.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2011

millesofie

hvis det var mig som stod i jeres sted så ville jeg købe en ny vogn herinde HER de er i mange flotte farver og så er der en del tilbehør og gode priser

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

millesofie skriver:

hvis det var mig som stod i jeres sted så ville jeg købe en ny vogn herinde HER de er i mange flotte farver og så er der en del tilbehør og gode priser

Dem har jeg også kigget på .. Synes måske bare at de er lidt for fancy  Hehe

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

LouiseVous skriver:

Sikke dog en sur situation og stå i. Øv at folk ikk ka kende forskel på dit og mit! ! Ejh

Men jeg ville bruge erstatnings pengene på en ny super go klapvogn..

Jeg har en Simo bby Bertini- jeg ved ikke om den fåes mere, men den kunne fåes både med og uden svinghjul. Jeg har uden- men købt brugt. (billede følger)
Min datter har svet mere i denne vogn end barnevognen, da jeg kun har ku have denne i min bil. Jeres datter er for stor til lift, men hvis der skulle komme en til, kan denne model altså godt have en lift i. Det har jeg i hvert fald brugt til. Også.

Nogle mener svinghjul går hurtigt i stykker, men de er fantastiske at køre med, bare det ikk er for meget op og ned af fortorve, for så vil jeg klart anbefale uden svinghjul.

Er svinghjul da dumme når man kører op og ned af ting ?

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Hej piger .. Og GOD JUL ! 

Sagen er den , at vores elskede Odder barnevogn er blevet stjålet natten til igår .. Vores første tanke var at vi SELVFØLGELIG skulle ud og købe den samme model igen .. 

Men nu er vi kommet til at tænke på , hvad vi egentlig brugte den til .. Det er primært til at handle ind , ture på legeplads , i byen osv. .. Ikke så meget til at sove i - kun hvis vi er udenfor vores hjem .. 
Det skal lige siges at vores datter er 1 år og vi har en paraplyklapvogn .. Men den kører sgu ikke godt nok til lange ture

Så kan vi "nøjes" med en klapvogn ? 

I må meget gerne anbefale en model (og også MEGET gerne sætte billede på) , vores krav er at barnet skal kunne vende begge veje , den skal kunne ligges helt ned (eller i hvert fald næsten helt) , den skal have forholdsvis stor kurv under og må meget gerne have svinghjul (med mindre I siger at det er noget lort )

Håber på nogle hjælpsomme svar og at I har en god lillejuleaften !  

Jeg synes, I skulle købe en ny klapvogn Laura er 2 år og 2 mdr. og hun sover stadig af og til i sin klapvogn - Emmaljunga Cerox 2.0. Billede af vognen findes i linket Vi er virkelig super glade for den!

http://www.whwatts.co.uk/out-about-105/2-in-1-prams-pushchairs-108/emmaljunga-cerox-sport-pushchair-colour-black-9196-7332_zoom.jpg

Anmeld

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Maja_4000 skriver:

Er svinghjul da dumme når man kører op og ned af ting ?

De svinghjul man kan få på denne model, kan man stille til at alle 4'er hjul drejer (og det er besværligt op og ned), men mener også den har bare sving på forhjulene og så har den alm. indstilling.

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Vi har ingen bil , så den skal bruges til transport af alt hvad der skal ind i hjemmet

Men vi har ALDRIG brugt paraplyklapvognen herhjemme .. Kun hvis vi skulle med bil til Field's f.eks. .. Så er den nemmere at have med .. Så tror vi ville bruge den nye barnevogn til små ture også :b 

Har godt nok svaret, men her kommer så endnu et Når I ikke har nogen bil, er Emmaljunga Cerox 2.0 også perfekt, da den er let og bagagenettet under vognen kan holde til den del - det er testet på adskillige ture til og fra Netto med mælk og vaskemiddel ad libitum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.