Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

sandratobias

Maja_4000 skriver:

Jamen det var slet ikke planen at vi skulle have en klapvogn Det er mere fordi vi er "tvunget" ud i valget nu .. Tror man bruger en klapvogn længere tid 

Oka.. Men ja  klapvognen kan nok bruges længst..
Vi har begge dele.. Men bruger egentligt barnevognen mest, men til sommer blir det helt klart klapvognen.. Jeg tror ikk jeg ville ku undvære barnevognen..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Maja_4000

sandratobias skriver:

Oka.. Men ja  klapvognen kan nok bruges længst..
Vi har begge dele.. Men bruger egentligt barnevognen mest, men til sommer blir det helt klart klapvognen.. Jeg tror ikk jeg ville ku undvære barnevognen..  

Hvornår bruger du barnevognen ? Og hvor gammel er din mindste ?

Anmeld

23. december 2011

sandratobias

Maja_4000 skriver:

Hvornår bruger du barnevognen ? Og hvor gammel er din mindste ?

Bruger barnevognen til alt når jeg er ude, med mindre vi er i langs i bilen.. Så aflevering om morgenen, hentning af hende, Og når storebror ska hentes, handle, eller bar gåture når det blir til..  

Amanda er 10 måneder..  

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

sandratobias skriver:

Bruger barnevognen til alt når jeg er ude, med mindre vi er i langs i bilen.. Så aflevering om morgenen, hentning af hende, Og når storebror ska hentes, handle, eller bar gåture når det blir til..  

Amanda er 10 måneder..  

Men man kan jo sagtens bruge en klapvogn til at hente og bringe Hehe .. 

Er sgu også sygt bange for at komme til at fortryde det og så savne barnevognen !  

Anmeld

23. december 2011

sandratobias

Maja_4000 skriver:

Men man kan jo sagtens bruge en klapvogn til at hente og bringe Hehe .. 

Er sgu også sygt bange for at komme til at fortryde det og så savne barnevognen !  

Ja det kan man sagtens.. Men har en eller anden underlig overbevisning om at barnevognen er varmest ( igen snakker jeg vinter ) men kan de jo oz ha en i en klapvogn med dyne og kørepose..  

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

sandratobias skriver:

Ja det kan man sagtens.. Men har en eller anden underlig overbevisning om at barnevognen er varmest ( igen snakker jeg vinter ) men kan de jo oz ha en i en klapvogn med dyne og kørepose..  

Sådan har jeg også altid haft det  

Men med kørepose/voksi/overlæder/noget andet :b er det vel det samme  Åh .. Jeg synes det er svært :b Hehe

Anmeld

23. december 2011

sandratobias

Maja_4000 skriver:

Sådan har jeg også altid haft det  

Men med kørepose/voksi/overlæder/noget andet :b er det vel det samme  Åh .. Jeg synes det er svært :b Hehe

Det tænker jeg oz nu her.. Men ved ikk rigtigt om det er det samme eller tæt på..  

Ku godt forestille mig det er mega svært valg..
Kender du ikk en der ska af med en barnevogn til billige penge..?? Og bar så man i hvert fald har den..  

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Iiiih .. Kan ikke finde ud af om jeg bedst kan lide den eller nitro city !! Hehe

Men tak for svar Skønt at de fleste synes klapvogn er et godt køb .. Kæresten ved jo ingenting og er ligeglad  I hvert fald i følge ham selv :b

Jeg stod også mellem de to modeller, men en fra min mødregruppe var ikke så pjattet med de små hjul på Nitro'en, da de satte sig fast i brosten, var upraktiske på grus/i sand og deres hjul gik i stykker, da de kørte på brosten en dag, så derfor valgte jeg i sidste ende Cerox, da den er mere terrængående og robust

Anmeld

23. december 2011

Tranebær

Mountain Buggy er skidegod, kan alt det du ønsker. Super kombivogn. Den har drejehjul, men det forreste hjul der drejer kan nemt låses fast så det ikke kan dreje.

Anmeld

23. december 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hej piger .. Og GOD JUL ! 

Sagen er den , at vores elskede Odder barnevogn er blevet stjålet natten til igår .. Vores første tanke var at vi SELVFØLGELIG skulle ud og købe den samme model igen .. 

Men nu er vi kommet til at tænke på , hvad vi egentlig brugte den til .. Det er primært til at handle ind , ture på legeplads , i byen osv. .. Ikke så meget til at sove i - kun hvis vi er udenfor vores hjem .. 
Det skal lige siges at vores datter er 1 år og vi har en paraplyklapvogn .. Men den kører sgu ikke godt nok til lange ture

Så kan vi "nøjes" med en klapvogn ? 

I må meget gerne anbefale en model (og også MEGET gerne sætte billede på) , vores krav er at barnet skal kunne vende begge veje , den skal kunne ligges helt ned (eller i hvert fald næsten helt) , den skal have forholdsvis stor kurv under og må meget gerne have svinghjul (med mindre I siger at det er noget lort )

Håber på nogle hjælpsomme svar og at I har en god lillejuleaften !  

Hvis hun kun sover i den, når i er ude, så ville jeg købe en klapvogn.

Vi har en emmaljunga nitro City og vi ELSKER den - fantastisk vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.