Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Vi købte en Emmaljunga Nitro City med svingjul da Emilie var omkring et år. Vi har også en Odder Zip - efter vi har fået klapvognen bruger vi stort set ikke andet. Den kan alt det som du stiller til krav, og den er så lækker!

Iih .. Det er også den jeg selv hælder mest til

Synes du heller ikke at hun sidder "mast" når nu den er smallere ? :b

Og hvordan er svinghjul i sne ? Har du prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Iih .. Det er også den jeg selv hælder mest til

Synes du heller ikke at hun sidder "mast" når nu den er smallere ? :b

Og hvordan er svinghjul i sne ? Har du prøvet det ?

Nej, jeg synes slet ikke den er smal til hende. Måske lidt når vi sætter den store voksi pose i, men bare med en almindelig kørepose eller dyne er der rigeligt plads.

Vi har ikke prøvet den i sne, men i skov, og der kører den fint. Du kan jo også låse svinghjulene på den, hvis det er. Overdelen klikkes let af og på, så barnet kan vende begge veje, det synes jeg også er rigtig rart.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Nej, jeg synes slet ikke den er smal til hende. Måske lidt når vi sætter den store voksi pose i, men bare med en almindelig kørepose eller dyne er der rigeligt plads.

Vi har ikke prøvet den i sne, men i skov, og der kører den fint. Du kan jo også låse svinghjulene på den, hvis det er. Overdelen klikkes let af og på, så barnet kan vende begge veje, det synes jeg også er rigtig rart.

Super Må ud og kigge når der forhåbentlig kommer januarudsalg Hehe

Anmeld

23. december 2011

Mette.

Super Må ud og kigge når der forhåbentlig kommer januarudsalg Hehe

Ja, jeg tror faktisk nok Babysam har rabat op til 30%, på alle mulige vogne fra d. 27/12.

Vi fik selv vores med 25%, samme vogn, bare en udgået farve, som er sort med lidt gråt på, så det var helt perfekt. Der er også indbygget myggenet i kalechen, og der medfølger regnslag.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Ja, jeg tror faktisk nok Babysam har rabat op til 30%, på alle mulige vogne fra d. 27/12.

Vi fik selv vores med 25%, samme vogn, bare en udgået farve, som er sort med lidt gråt på, så det var helt perfekt. Der er også indbygget myggenet i kalechen, og der medfølger regnslag.

Synes kun det ligner at det er alle mulige andre end emmaljunga Men de har 20% på alle de odder-farver som udgår i 2012 .. Så måske der også er nogle emmaljunga der er sat ned

Anmeld

23. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Synes kun det ligner at det er alle mulige andre end emmaljunga Men de har 20% på alle de odder-farver som udgår i 2012 .. Så måske der også er nogle emmaljunga der er sat ned

Åh, det skal selvfølgelig nok passe det ikke lige er dem. I må ud og kigge og forhåbentligt er der en fin vogn til jer. Den er hvertfald god, så sådan en kan i sagtens gå efter..

Anmeld

23. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

Er bare SÅ bange for at vi fortryder For hun elskede virkelig den vogn .. Men det kommer hun vel også til med en klapvogn :b

Hvordan er Emmaljunga at klappe sammen ? Altså fylder de meget ? Det er vel nogenlunde det samme stadig Har du svinghjul ? :b

Da vi vented frederic blev vi enige om ikke at købe en barnevogn med en super god klapvogn istedet. Dengang boed vi i lejlighed og havde en altan vogn.

Den sov han i stort set de første 2 år, da vi købte en voksi at putte ham i. Når vi var nogen steder sov han altid i sin pose i klapvogn. Dertil fylder en klapvogn slet ikke det samme som en barnevogn.

Vi købte i aug '08 en emmaljunga cerox 360'. Den er forgænger til nitro city. Vi valgte blot den 'gamle' model, da den er langt bredere i overdel - vendbart styr og vendbar overdel. Men stadig på et stel med drejehjul foran.

Den er hverken falmet eller lign., trods den har været igennem 2 hårde vintre hvor vi gik til div. om formiddagen (babysalme sang - babysvøm - stimulastik og mg) og ellers brugt til alm brug.

Vi har en gammel sedan bil, så den har altid kunnet være med i bil.

1-2; lige kommet hjem med den og samlet den...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Mor til Frederic skriver:

Da vi vented frederic blev vi enige om ikke at købe en barnevogn med en super god klapvogn istedet. Dengang boed vi i lejlighed og havde en altan vogn.

Den sov han i stort set de første 2 år, da vi købte en voksi at putte ham i. Når vi var nogen steder sov han altid i sin pose i klapvogn. Dertil fylder en klapvogn slet ikke det samme som en barnevogn.

Vi købte i aug '08 en emmaljunga cerox 360'. Den er forgænger til nitro city. Vi valgte blot den 'gamle' model, da den er langt bredere i overdel - vendbart styr og vendbar overdel. Men stadig på et stel med drejehjul foran.

Den er hverken falmet eller lign., trods den har været igennem 2 hårde vintre hvor vi gik til div. om formiddagen (babysalme sang - babysvøm - stimulastik og mg) og ellers brugt til alm brug.

Vi har en gammel sedan bil, så den har altid kunnet være med i bil.

1-2; lige kommet hjem med den og samlet den...

Kan du forklare hvorfor overdelen er bedre ?

Bruger I så barnevognssele i den ? For 5-punktsselen kan jo ikke gå i en voksi .. Kan den ? 

Anmeld

23. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

Kan du forklare hvorfor overdelen er bedre ?

Bruger I så barnevognssele i den ? For 5-punktsselen kan jo ikke gå i en voksi .. Kan den ? 

emmaljunga laved i sin tid en klapvogn der hed cerox, den var så populær at de laved et nyt stel - det med drejehjul og kladte den nye cerox 360'.

Cerox's overdel er bredere end den alm city, som findes idag - men de laver desvære ikke cerox 360' mere.

Så city'en er; smallere og den har heller ikke vendbar overdel. Vi har nemlig aldrig brugt det at vende styret, men blot vendt overdel om - da jeg ikke kan gå med drejehjul ind mod mig, går og sparker til dem.

Ja, der er på klapvogn's overdel monteret øjer som en alm barnevogns sele passer i. Så vi ikke haft problemer med hverken voksi eller sele i klapvogn.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Mor til Frederic skriver:

emmaljunga laved i sin tid en klapvogn der hed cerox, den var så populær at de laved et nyt stel - det med drejehjul og kladte den nye cerox 360'.

Cerox's overdel er bredere end den alm city, som findes idag - men de laver desvære ikke cerox 360' mere.

Så city'en er; smallere og den har heller ikke vendbar overdel. Vi har nemlig aldrig brugt det at vende styret, men blot vendt overdel om - da jeg ikke kan gå med drejehjul ind mod mig, går og sparker til dem.

Ja, der er på klapvogn's overdel monteret øjer som en alm barnevogns sele passer i. Så vi ikke haft problemer med hverken voksi eller sele i klapvogn.

Okay .. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.