Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Tulle28

Maja_4000 skriver:

Kan du give et link til den I har ? Og kan den købes i nogle fysiske butikker ?

http://www.babyjungle.nl/mountain-buggy-urban-jungle-with-seat-insert-p-16234.htmlVærsgo:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Jeg stod også mellem de to modeller, men en fra min mødregruppe var ikke så pjattet med de små hjul på Nitro'en, da de satte sig fast i brosten, var upraktiske på grus/i sand og deres hjul gik i stykker, da de kørte på brosten en dag, så derfor valgte jeg i sidste ende Cerox, da den er mere terrængående og robust

Tænker at jeg vil spørge i butikken om jeg må prøve at gå udenfor og køre med dem For jeg har godt lagt mærke til at man ser nogle der kæmper med de hjul 

Anmeld

24. december 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Hvis hun kun sover i den, når i er ude, så ville jeg købe en klapvogn.

Vi har en emmaljunga nitro City og vi ELSKER den - fantastisk vogn

Hvad synes du om hjulene når de kører i sand / sne / på grusvej osv ? Kører de fint nok ?

Anmeld

24. december 2011

Holbæktrunten

skønneunger skriver:

hov jeg tror det var den gamle model af emmaljuna city sport jeg havde

Anmeld

24. december 2011

Benjamins'mor

Jeg ville købe ny barnevogn.

Anmeld

24. december 2011

IngenKoPåIsen

Jeg ville købe en klapvogn- om et år er hun jo for stor til barnevognen alligevel- og så skal I vel alligevel bruge en klapvogn, og vænne jer til at handle med den!  
Glædelig jul 

Anmeld

24. december 2011

Alexander&Lærke

Jeg er blevet rigtigt glad for vores klapvogn som er af mærket tetunia mistral dk. Faktisk er det den jeg altid har med når vi er ude, den er nem at køre med, praktisk at klappe sammen, fylder ikke nær så meget som barnevognen og er nem at komme ind og ud af butikker med...

Havde jeg vidst bedre havde jeg ikke købt den dyre emmaljunga barnevogn vi har, for Lærke sover kun i den herhjemme, også køre vi frem og tilbage til bh med storebror. Og det kunne en billigere model nok også have gjort.... Så spild af penge, men en god vogn er det bestem.

Nå men det samme gjore jeg med Alexander i sin tid, tilsidst sov han også kun i klapvognen.

Det eneste det var unice var at han ikke måtte sove i den i dagplejen, men der kunne man evt købe en brugt billig barnevogn som kunne bruges til det og som kunne stå ved dp.. Nu ved jeg jo ikke om din datter går i dp eller vuggestue, men bare lige for at fortælle det... 

Anmeld

24. december 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hvad synes du om hjulene når de kører i sand / sne / på grusvej osv ? Kører de fint nok ?

For os har den fungeret upåklageligt. Vi har både været i skoven med den, kørt på brosten osv. Stranden har vi dog ikke prøvet, men man kan jo låse hjulene, så mon ikke det går

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Tænker at jeg vil spørge i butikken om jeg må prøve at gå udenfor og køre med dem For jeg har godt lagt mærke til at man ser nogle der kæmper med de hjul 

Det kan da komme an på en prøve, men mon parkeringspladsen er særlig vanskelig at forcere?

Anmeld

24. december 2011

Maja_4000

Baagøe skriver:

Det kan da komme an på en prøve, men mon parkeringspladsen er særlig vanskelig at forcere?

Der er en grusvej .. Det er da lidt en "udfordring"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.