Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Jeg synes, I skulle købe en ny klapvogn Laura er 2 år og 2 mdr. og hun sover stadig af og til i sin klapvogn - Emmaljunga Cerox 2.0. Billede af vognen findes i linket Vi er virkelig super glade for den! http://www.whwatts.co.uk/out-about-105/2-in-1-prams-pushchairs-108/emmaljunga-cerox-sport-pushchair-colour-black-9196-7332_zoom.jpg
Jeg synes, I skulle købe en ny klapvogn Laura er 2 år og 2 mdr. og hun sover stadig af og til i sin klapvogn - Emmaljunga Cerox 2.0. Billede af vognen findes i linket Vi er virkelig super glade for den!
http://www.whwatts.co.uk/out-about-105/2-in-1-prams-pushchairs-108/emmaljunga-cerox-sport-pushchair-colour-black-9196-7332_zoom.jpg
Iiiih .. Kan ikke finde ud af om jeg bedst kan lide den eller nitro city !! Hehe
Men tak for svar Skønt at de fleste synes klapvogn er et godt køb .. Kæresten ved jo ingenting og er ligeglad I hvert fald i følge ham selv :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Har godt nok svaret, men her kommer så endnu et Når I ikke har nogen bil, er Emmaljunga Cerox 2.0 også perfekt, da den er let og bagagenettet under vognen kan holde til den del - det er testet på adskillige ture til og fra Netto med mælk og vaskemiddel ad libitum!
Har godt nok svaret, men her kommer så endnu et Når I ikke har nogen bil, er Emmaljunga Cerox 2.0 også perfekt, da den er let og bagagenettet under vognen kan holde til den del - det er testet på adskillige ture til og fra Netto med mælk og vaskemiddel ad libitum!
Hehe .. Super Det må vi have i baghovedet
Til vinter månederne ( hvis der så selvfølgelig oz kommer sne.. ) ville jeg nok sige barnevogn.. Havde det været sommer så havde det været klapvogn..
sandratobias skriver: Til vinter månederne ( hvis der så selvfølgelig oz kommer sne.. ) ville jeg nok sige barnevogn.. Havde det været sommer så havde det været klapvogn..
Men det er lidt dyrt at bruge 10.000 for 3 - 4 måneder
Maja_4000 skriver: Men det er lidt dyrt at bruge 10.000 for 3 - 4 måneder
Tænkte nu oz mere på en brugt billig en..
sandratobias skriver: Tænkte nu oz mere på en brugt billig en..
Ja okay
Maja_4000 skriver: Ja okay
Men hvis det kun er for et par måneder.. Så ville jeg nok oz sige klapvogn..
sandratobias skriver: Men hvis det kun er for et par måneder.. Så ville jeg nok oz sige klapvogn..
Det var det du skrev med vinteren .. Den er FORHÅBENTLIG slut om 4 måneder Hehe
Maja_4000 skriver: Det var det du skrev med vinteren .. Den er FORHÅBENTLIG slut om 4 måneder Hehe
åhh på den måde.. hehe.. Hvor længe havde du ellers tænkt dig, at bruge barnevognen..???
sandratobias skriver: åhh på den måde.. hehe.. Hvor længe havde du ellers tænkt dig, at bruge barnevognen..???
Jamen det var slet ikke planen at vi skulle have en klapvogn Det er mere fordi vi er "tvunget" ud i valget nu .. Tror man bruger en klapvogn længere tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128