Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Maja_4000

Kamulla skriver:

Ork ja... det gjorde han, og den ligger stort set helt ned i ryggen har lige solgt den og den stod næsten som ny og jeg har ikke bil så min er altså brugt til handel.. der kan være mere i vognen end  man tror.. man bliver hurtig opfindsom

Havde du så voksi eller sådan noget i ? Hvordan er selen i den ? Eller er modellen blevet lavet om siden ?  

Har bare set at mange bruger barnevognsseler i deres klapvogne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

skønneunger

Er bare SÅ bange for at vi fortryder For hun elskede virkelig den vogn .. Men det kommer hun vel også til med en klapvogn :b

Hvordan er Emmaljunga at klappe sammen ? Altså fylder de meget ? Det er vel nogenlunde det samme stadig Har du svinghjul ? :b

min dreng var helt vild med klapvognen, kunne sagtens ligge helt ned i den, vi havde almindelige jul jeg kan ikke lide svingjul

min søn elskede også hans barnevogn men han blev hurtigt vild med klapvognen. og jeg syntes ikke de fylder meget klappet sammen.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Morellen skriver:

Aha, I see Jeg ville fortsat valgt en barnevogn så, specielt siden I bruger den til indkøb Jeg ved ikke hvordan de andre klapvogne er, men vores har ikke stor plads i kurven under.

Træls at blive frastjålet sin vogn altså Håber I finder en vogn I bliver riktig glad for!

Ja , det er rigtig træls ! Der var voksi og alt muligt i .. 14.000 er de kørt væk med 

Tak .. Det håber jeg også

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

skønneunger skriver:

min dreng var helt vild med klapvognen, kunne sagtens ligge helt ned i den, vi havde almindelige jul jeg kan ikke lide svingjul

min søn elskede også hans barnevogn men han blev hurtigt vild med klapvognen. og jeg syntes ikke de fylder meget klappet sammen.

Super

Anmeld

23. december 2011

skønneunger

Maja_4000 skriver:

Super

hahaha det er så selvfølgelig hjul og ikke jul tror jeg tænker for meget på i morgen

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

skønneunger skriver:

hahaha det er så selvfølgelig hjul og ikke jul tror jeg tænker for meget på i morgen

Haha .. Jeg forstod det godt 

Anmeld

23. december 2011

Pigent

Maja_4000 skriver:

Hej piger .. Og GOD JUL ! 

Sagen er den , at vores elskede Odder barnevogn er blevet stjålet natten til igår .. Vores første tanke var at vi SELVFØLGELIG skulle ud og købe den samme model igen .. 

Men nu er vi kommet til at tænke på , hvad vi egentlig brugte den til .. Det er primært til at handle ind , ture på legeplads , i byen osv. .. Ikke så meget til at sove i - kun hvis vi er udenfor vores hjem .. 
Det skal lige siges at vores datter er 1 år og vi har en paraplyklapvogn .. Men den kører sgu ikke godt nok til lange ture

Så kan vi "nøjes" med en klapvogn ? 

I må meget gerne anbefale en model (og også MEGET gerne sætte billede på) , vores krav er at barnet skal kunne vende begge veje , den skal kunne ligges helt ned (eller i hvert fald næsten helt) , den skal have forholdsvis stor kurv under og må meget gerne have svinghjul (med mindre I siger at det er noget lort )

Håber på nogle hjælpsomme svar og at I har en god lillejuleaften !  

Hej 

Øv hvor træls at jeres barnevogn er blevet stjålet. 

Jeg har stemt klapvogn. Nu hvor ikke bruger barnevognen så meget til sove vogn, men mest som vogn til gå ture osv. så jeg ville købe en klapvogn. 

Du kan også leje en barnevogn

http://lejenbarnevogn.nu/index.php/

Anmeld

23. december 2011

MorEllen

Maja_4000 skriver:

Ja , det er rigtig træls ! Der var voksi og alt muligt i .. 14.000 er de kørt væk med 

Tak .. Det håber jeg også

Eeeej, hold da op! Det var da ektremt uheldigt.. Håber I får den dækket gennem forsikring

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Morellen skriver:

Eeeej, hold da op! Det var da ektremt uheldigt.. Håber I får den dækket gennem forsikring

Det håber jeg også .. Vi får nok kun noget af det .. Men bare der bliver til en vogn , så er jeg glad !

Anmeld

23. december 2011

Kamulla

Maja_4000 skriver:

Havde du så voksi eller sådan noget i ? Hvordan er selen i den ? Eller er modellen blevet lavet om siden ?  

Har bare set at mange bruger barnevognsseler i deres klapvogne 

Noah brugte kun klapvogns selen, havde ikke voksi nej, men overlæred til klapvognen, havde lammeskind i (havde skåret huller til selen) bunden om vinteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.