Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Maja_4000

Kamulla skriver:

Noah brugte kun klapvogns selen, havde ikke voksi nej, men overlæred til klapvognen, havde lammeskind i (havde skåret huller til selen) bunden om vinteren

Super , tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Tulle28

Vi har kun en klapvogn til vores datter, har ikke brugt barnevognen i... Tja nok noget der ligner 7 mdr? Vi har en Mountain Buggy og er sååå glade for den. Den er rummelig, kan lægges helt ned og har svinghjul. Tror du kan få den ret billigt brugt og ellers til gode priser på f.eks. Babyjungle.nl

Anmeld

23. december 2011

blomst84

Klapvogn! Vi har en emmajunga nitro City og jeg elsker den  

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Tulle28 skriver:

Vi har kun en klapvogn til vores datter, har ikke brugt barnevognen i... Tja nok noget der ligner 7 mdr? Vi har en Mountain Buggy og er sååå glade for den. Den er rummelig, kan lægges helt ned og har svinghjul. Tror du kan få den ret billigt brugt og ellers til gode priser på f.eks. Babyjungle.nl

Kan du give et link til den I har ? Og kan den købes i nogle fysiske butikker ?

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

blomst84 skriver:

Klapvogn! Vi har en emmajunga nitro City og jeg elsker den  

Den hælder jeg også mest til lige nu .. Men sidder barnet "mast" i den ? Den er jo smaldere end andre vogne 

Anmeld

23. december 2011

blomst84

Maja_4000 skriver:

Den hælder jeg også mest til lige nu .. Men sidder barnet "mast" i den ? Den er jo smaldere end andre vogne 

Nej bestemt ikke de kan bruge den indtil de er 3 år  

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

blomst84 skriver:

Nej bestemt ikke de kan bruge den indtil de er 3 år  

Okay

Anmeld

23. december 2011

raca

hvis den er til og sove i ville jeg til en hver tid vælge en barnevogn.. imo er klapvogne kun til og sove i i særtilfælde.. ikke sådan fast i weekend eller hverdagende.. mener faktisk heller ikke at DP- må bruge klapvogne til middagslur til børne..

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

raca skriver:

hvis den er til og sove i ville jeg til en hver tid vælge en barnevogn.. imo er klapvogne kun til og sove i i særtilfælde.. ikke sådan fast i weekend eller hverdagende.. mener faktisk heller ikke at DP- må bruge klapvogne til middagslur til børne..

Hun sover jo i vs i hverdagene .. Og der sover de i krybber .. Så hun sover kun i vogn herhjemme , hvis hun er faldet i søvn mens vi har været på tur

Anmeld

23. december 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Hej piger .. Og GOD JUL ! 

Sagen er den , at vores elskede Odder barnevogn er blevet stjålet natten til igår .. Vores første tanke var at vi SELVFØLGELIG skulle ud og købe den samme model igen .. 

Men nu er vi kommet til at tænke på , hvad vi egentlig brugte den til .. Det er primært til at handle ind , ture på legeplads , i byen osv. .. Ikke så meget til at sove i - kun hvis vi er udenfor vores hjem .. 
Det skal lige siges at vores datter er 1 år og vi har en paraplyklapvogn .. Men den kører sgu ikke godt nok til lange ture

Så kan vi "nøjes" med en klapvogn ? 

I må meget gerne anbefale en model (og også MEGET gerne sætte billede på) , vores krav er at barnet skal kunne vende begge veje , den skal kunne ligges helt ned (eller i hvert fald næsten helt) , den skal have forholdsvis stor kurv under og må meget gerne have svinghjul (med mindre I siger at det er noget lort )

Håber på nogle hjælpsomme svar og at I har en god lillejuleaften !  

Vi købte en Emmaljunga Nitro City med svingjul da Emilie var omkring et år. Vi har også en Odder Zip - efter vi har fået klapvognen bruger vi stort set ikke andet. Den kan alt det som du stiller til krav, og den er så lækker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.