Hvad synes I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2011

Maja_4000

Mette&Alexander skriver:

Jeg er blevet rigtigt glad for vores klapvogn som er af mærket tetunia mistral dk. Faktisk er det den jeg altid har med når vi er ude, den er nem at køre med, praktisk at klappe sammen, fylder ikke nær så meget som barnevognen og er nem at komme ind og ud af butikker med...

Havde jeg vidst bedre havde jeg ikke købt den dyre emmaljunga barnevogn vi har, for Lærke sover kun i den herhjemme, også køre vi frem og tilbage til bh med storebror. Og det kunne en billigere model nok også have gjort.... Så spild af penge, men en god vogn er det bestem.

Nå men det samme gjore jeg med Alexander i sin tid, tilsidst sov han også kun i klapvognen.

Det eneste det var unice var at han ikke måtte sove i den i dagplejen, men der kunne man evt købe en brugt billig barnevogn som kunne bruges til det og som kunne stå ved dp.. Nu ved jeg jo ikke om din datter går i dp eller vuggestue, men bare lige for at fortælle det... 

Teutonia har jeg også kigget på .. Sådan en havde mine forældre til mig da jeg var lille Haha :b

Men jeg synes kalechen ser lille ud i forhold til emmaljungas .. Men det er den måske ikke ? Hehe .. Har så også kun set den på billede .. 

Hun går i vs , så det er ikke noget problem

Ligenu fortryder jeg sgu også at vi købte så dyr en vogn .. Især fordi en billig nok ikke ville være blevet stjålet Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

Maja_4000

Malunsesmutti skriver:

Jeg ville købe en klapvogn- om et år er hun jo for stor til barnevognen alligevel- og så skal I vel alligevel bruge en klapvogn, og vænne jer til at handle med den!  
Glædelig jul 

Det er jo også det jeg selv tænker .. Så er det "dumme" penge at købe en barnevogn nu

Anmeld

25. december 2011

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Teutonia har jeg også kigget på .. Sådan en havde mine forældre til mig da jeg var lille Haha :b

Men jeg synes kalechen ser lille ud i forhold til emmaljungas .. Men det er den måske ikke ? Hehe .. Har så også kun set den på billede .. 

Hun går i vs , så det er ikke noget problem

Ligenu fortryder jeg sgu også at vi købte så dyr en vogn .. Især fordi en billig nok ikke ville være blevet stjålet Hehe

He he, ja det var da lidt sjovt at du selv blev kørt i en teutonia i sin tid, jeg har også sovet i en odder vogn... 

Jeg har aldrig tænkt over at kalechen var lille ,min søn har altid kunne være i den, måske derfor jeg godt kan lide den for jeg syntes emmaljunga klapvognen ser så volsom ud....

Ja det er da ogsa for bittert når sådan noget sker, er det forsikring på sådan noget??

Anmeld

25. december 2011

Maja_4000

Mette&Alexander skriver:

He he, ja det var da lidt sjovt at du selv blev kørt i en teutonia i sin tid, jeg har også sovet i en odder vogn... 

Jeg har aldrig tænkt over at kalechen var lille ,min søn har altid kunne være i den, måske derfor jeg godt kan lide den for jeg syntes emmaljunga klapvognen ser så volsom ud....

Ja det er da ogsa for bittert når sådan noget sker, er det forsikring på sådan noget??

Det håber vi Men der er jo julelukket nu

Tror vi må ud og kigge på de forskellige .. Hvor købte I jeres ?

Anmeld

25. december 2011

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Det håber vi Men der er jo julelukket nu

Tror vi må ud og kigge på de forskellige .. Hvor købte I jeres ?

Babysam og faktisk var den på januar tilbud fordi det var sidste års farve, men det var vi nu lige glade med, vi sparede 8-900 kr Så måske det er vært at tage en tur derud her i januar..

Anmeld

25. december 2011

Maja_4000

Mette&Alexander skriver:

Babysam og faktisk var den på januar tilbud fordi det var sidste års farve, men det var vi nu lige glade med, vi sparede 8-900 kr Så måske det er vært at tage en tur derud her i januar..

Det har vi også tænkt os Håber at vi kan gøre en god handel :b Hehe

Anmeld

25. december 2011

Alexander&Lærke

Maja_4000 skriver:

Det har vi også tænkt os Håber at vi kan gøre en god handel :b Hehe

Ja lad os da håber det....

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Der er en grusvej .. Det er da lidt en "udfordring"

Lyder usselt, men ja, så kan det da komme an på en prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.