Vægttab uge 3. på nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

bobbles

JuliaHougaard92 skriver:

fedt, det var bare hvis du kun tog nupo i de 3 uger - for som du skriver så fik du en salat midt på dagen.
Jeg tog KUN Nupo i 14 dage, og det var super hårdt, jeg gør det aldrig mere igen - men tager hatten af for dig

jeg synes ikke at det er hårdt men nu har min krop jo os vænnet sig til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

FrkRaarup

Frøken Christiansen skriver:

jeg er os på kontanthjælp og er på barsel jeg betaler regninger og min kæreste betaler maden og for børnehave, har alligevel ca 2500 jeg kan lægge i opsparingen hver måned, og mere når børnepengene kommer.. men måske svinger beløb fra by til by med kontanthjælp??

Okay. Vildt..

Jeg får 4800 om måneden.. Så det er begrænset hvad der er penge til

Anmeld

5. januar 2012

Christina.78

sejt

Anmeld

5. januar 2012

bobbles

FrkRaarup skriver:

Okay. Vildt..

Jeg får 4800 om måneden.. Så det er begrænset hvad der er penge til

hvorfor får du så lidt? har du børn? jeg får forsørger tillæg

Anmeld

5. januar 2012

Christina.78

du får ikke mig til at spise de supper  har en billig til salg med 11 breve i

Billig til salg - hvad er prisen og hvilken smag???

Anmeld

5. januar 2012

bobbles

Christina.78 skriver:

Billig til salg - hvad er prisen og hvilken smag???

jeg har 11 breve thai chicken soup, og så har jeg 4 nupo bar til salg, 2 med kokos og 2 med caramel, sælger det samlet for 120 kr plus porto

Anmeld

5. januar 2012

FrkRaarup

hvorfor får du så lidt? har du børn? jeg får forsørger tillæg

Nej, har ingen børn sammen (Endnu- Håber der snart sker noget ). Min kæreste har en søn.. Men det berører desværre ikke min 'indtægt'.

Anmeld

5. januar 2012

bobbles

FrkRaarup skriver:

Nej, har ingen børn sammen (Endnu- Håber der snart sker noget ). Min kæreste har en søn.. Men det berører desværre ikke min 'indtægt'.

ja så kan jeg godt se det så er det derfor

Anmeld

9. januar 2012

Nemesis

blev inspireret af denne tråd og har nu været en uge på nupo og har tabt 3,1 kg.

Jeg har endnu ikke kunne tage alle 6 breve endnu, men startede også ud med en styg omgang influenza.

Jeg er virkelig motiveret og fokuseret og efter de første dage hvor manden vist mente det var en dille, er han nu gået i krig med den sunde madlavning for at følge lidt med.

Jeg er spændt på hvad den næste uge bringer da vi har 2 fødsesldage i weekenden.

:-) Sisse

Anmeld

9. januar 2012

Mille83

jeg har 11 breve thai chicken soup, og så har jeg 4 nupo bar til salg, 2 med kokos og 2 med caramel, sælger det samlet for 120 kr plus porto

Hej vil bare sige tak for din inspiration omkring nupo jeg har nu været på i en uge og tabt 3,2 kg, dog har jeg spist alm aftensmad med datteren, så jeg fortsætter helt sikkert. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.