Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Slott skriver: Jeg harvsøgt på detbmærke og dersom det frem Iben debat at det ikke fantes. Folk bestilte deres produkt og de hævede pengene men man fik aldrig sit produkt. Der skulle ikke være nogen mulighed for at kontakte dem.
Jeg harvsøgt på detbmærke og dersom det frem Iben debat at det ikke fantes. Folk bestilte deres produkt og de hævede pengene men man fik aldrig sit produkt. Der skulle ikke være nogen mulighed for at kontakte dem.
nej men har så fået mine piller idag de var bare lidt længe undervejs
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: ja det har jeg men de er faktisk kommet med posten idag det var ikke med post danmark måske derfor det tog længere tid.. men starter på dem idag så vil jeg se om de har nogen virkning samtidig med at jeg os tager nupo
ja det har jeg men de er faktisk kommet med posten idag det var ikke med post danmark måske derfor det tog længere tid.. men starter på dem idag så vil jeg se om de har nogen virkning samtidig med at jeg os tager nupo
Så må du lige komme med en update
Maja_4000 skriver: Så må du lige komme med en update
ja det skal jeg da nok for alene på nupo taber jeg ca mellem 1,5-2,3 kg sådan ca i gennemsnit og kan jo hurtigere se hvis jeg nu taber mig mere, men laver lige en update om en uge så kan jeg jo lige se om der er en forskel ( os lige tag i betragtning at det er jul på lørdag samt at vi skal til julefrokost på søndag 2 dage med god mad )
Laura. skriver: Ja, det lyder bare SÅ nemt, men det sværeste bliver jo nok at holde det ved lige.. men hvis man er fast besluttet for at det er det man vil, skal det vel nok gå.. Jeg har været inde og læse meget om det og vil så gerne prøve det, men er også bange for at jeg vil tage det hele på igen på 0,5 ... for så kan det jo være lige meget.. Men Nupo gør det ikek alene - en god kostomlægning og lidt motion hjælper jo på det, og regner stærkt med at skulle starte i Fitness center efter nytår.
Ja, det lyder bare SÅ nemt, men det sværeste bliver jo nok at holde det ved lige.. men hvis man er fast besluttet for at det er det man vil, skal det vel nok gå.. Jeg har været inde og læse meget om det og vil så gerne prøve det, men er også bange for at jeg vil tage det hele på igen på 0,5 ... for så kan det jo være lige meget.. Men Nupo gør det ikek alene - en god kostomlægning og lidt motion hjælper jo på det, og regner stærkt med at skulle starte i Fitness center efter nytår.
Det er jo nemlig lige det Men du skal have held og lykke med det
Laura. skriver: okay.. der er en del forskelligt, så måske man bare skulle springe ud i det og prøve det.. Hvad er din erfaring med det indtil videre ? og undskyld jeg spørger så meget ..
okay.. der er en del forskelligt, så måske man bare skulle springe ud i det og prøve det.. Hvad er din erfaring med det indtil videre ? og undskyld jeg spørger så meget ..
Tja, det er jo lidt svært at rådgive om smag og behag
Det er helt i orden - Min erfaring er helt sikkert at Nupo virker, men jeg bliver nød til at spise noget rugbrød ind imellem, da min mave ellers ikke kan fungere på væske
piap skriver: en bekendt af mig har brugt den i ca 6 måneder og tabt 20-30 kg snakker med hende i morgen så skal jeg nok lige skrive hvad den hedder...hun er begyndt at trappe ud af den og lever sundt og med motion på programmet hverdag, for man kan jo ikke bare "falde" tilbage til sin gamle livsstil også regne med at man stadigvæk kan tabe sig.. der er jo lige som en grund til man er blevet overvægtig
en bekendt af mig har brugt den i ca 6 måneder og tabt 20-30 kg snakker med hende i morgen så skal jeg nok lige skrive hvad den hedder...hun er begyndt at trappe ud af den og lever sundt og med motion på programmet hverdag, for man kan jo ikke bare "falde" tilbage til sin gamle livsstil også regne med at man stadigvæk kan tabe sig.. der er jo lige som en grund til man er blevet overvægtig
Nej jeg ved godt at man skal ændre sin livsstil Jeg var også næsten nået min idealvægt inden jeg blev gravid. Så det er bare til at kickstarte det, og fordi jeg skal i en brudekjole til september.. og helst også i en bikini til sommer
JJH skriver: Jeg har forresten hørt meget godt om herbalife, det skulle være rigtig godt, selvfølgelig med sideløbende motion.
Jeg har forresten hørt meget godt om herbalife, det skulle være rigtig godt, selvfølgelig med sideløbende motion.
Det har min svigermor også prøvet synes bare at det så ulækkert ud - og det var mega dyrt
Pernilleh skriver: Jeg har også prøvet Letigen for mange år siden.Det var min læge der foreslog dem og jeg gik til vægtkontrol flere gange om måneden. Jeg fik det også virkelig dårligt at dem,og vil aldrig anbefale dem. Men jeg tabte mig dog 16 kg.,og de er ikke kommet på igen.
Jeg har også prøvet Letigen for mange år siden.Det var min læge der foreslog dem og jeg gik til vægtkontrol flere gange om måneden.
Jeg fik det også virkelig dårligt at dem,og vil aldrig anbefale dem.
Men jeg tabte mig dog 16 kg.,og de er ikke kommet på igen.
Okay Jeg skal også gå til vægtkontrol hos Vægt Vogterne
Hvordan fik du det dårligt?
Men flot vægttab
Frøken Christiansen skriver: ja det hedder nuvoryn.. havde os bestilt nogen men de kom aldrig, og der er ikke noget nummer man åbenbart kan ringe på, for er ret ireterret over de aldrig er dukket op
ja det hedder nuvoryn.. havde os bestilt nogen men de kom aldrig, og der er ikke noget nummer man åbenbart kan ringe på, for er ret ireterret over de aldrig er dukket op
EJ, hvor snyd!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128