Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.787 visninger
120 svar
0 synes godt om
19. december 2011

lilledittemor

Hej piger

Jeg vil bare høre om der er nogen af jer som har prøvet slankepiller, som måske vil fortælle lidt om det, da jeg er meget nysgerrig omkring det

• Hvilke slankepiller brugte du?
  • Hvordan var det?
  • Kunne du se/mærke en forskel?
  • Hvor meget tabte du dig, og hvor hurtigt?

Håber at i kan hjælpe mig - da det jo er lidt af en jungle

Jeg har engang selv prøvet Therma Power - men må indrømme at jeg aldrig fik holdt øje med min vægt, og ved derfor ikke hvor meget det virkede, andet end jeg fik mere energi

Hav en god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

Jeg vil bare høre om der er nogen af jer som har prøvet slankepiller, som måske vil fortælle lidt om det, da jeg er meget nysgerrig omkring det

• Hvordan var det?

Jeg har engang selv prøvet Therma Power - men må indrømme at jeg aldrig fik holdt øje med min vægt, og ved derfor ikke hvor meget det virkede, andet end jeg fik mere energi

Hav en god aften

Har ikke prøvet slankepiller men nupo. Det virker super godt! Jeg skulle egentlig ikke tabe mig, men prøvede det en uge "for sjov" fordi jeg kender en som drak det. Tabte 4 kg og vejer i forvejen knap 50. Det synes jeg at der er imponerende. Desuden er det vist det eneste slankemiddel, som giver dig de forskellige ting og sager, som din krop har brug for Tror dog ikke at det er sundt i det lange løb. 

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Miss Church skriver:

Har ikke prøvet slankepiller men nupo. Det virker super godt! Jeg skulle egentlig ikke tabe mig, men prøvede det en uge "for sjov" fordi jeg kender en som drak det. Tabte 4 kg og vejer i forvejen knap 50. Det synes jeg at der er imponerende. Desuden er det vist det eneste slankemiddel, som giver dig de forskellige ting og sager, som din krop har brug for Tror dog ikke at det er sundt i det lange løb. 

Jeg har allerede stor-shoppet Nupo pulver Så det skal jeg helt sikkert i gang med da jeg også synes at det virker ret godt

Men når jeg begynder at spise "normal" kost, ville jeg bruge pillerne som en hjælp.

Spiste du kun Nupo i den uge, eller brugte du det til at supplere med?

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Jeg har allerede stor-shoppet Nupo pulver Så det skal jeg helt sikkert i gang med da jeg også synes at det virker ret godt

Men når jeg begynder at spise "normal" kost, ville jeg bruge pillerne som en hjælp.

Spiste du kun Nupo i den uge, eller brugte du det til at supplere med?

Hehe der kan man bare se Det skal nok sætte fut i det. 

Jeg spise almindelig sund aftensmad og ellers grøntsager og frugt sammen med pulveret i løbet af dagen  

Men jeg læste den gang, at de anbefalede pulveret i løbet af dagen, som mellemmåltider, hvis man ikke drak det til alle måltider. Det skulle også hjælpe

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Miss Church skriver:

Hehe der kan man bare se Det skal nok sætte fut i det. 

Jeg spise almindelig sund aftensmad og ellers grøntsager og frugt sammen med pulveret i løbet af dagen  

Men jeg læste den gang, at de anbefalede pulveret i løbet af dagen, som mellemmåltider, hvis man ikke drak det til alle måltider. Det skulle også hjælpe

Det var da også meget du tabte dig så

Jeg har tænkt at jeg udelukkende vil spise Nupo i en uge, og så holde pause.. hvor jeg bare supplerer.. og derefter en uge igen

Og så skal jeg starte til Vægtvogterne igen.. ih hvor jeg glæder mig

Anmeld

19. december 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Det var da også meget du tabte dig så

Jeg har tænkt at jeg udelukkende vil spise Nupo i en uge, og så holde pause.. hvor jeg bare supplerer.. og derefter en uge igen

Og så skal jeg starte til Vægtvogterne igen.. ih hvor jeg glæder mig

Ja jeg var også selv meget overrasket  

Det tror jeg at der er en go plan  Held og lykke med det og bebsen selvfølgelig, når hun forhåbentlig snart vil ud 

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Miss Church skriver:

Ja jeg var også selv meget overrasket  

Det tror jeg at der er en go plan  Held og lykke med det og bebsen selvfølgelig, når hun forhåbentlig snart vil ud 

Men virkelig fedt

Jo tak - det er forhåbentlig meget snart

Anmeld

19. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Hej piger

• Hvordan var det?

Hav en god aften

jeg har os méget glæde af nupo har taget det siden den 30 nov. udelukkende 6 breve om dagen og har tabt mig over 7 kg

Anmeld

19. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

jeg har os méget glæde af nupo har taget det siden den 30 nov. udelukkende 6 breve om dagen og har tabt mig over 7 kg

Ih - jeg kan slet ikke vente når jeg hører om hvor meget i andre taber jer

Hvor er det flot

Anmeld

19. december 2011

Maja_4000

Har overvejet at prøve dem som der bliver reklameret for herinde .. Kan ikke huske hvad de hedder 

Har prøvet slank-o-fort (tror jeg det var :b) .. Og det virkede ikke på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.