Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

wauw.. 7kg på 21 dage - det er vildt

hvor meget vil du tabe dig endnu?

ja jeg er desværre en del overvægtig  da jeg kom hjem fra sygehuset den 19 september med min datter vejede jeg 96 kg og vejer nu 83,4 kg. min ideel vægt er 66 kg men kommer jeg ned på 70 er det også okay. så der er ihvertfald 14 kg der skal smides endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

wauw.. 7kg på 21 dage - det er vildt

hvor meget vil du tabe dig endnu?

ja jeg er desværre en del overvægtig  da jeg kom hjem fra sygehuset den 19 september med min datter vejede jeg 96 kg og vejer nu 83,4 kg. min ideel vægt er 66 kg men kommer jeg ned på 70 er det også okay. så der er ihvertfald 14 kg der skal smides endnu

Anmeld

21. december 2011

Na-Wi

Ditte_Marie skriver:

Tak for at dele din erfaring

Jeg har også prøvet dem, og de havde ingen negativ effekt på mig.. og jeg tog aldrig for høj en dosis. - Det ved man jo ikke om ham manden har gjort.

Syntes du ikke det er dumt at tage chancen nu hvor man ved hvad der kan ske ? .. Jeg ville ikke turde gøre det igen..

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

Min vægt siger også 92,4kg lige nu.. jeg var ellers lige kommet ned på 69,9kg før min graviditet, efter at have smidt 12kg..

Jeg vil gerne ned på 60kg når jeg har født - vi kan vel hjælpe hinanden og holde hinanden lidt i ørene?

Du skal nok nå dit mål jeg synes at de sidste kilo er de sværeste, fordi man efterhånden bliver mere og mere tilfreds med sin krop.. og så forsvinder motivationen langsomt.. synes jeg.

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Na-Wi skriver:

Syntes du ikke det er dumt at tage chancen nu hvor man ved hvad der kan ske ? .. Jeg ville ikke turde gøre det igen..

Tjo.. Det er det jo egentlig..

Men når der ikke skete noget sidst - så tager jeg det (desværre) ikke så alvorligt, må jeg indrømme

Anmeld

21. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

Min vægt siger også 92,4kg lige nu.. jeg var ellers lige kommet ned på 69,9kg før min graviditet, efter at have smidt 12kg..

Jeg vil gerne ned på 60kg når jeg har født - vi kan vel hjælpe hinanden og holde hinanden lidt i ørene?

Du skal nok nå dit mål jeg synes at de sidste kilo er de sværeste, fordi man efterhånden bliver mere og mere tilfreds med sin krop.. og så forsvinder motivationen langsomt.. synes jeg.

ja det kunne jeg godt forestille mig men har jo altid været overvægtig og det gad jeg bare ikke være mere, men kan da godt se det på kroppen at næsten 13 kg er smidt maven er blevet 10 cm mindre  så er stadig vildt motiveret jeg VIL ihvertfald ned og veje 70 kg mere end det vil jeg helst ikke veje..

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

ja det kunne jeg godt forestille mig men har jo altid været overvægtig og det gad jeg bare ikke være mere, men kan da godt se det på kroppen at næsten 13 kg er smidt maven er blevet 10 cm mindre  så er stadig vildt motiveret jeg VIL ihvertfald ned og veje 70 kg mere end det vil jeg helst ikke veje..

Jeg har også altid været overvægtig.. eller siden jeg var 6-7år, så det er sgu ikke fedt.

Det er fandme flot

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

Tjo.. Det er det jo egentlig..

Men når der ikke skete noget sidst - så tager jeg det (desværre) ikke så alvorligt, må jeg indrømme

så synes jeg du skal til at tage det alvorligt. Det kan godt være at der ikke sker noget, men det kan også være at der gør...og når du bliver mor har du andre end dig selv at tænke på...så synes da det ville være egoistisk at tage risikoen...bare fordi man vil tabe sig hurtigt...

sorry hvis det lyder lidt hårdt...men synes da lige du skal overveje det igen.

Anmeld

21. december 2011

lilledittemor

mor:) skriver:

så synes jeg du skal til at tage det alvorligt. Det kan godt være at der ikke sker noget, men det kan også være at der gør...og når du bliver mor har du andre end dig selv at tænke på...så synes da det ville være egoistisk at tage risikoen...bare fordi man vil tabe sig hurtigt...

sorry hvis det lyder lidt hårdt...men synes da lige du skal overveje det igen.

Jeg kan ikke sige dig imod - for jeg ved du har ret og jeg er også ret enig med dig Har tænkt det samme.

Slankepillerne var også min "sidste" udvej.. Overvejer at bare bruge de der Alli piller, som er godkendt i DK, samtidig med Vægt Vogterne

Anmeld

21. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

Jeg kan ikke sige dig imod - for jeg ved du har ret og jeg er også ret enig med dig Har tænkt det samme.

Slankepillerne var også min "sidste" udvej.. Overvejer at bare bruge de der Alli piller, som er godkendt i DK, samtidig med Vægt Vogterne

det synes jeg lyder som en lidt bedre plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.