Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

FamilenStorm

MorDk skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg sys man skal holde sig LANGT fra diverse slanke midler. (Min mening) Jeg kunne ikke selv finde på at anvende nogle af dem. Hvis man er kraftig overvægtig så må man søge hjælp på anden vis. (operation, diætist mm.) Man kan DØ af div. slankeprodukter og i det lange løb er det sletikke holdbart.

Den eneste vej frem til vægttab er efter min overbevisning:

• MOTIVATION

• Masser af vand

• Motion

• Sund og varieret kost

• Undgå for meget sukker mm.

Kan ikke forstå man vil prøve at "snyde" sig selv og fylde sin krop med div. piller og pulvere...

Jeg ved hvor galt det kan gå. Derfor holder jeg mig laaaaaaaangt væk fra div. slankemidler.

Vil bare lige fortælle at Nupo IKKE er farligt.. Det er godkendt i Dk og dækker alle de næringsvehov man har..

Hvis man er svært overvægtig har de aller nyeste undersøgelser vist at hvis man tager pulverkur (800kcal om dagen) i 8 uger, kan det give et større vægttab, dette vægttab kan/skal så overholdes med en sund livsstil, som inkludere sund kost og motion.. Nogle undersøgelser har endda vist at dem som var på denne kur havde det største og mere vedvarende vægttab, end dem som tabte sig langsomt og uden hjælpemidler..

Jeg er også af den overbevisning om at man skal holde sig fra diverse slankeprodukter, og for bare 14 dage siden, rystede jeg også på hovedet at Nupo og lynkuren, indtil jeg var til forlæsning med Arne Astrup, spm netop nu er igang med et af verdens største forskningsprojekter, hvor han fortalte lidt om pulverkurens virkning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

bobbles

Ditte_Marie skriver:

glæder mig til at høre om dem

ja er godt nok os spændt på at se om de hjælper, jeg har til 30 dage i sådan et glas og har tabt ca 7 kg på 21 dage, så kan jo sagtens se om de har en indvirkning og jeg måske kan tabe mig mere i januar måned, det har været nem at holde min kur i denne måned men nu kommer juleaften snart og nytårsaften så bliver det sku svært at tabe sig vildt meget den sidste tid vi har tilbage af året, men fra januar af der er ingen fristelser

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

Frøken Christiansen skriver:

ja er godt nok os spændt på at se om de hjælper, jeg har til 30 dage i sådan et glas og har tabt ca 7 kg på 21 dage, så kan jo sagtens se om de har en indvirkning og jeg måske kan tabe mig mere i januar måned, det har været nem at holde min kur i denne måned men nu kommer juleaften snart og nytårsaften så bliver det sku svært at tabe sig vildt meget den sidste tid vi har tilbage af året, men fra januar af der er ingen fristelser

wauw.. 7kg på 21 dage - det er vildt

hvor meget vil du tabe dig endnu?

Anmeld

20. december 2011

JJH

Ditte_Marie skriver:

Det har min svigermor også prøvet synes bare at det så ulækkert ud - og det var mega dyrt

det har du helt ret i, men har set flere der har tabt mange kilo og holdt vægten efterfølgende.

Anmeld

20. december 2011

Hougaard92

Ditte_Marie skriver:

Det er rigtig hårdt men jeg har en kæreste som er "med på vognen" så vi er to om det mens vi går sammen på barsel.

Øv hvor ærgeligt at du tog på igen..

ja meget, jeg har nok ikke lige en kæreste som er med op den her hjemme hahaha, han er tynd han kan ikke tage et 1 gram på.

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

JuliaHougaard92 skriver:

ja meget, jeg har nok ikke lige en kæreste som er med op den her hjemme hahaha, han er tynd han kan ikke tage et 1 gram på.

Min kæreste er også slank - så jeg synes bestemt ikke at han behøver det.. Men han vil gerne tabe sig.. Så må jeg jo støtte ham, ligesom han vil støtte mig

Anmeld

20. december 2011

Zelinasmor

Ditte_Marie skriver:

Jo, det er jeg

Men tak for informationen..

Jeg har prøvet dem før og havde ingen negativ effekt på dem, selvfølgelig kan det stadig gå galt - men det kan alt jo

Det har du vel ret i.

Synes bare det er tåbeligt at bestille piller fra udlandet og få dem sendt herhjem når det er ulovligt og kan straffes ret så hårdt hvis nogen finder ud af det.

Men det er jo op til dig selv. Held og lykke med vægttabet

Anmeld

20. december 2011

l.kjoeller

Pas på med det. Thermopower har store mængder ephidrin i. Giver samme virkning som amfetamin. OGså dem uden ephidrin i er farlige. Store mængder grøn the og citron og lime giver samme effekt som amfetamin. Så tjek med lægen inden du begynder

Anmeld

20. december 2011

lilledittemor

xoxotasha skriver:

Det har du vel ret i.

Synes bare det er tåbeligt at bestille piller fra udlandet og få dem sendt herhjem når det er ulovligt og kan straffes ret så hårdt hvis nogen finder ud af det.

Men det er jo op til dig selv. Held og lykke med vægttabet

Jo tak

Anmeld

20. december 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Ditte_Marie skriver:

Okay Jeg skal også gå til vægtkontrol hos Vægt Vogterne

Hvordan fik du det dårligt?

Men flot vægttab

Tak,tak

Jeg fik,som de andre også skriver,hjertebanken,voldsom uro,kvalme,og så blev jeg ret deprimeret.Meget,meget ubehageligt.

Held og lykke med dit vægttab,er helt sikker på at Vægtvogterne er meget bedre end piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.