MorDk skriver:
Jeg må ærligt indrømme at jeg sys man skal holde sig LANGT fra diverse slanke midler. (Min mening) Jeg kunne ikke selv finde på at anvende nogle af dem. Hvis man er kraftig overvægtig så må man søge hjælp på anden vis. (operation, diætist mm.) Man kan DØ af div. slankeprodukter og i det lange løb er det sletikke holdbart.
Den eneste vej frem til vægttab er efter min overbevisning:
• MOTIVATION
• Masser af vand
• Motion
• Sund og varieret kost
• Undgå for meget sukker mm.
Kan ikke forstå man vil prøve at "snyde" sig selv og fylde sin krop med div. piller og pulvere...
Jeg ved hvor galt det kan gå. Derfor holder jeg mig laaaaaaaangt væk fra div. slankemidler.
Vil bare lige fortælle at Nupo IKKE er farligt.. Det er godkendt i Dk og dækker alle de næringsvehov man har..
Hvis man er svært overvægtig har de aller nyeste undersøgelser vist at hvis man tager pulverkur (800kcal om dagen) i 8 uger, kan det give et større vægttab, dette vægttab kan/skal så overholdes med en sund livsstil, som inkludere sund kost og motion.. Nogle undersøgelser har endda vist at dem som var på denne kur havde det største og mere vedvarende vægttab, end dem som tabte sig langsomt og uden hjælpemidler..
Jeg er også af den overbevisning om at man skal holde sig fra diverse slankeprodukter, og for bare 14 dage siden, rystede jeg også på hovedet at Nupo og lynkuren, indtil jeg var til forlæsning med Arne Astrup, spm netop nu er igang med et af verdens største forskningsprojekter, hvor han fortalte lidt om pulverkurens virkning..
Anmeld